מחבר סיפורים נהדרים
בפרק הבא יש יום הולדת לשני דמויות שנולדו באותו יום אבל.... כדי שתדעו מפרק 70 הטורפים התחילו לסכן בהרבה את הארנבים. תחפשו את הסיפור הודעות לסיפור ארנבי פרק 50 והעונה השנייה ותעדכנו. מקווה שאהבתם את הסיפור!

ארנבי פרק 65

בפרק הבא יש יום הולדת לשני דמויות שנולדו באותו יום אבל.... כדי שתדעו מפרק 70 הטורפים התחילו לסכן בהרבה את הארנבים. תחפשו את הסיפור הודעות לסיפור ארנבי פרק 50 והעונה השנייה ותעדכנו. מקווה שאהבתם את הסיפור!

היום ארנבי ואחותו הגדולה לנה הולכים לחנות הבגדים במנערות הארנב אם הוריהם לקנות לקראת תחילת הלימודים בעוד שבוע. בשעה 14:00 הם יצאו לחנות וארנבי חשב שיהיה משעמם. שהם הגיעו, הם גילו שמשפצים את החנות ועד סיום השיפוץ היא סגורה.
הם לא ידעו לאן עוד אפשר ללכת כדי להשיג בגדים לבית הספר עד שארנבי הציע:"אני יודע, אולי נלך לקניון הסנאים ביער הסנאים" וכולם הסכימו. הם הגיעו ליער הסנאים והלכו לכיוון קניון.
הם הגיעו וארנבי כבר לא חשב שיהיה משעמם בגלל שהוא אף פעם לא היה בקניון הסנאים. שהם נכנסו ארנבי ראה הרבה חנויות שמוכרים בהם כל מיני דברים שהוא רוצה שיהיה לו אז הוא שאל את אמו אם היא יכולה לקנות בשבילו אותם אבל היא אמרה:"אנחנו בנו לקניון רק בשביל בגדים לבית הספר" וארנבי נאכזב. הם חפשו חנות בגדים לבית הספר ובדרך ארנבי ראה עוד דברים שהוא רוצה.
הוא ניסה לשכנא את הוריו לקנות לו אותם אבל הם לא הסכימו. ארנבי שאל את לנה אם גם היא רוצה מאוד לקנות משהו והיא ענתה "כן, הרבה דברים". הוא אמר לה לעזור לו לשכנא את ההורים לקנות אותם אבל היא לא הסכימה ואמרה שיחכה בסבלנות.
ארנבי ויתר עד שראה את צעצוע מאוד רצה אותו שיש לו מבצע שמחר הוא יפוג ונישה לשכנא את הוריו לקנות לו את זה. בסוף הם ויתרו וקנו לארנבי אותו אבל גם אם היה לו מבצע הם פספסו הרבה כסף ולא נשאר להם מספיק לקניית הבגדים בלי שידעו.
הם מצאו את החנות וחפשו בגדים מתאימים. הם מצאו מספיק אבל אמא גלתה שהיא לה מספיק כסף אז כדי שיהיה מספיק כסף הם צריכים להחזיר את הצעצוע. ארנבי לא רצה עד שהוריו ולנה סיפרו לו שאחרי תחילת הלימודים הם יחסכו כסף לצעצוע ויקנו לו.
הם החזירו את הצעצוע וקיבלו את כספם בחזרה. הם קנו את הבגדים לבית הספר שמותפסים עליהם הסמל של בית הספר של ארנבי ולנה. הם חזרו הביתה וחיכו לתחילת הלימודים.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך