מחבר סיפורים נהדרים
אם חשבתם שינשופורתי הכי חכם מכל הדמויות בגלל שהוא בנה רחפן אז טעיתם בגלל שרובוט שתופס טרף בשביל טורפים מתקדם יותר מרחפן. בפרק הבא הרובוט של תנין ודינו ינסה לתפוס את ארנבי ופרק אחרי זה תחילת הלימודים התחלה! תחפשו את הסיפור הודעות לסיפור ארנבי פרק 50 והעונה השנייה ותעדכנו. מקווה שאהבתם את הסיפור!

ארנבי פרק 70

אם חשבתם שינשופורתי הכי חכם מכל הדמויות בגלל שהוא בנה רחפן אז טעיתם בגלל שרובוט שתופס טרף בשביל טורפים מתקדם יותר מרחפן. בפרק הבא הרובוט של תנין ודינו ינסה לתפוס את ארנבי ופרק אחרי זה תחילת הלימודים התחלה! תחפשו את הסיפור הודעות לסיפור ארנבי פרק 50 והעונה השנייה ותעדכנו. מקווה שאהבתם את הסיפור!

היום תנין הולך לבקר בערב את ילדיו תנידור ותניני בביצות הויקוס. הוא בקש מדינו גם לבוא אבל הוא אמר שהוא עסוק בערב, תנין היה סקרן במה הוא עסוק כי כל ערב הוא עסוק והוא לא יודע במה. הוא שאל את דינו:"מה אתא עושה בכל הערבים?", דינו ענה שזה סוד ושהוא יצטרך לחכות עד שהוא יסיים ובקש ממנו לשוט לביצות הויקוס ולקנות מברג כי המברג שלו נשבר.
תנין שט בסירתו לביצות הויקוס וחשב מה דינו יכול לבנות שצריך בשבילו מברג. הוא הגיע לביצות הויקוס ושט לחנות כלי העבודה. הוא קנה שם מברג וחזר לביצתו.
הוא נתן לדינו את המברג והלך אם דינו לאכול ארוחת צהריים. אחרי הארוחה דינו שאל את תנין:"מתי תחזור מהבית של הוריך ואשתך?" ותנין ענה שבשעה 10 בלילה. בעצם תנין חוזר שעה לפני ממה שהוא אמר והסיבה לשקר זה תתגלה בקרוב.
הערב הגיע ותנין הלך לבית של הוריו ואשתו לבקר את ילדיו. השעה 9 הגיע ותנין חזר הביתה. הוא הציץ מהחלון ובקושי ראה את מה שדינו מכין בלי שהוא ידע זאת.
תנין ראה שדינו מכין איזה מכונה אבל יותר מזה הוא לא ידע. דינו הסתכל אל החלון וראה את מישהו מציץ אבל הוא לא היה בטוח מי זה אז הוא הלך לבדוק. תנין הסתלק אבל מעד ונפל אל מי הביצה.
דינו ראה את זה וגילה שהוא תנין. דינו צעק אל תנין:"מה אתא עושה פה?!" ותנין הכחיש:" אני חזרתי מוקדם לביצה בגלל שה… שבגלל ש…". תנין לא ידע להסביר לו למה הוא חזר מוקדם ודינו הבין הכל. הוא אמר לו ללכת איתו לחדרו ותנין הסתקרן.
דינו הראה לו את מה שהוא עושה בערבים שזה רובוט שמסוגל לתפוס בקלות את הטרף שאמור לסיים אותו בשעה 10! תנין הופתע ושאל אותו:" איך אתא יודע לבנות רובוט בכלל?" והוא ענה שאחרי שהוא זכה ביריד המדע האחרון בעיריית ביצות הויקוס וקרא להמצאתו "מלכודת תנין"{בפרק 43} נתנו לו מדריך לבניית רובוטים אז הוא חשב לבנות רובוט שיתפוס בשביל תנין טרף כדי לשמח אותו כי הוא לא התעודד גם שמלכודת נקראת על שמו.
הוא אמר שמחר ננסה לתפוס בעזרתו את ארנבי ותנין שמח והודה לו. דינו סיים את הרובוט והלך לישון אם תנין.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך