מחבר סיפורים נהדרים
בסיפור הבא תוכי והדו לא היו אלה שמצילים את ארנבי! מקווה שאהבתם את הסיפור!

ארנבי פרק 7

בסיפור הבא תוכי והדו לא היו אלה שמצילים את ארנבי! מקווה שאהבתם את הסיפור!

ארנבי טייל לו ביער אבל הוא היה משועמם בגלל שאין שום דבר מעניין ביער. רק עצים, רק אדמה,
רק פרחים ורק דשא.
תנין ודינו שמו פתק על העץ שארנבי מצא וקרא אותו:"פרח קסום ומופלא גדל ליד הביצה של תנין ומגשים משאלות".ארנבי הופתע ורצה למצוא את הפרח הקסום הזה.
ארנבי פגש את הדו, ארנבי אמר שהוא מחפש פרח קסום שמגשים משאלות, הוא שאל אותו אם הוא רוצה לבוא איתו והדו ענה לו שלא יכול בגלל שהוא עסוק. הוא לא התייחס לעובדה שאין דבר כזה פרח קסום שמגשים משאלות כי היה עסוק מדי.
ארנבי המשיך אל הביצה, בינתיים הדו ראה את תנין ודינו ושמע את תנין אומר לדינו:"ארנבי מאמין לכל דבר, שהוא הגיע לביצה בשביל הפרח הקסום שלא קיים אנחנו נתפוס אותו ונאכל אותו חה חה חה…". הדו רץ לומר לארנבי שאין דבר כזה פרח קסום ושזה היה תכסיס של תנין ודינו כדי לאכול אותו.
ארנבי הגיע לביצה ואחר כך תנין ודינו תפסו אותו. תנין גילה לארנבי שהפרח הקסום לא קיים ושזה היה תכסיס כדי שיבוא לביצה שלו. ארנבי היה עצוב שיאמין שיש דבר כזה פרח קסום ושבגלל שהוא יאמין לתכסיס הוא הולך לאכל.
הדו לא יספיק לומר לו אבל היה לו רעיון. הוא הכין פרח ענק מאוריגמי ורץ אם הפרח לביצה. תנין ראה את הפרח הגדול וחשב שהוא הפרח הקסום. הפרח [המזיוף] הציע לו שאם תשחרר את הארנב הוא הוא אתן לו מאה חבילות בשר ארנבים שאפילו טוב יותר מארנב קטן. תנין הסכים ושחרר את ארנבי. הדו גילה לתנין שהפרח מזיוף ושהוא עבד עליו כדי שהוא ישחרר את ארנבי. תנין
לא יאמין שעבדו עליו וכעס מאוד. ארנבי הודה להדו והכל היה בסדר ביער.


תגובות (4)

סיפור חמוד. ומאוד יפה. תמשיכי.

26/03/2016 12:58

מתי את ממשיכה??

26/03/2016 12:58
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך