מחבר סיפורים נהדרים
בפרק הבא הולך להיות פגישת המועדון של ארנבי ששם הם.... תחפשו את הסיפור הודעות לסיפור ארנבי פרק 50 והעונה השנייה ותעדכנו. מקווה שאהבתם את הסיפור.

ארנבי פרק 67

בפרק הבא הולך להיות פגישת המועדון של ארנבי ששם הם.... תחפשו את הסיפור הודעות לסיפור ארנבי פרק 50 והעונה השנייה ותעדכנו. מקווה שאהבתם את הסיפור.

היום יום שבת וכמעט בכל יום שבת בשעה 9:00 ארנבי ואביו/ השכן יוצאים לדוג באגם הדייגים אבל הפעם תוכינו מצטרף כדי שהוא יכיר את אגם הדייגים טוב יותר. בבית של ארנבי, ארנבי, אביו ותוכינו התכוננו לנסוע לאגם הדייגים ולדוג. בזמן זה ארנבי סיפר לתוכינו את מה שהוא יודע על אגם הדייגים.
הם סיימו ונסעו לאגם הדייגים לדוג. הם הגיעו ולקחו את הסירה למים. הם התחילו את הדיג ותוכינו התרגש בגלל שזה הפעם הראשונה שהוא דג.
הם דגו בתורות אבל הזמן שעובר עד שמישהו תופס דג הוא ארוך אז זה לקח הרבה זמן. תוכינו התחיל והוא לא הצליח לתפוס דג ואחרי חצי שעה ללא תפיסת דג אבא של ארנבי אמר לו להעביר את החכה לארנבי בגלל שעבר הרבה זמן. תוכינו התאכזב שהוא לא תפס דג וארנבי ואביו בעצם כן הצליחו.
החכה חזרה אליו והוא עוד פעם ניסה לדוג ללא הצלחה. עוד מעט הם היו צריכים לחזור ותוכינו חשב על רעיון. הוא עף, צלל למים ותפס דג באמצעות מקורו.
הטכניקה הזאת עזרה מאוד והוא תפס המון דגים. הוא שמח וצעק:"יש, תפסתי יותר דגים מכם, אני אלוף בדיג ואתם לא!…". הוא לא שם לב שהוא מעליב את ארנבי ואת אביו.
אבא של ארנבי אמר לו שהם הבינו את זה ושהוא יכול להפסיק אבל הוא לא הקשיב והמשיך כך. הם חזרו הביתה ותוכינו שאל את ארנבי אם הוא רוצה לבוא איתו לדוג מחר אבל הוא לא הסכים. תוכינו שאל אותו:"אבל אתא לא מסכים?" וארנבי ענה שהוא לא מסכים בגלל שהוא העליב אותו ששמח בגלל שהצליח לתפוס את רוב הדגים, הרי הוא הצליח באמצעות כנפיו ובאמצעות מקורו שאין לו ולאביו.
תוכינו הבין והתנצל בפניו. הוא הבטיח שהוא לא יעשה כך שוב במיוחד שמדובר בניצחון שניצח באמצעות משהו שאין למי שהפסיד. יום למחרת ארנבי ותוכינו דגו ונהנו.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך