מחבר סיפורים נהדרים
בפרק הבא ינשופורתי יסיים אם ארנבי לתקן את הרחפן, הוא יציג אותו לכולם ואחר כך.... תחפשו את הסיפור הודעות לסיפור ארנבי פרק 50 והעונה השנייה ותעדכנו. מקווה שאהבתם את הסיפור.

ארנבי פרק 68

בפרק הבא ינשופורתי יסיים אם ארנבי לתקן את הרחפן, הוא יציג אותו לכולם ואחר כך.... תחפשו את הסיפור הודעות לסיפור ארנבי פרק 50 והעונה השנייה ותעדכנו. מקווה שאהבתם את הסיפור.

היום יש פגישת המועדון של ארנבי בבית של הדו שמתקיימת כל שבוע. כולם הגיעו כולל תוכינו שהצטרף למועדון וספרו חוויות מהשבוע. לדוגמא ארנבי סיפר על הפעם שהוא שבר את הרחפן של ינשופורתי ולנה סיפרה על הפעם שהיא וארנבי היו בקניון הסנאים.
אחרי אמירת החוויות ועוד כמה דברים הם חשבו איך אפשר לאבטח את 3 הארנבים. מגיני 3 הארנבים הוא, תוכי, השכן שהוא לא במועדון ותוכינו שהצטרף לפני שבוע חשבו לעצמם:"האם היה קשה להגן על הארנבים?" והם אמרו "שכן, היה מאוד קשה". הם ספרו שכמעט הם לא הצליחו לעצור את הטורפים תנין, דינו, אריתו, ראה הנמר… מלטרוף את 3 הארנבים.
כולם הגיעו להסכמה שצריך להגן עליהם טוב יותר או שהטורפים יטרפו אותם. הם בקשו מהארנבים להציע רעיונות שיגנו עליהם טוב יותר. הארנב הצעיר הציע שכל מגיני 3 הארנבים יגנו עליהם כל יום ולא רק 1 מהם כל יום, ארנבי הציע שגם הארנבים יקחו מכשירי קשר למקרה חירום ולנה הציע שמגיני 3 הארנבים היו מוכנים לתקיפת טורפים ויקחו ציוד שיעזור להם.
כולם חשבו אם ההצעות האלו יכולים להגן טוב יותר על הארנבים והם הסכימו. כל 4 מגיני 3 הארנבים הגנו על הארנבים כל יום בלי תורות, מגיני 3 הארנבים והארנבים יקחו מכשירי קשר למקרה חירום ומגיני 3 הארנבים יבואו מוכנים ואם ציוד שיעזור להם להגן על הארנבים מפני טורפים. ארנבי אמר שהוא יעדכן את השכן שהוא יבוא להגן על הארנבים כל יום מעכשיו ושהוא צריך….
מעכשיו ארנבי, הארנב הצעיר ולנה היו יותר מוגנים.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך