מחבר סיפורים נהדרים
תוכינו הודה לו וכולם חזרו הביתה. להדו ולתוכינו בגלל שלהם יש יום הולדת באותו יום, הם היו צריכים להחליט איך צריך להיות המסיבה כדי ששניהם יאהבו. אחרי שהטורפים יסתלקו הדו אמר שמחר נמשיך את המסיבה בבית של תוכינו ולא בביתו בגלל שלתוכינו לא היה נעים יותר ממה שהדו היה והוא רצה לעודד אותו. הפרק הבא באגם הדייגים. תחפשו את הסיפור הודעות לסיפור ארנבי פרק 50 והעונה השנייה ותעדכנו. מקווה שאהבתם את הסיפור!

ארנבי פרק 66

תוכינו הודה לו וכולם חזרו הביתה. להדו ולתוכינו בגלל שלהם יש יום הולדת באותו יום, הם היו צריכים להחליט איך צריך להיות המסיבה כדי ששניהם יאהבו. אחרי שהטורפים יסתלקו הדו אמר שמחר נמשיך את המסיבה בבית של תוכינו ולא בביתו בגלל שלתוכינו לא היה נעים יותר ממה שהדו היה והוא רצה לעודד אותו. הפרק הבא באגם הדייגים. תחפשו את הסיפור הודעות לסיפור ארנבי פרק 50 והעונה השנייה ותעדכנו. מקווה שאהבתם את הסיפור!

היום הוא יום מיוחד בגלל שבו יש יום הולדת לשני דמויות שהם הדו ותוכינו אבל אף אחד לא ידע זאת. כולם חשבו שהיום יש רק את היום ההולדת של הדו. יום לפני הדו סיפר לכולם את מה שהוא רוצה שיהיה ביום הולדתו ואחרי זה לפי דברי הדו הם הכינו את המסיבה ליד הבית של הדו ביער הסנאים.
בינתיים לתוכינו היה משעמם ובגלל שהיום יש לו יום הולדת שבו צריך לשמוח, הוא הלך לבקר את הארנבים. הוא הגיע למנערות הארנב ונכנס למנערה של משפחתו של ארנבי. הוא גילה שרק אמא של ארנבי נמצאת בבית ושאל אותה איפה האחרים. היא ענתה:"האחרים מכינים את המסיבה ליום ההולדת של הדו ואני נשארתי כדי להכין את עוגת יום ההולדת.
תוכינו הופתע בגלל שיש היום יום הולדת גם להדו ורץ לבית של הדו. הוא הגיע וצעק לכולם:"רגע, גם לי יש יום הולדת!". כולם הופתעו ולא ידעו מה לעשות עכשיו.
תוכינו אמר שהוא רוצה שיעשו מסיבה בשבילו גם אבל הדו לא הסכים. תוכי הציע שהמסיבה תהיה לא רק בשביל הדו אלא גם לתוכינו אבל היה רק בעיה 1 שהיא שלפני שהם התחילו להכין את המסיבה הדו אמר את מה שהוא רוצה שיהיה בו אז יכול להיות שתוכינו לא אוהב את המסיבה וזה מה שקרה.
קודם תוכינו לא הסכים למיקום של המסיבה כי הוא רצה שהמסיבה תהיה ליד הבית החדש שלו ואחר התווכח על הקישוט ועל החטיפים האהובים על הדו שהוא לא אוהב. האחרים החליטו שבסיום המסיבה נברך את תוכינו ליום הולדתו בביתו החדש, בצד של החצר נקשט לפי רצונו של הדו ובצד האחר לפי רצונו של תוכינו ובשולחן החטיפים ישימו את החטיפים שתוכינו אוהב ואת החטיפים שהדו אוהב. הם חשבו שהכל הסתתר אבל הכל הולך להסתבך.
המסיבה התחילה ומיד לפני שהדו ותוכינו התחילו להסתתר ראה הנמר, אריתו וציידיו הגיעו וניסו לתפוס את הארנבים. כולם עכבו את הטורפים בזמן שארנבי" לנה והארנב הצעיר התחבאו. תנין ודינו גם הופיעו ומצאו את הארנבים. הדו ותוכינו שמעו את ארנבי קורא לעזרה ורצו אליו. הם תפסו את תנין ודינו והארנבים ברחו. בסוף כל הטורפים ויתרו והלכו. המסיבה נהרסה והם גם ככה לא יכולים להמשיך את המסיבה בחוץ ולהיסתכן שהטורפים יחזרו. הם החליטו שמחר נמשיך את המסיבה והדו ויתר ובקש שהמסיבה תהיה בבית של תוכינו בגלל שהוא חדש ושבביתו יש הרבה מקום בגלל שהוא חדש ועדיין לא מעוצב.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך