מחבר סיפורים נהדרים
הארנב הצעיר נשאר ביער ואפילו שהוא לא יכול לצאת מהיער אלא אם כן הוריו הסכימו, הוא מאוד רוצה להיות אם חבריו שזה לא משנה לו. אולי בקרוב היער ירגע והארנב הצעיר יוכל לטייל בכל רחבי היער שוב. בפרק הבא יש יום הולדת לסבא של ארנבי! תחפשו את הסיפור הודעות לסיפור ארנבי פרק 50 והעונה השנייה ותעדכנו. מקווה שאהבתם את הסיפור!

ארנבי פרק 75

הארנב הצעיר נשאר ביער ואפילו שהוא לא יכול לצאת מהיער אלא אם כן הוריו הסכימו, הוא מאוד רוצה להיות אם חבריו שזה לא משנה לו. אולי בקרוב היער ירגע והארנב הצעיר יוכל לטייל בכל רחבי היער שוב. בפרק הבא יש יום הולדת לסבא של ארנבי! תחפשו את הסיפור הודעות לסיפור ארנבי פרק 50 והעונה השנייה ותעדכנו. מקווה שאהבתם את הסיפור!

היום הוא יום שבת והארנבים החליטו ללכת לנהר הסוער שנמצא ביער האפל. הם התכוננו להליכה לנהר הסוער בבית של ארנבי במנערות הארנב הלכו לטייל בנהר הסוער. כשהם יצאו, ההורים של הארנב הצעיר בקשו מהארנב הצעיר לבוא אחריהם.
הורי הארנב הצעיר ספרו לארנב הצעיר שמחר הוא והם יעזבו את מנערות הארנב! הם ספרו שנעבור לעיר תל נבי שנמצא רחוק מאוד ממנערות הארנב. הארנב הצעיר הופתע ושאל את הוריו:"אבל למה?" והם ענו:"הסיבה היא שפעם היה רק שני טורפים מסוכנים, תנין ודינו אבל אם הזמן נהיה יותר טורפים שמנסים לטרוף את הארנבים והיער נהיה יותר מסוכן".
הארנב הצעיר ניסה לשכנא את הוריו שלא נעזוב כי הוא לא רוצה לעזוב את כל החברים ואת מי שהוא מכיר ביער אבל הוריו לא הסכימו. הארנב הצעיר ויתר והלך לחבריו. הוא לא סיפר להם את החדשות עד הרגע האחרון כי הוא לא רצה להרוס להם את השמחה.
הם הלכו לנהר הסוער וגם מגיני 3 הארנבים, תוכי, הדו, תוכינו והשכן גם הצטרפו כדי להגן על הארנבים מפני הטורפים. בדרך הארנב הצעיר סיפר לתוכי, הדו, תוכינו ולשכן שהוא יעזוב ובקש מהם לא לגלות עד הרגע שהוא עוזב. הם הגיעו וארנבי ראה שהארנב הצעיר עצוב אז הוא שאל אותו:"למה הוא עצוב?"והארנב הצעיר אמר שהוא פחוד מהחושך כדי שארנבי לא יחשוד בו וארנבי אמר:"אל תדאג, אנחנו נטייל באזור הלא חשוך של היער האפל בנהר הסוער והארנב הצעיר העמיד פנים שהוא שמח כדי שאף אחד לא יחשוד.
הם הגיעו למפל ופתאום ההורים של הארנב הצעיר הגיעו ובקשו מהארנב הצעיר לבוא לעזור להם להתכוננן לעזיבה מהיער כך שכולם שמעו! ארנבי שאל את הארנב הצעיר:"איזה עזיבה?"והארנב הצעיר גילה להם שהוא עוזב לתל נבי בגלל סכנת הטורפים ביער. כולם הופתעו והיו עצובים כי חבריהם עומד לעזוב.
הארנב הצעיר הלך אם הוריו לביתו להתכונן לעזיבה. ארנבי לא רצה שהארנב הצעיר יעזוב וקיבל רעיון שסיפר אותו לכולם. היום אמור להיות פגישת המועדון של ארנבי אז הם בקשו מהארנב הצעיר ומהוריו לעצור את ההתכוננות ולבוא לפגישה.
בפגישה כולם שכנאו את ההורים של הארנב הצעיר לא לעזוב את היער ללא הצלחה עדיין. לארנבי היה רעיון שהוא שהארנב הצעיר ישאר בביתו ולא יצא ממנערות הארנב. הארנב הצעיר יוכל להיות אם חבריו במנערות הארנב אז הוא לא יצטרך לעזוב אבל הורי הארנב הצעיר לא הסכימו בגלל שבניהם לא יוכל לצאת ממנערות הארנב עד שראו שהארנב הצעיר מאוד רוצה להיות אם חבריו אז הם הסכימו.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך