מחבר סיפורים נהדרים
ארנבי התאמץ מאוד בשביל הלגו ואפילו שהוא בסוף הצליח, הוא ויתר על הלגו ונתן לארנב הצעיר מכיוון שהוא התאכזב מאוד שלא הספיק לקנות את הלגו. הארנב הצעיר שמח מאוד וארנבי גם שמח מכיוון שחברו הטוב שמח וגם אביו שמח מכיוון שבנו היה שמח. תחפשו את הסיפור הודעות לסיפור ארנבי פרק 50 והעונה השנייה ותעדכנו. מקווה שאהבתם את הסיפור!

ארנבי פרק 83

ארנבי התאמץ מאוד בשביל הלגו ואפילו שהוא בסוף הצליח, הוא ויתר על הלגו ונתן לארנב הצעיר מכיוון שהוא התאכזב מאוד שלא הספיק לקנות את הלגו. הארנב הצעיר שמח מאוד וארנבי גם שמח מכיוון שחברו הטוב שמח וגם אביו שמח מכיוון שבנו היה שמח. תחפשו את הסיפור הודעות לסיפור ארנבי פרק 50 והעונה השנייה ותעדכנו. מקווה שאהבתם את הסיפור!

ארנבי ואביו צפו בטלוויזיה בפרסומות. בטלוויזיה הראו פרסומת שממש עניינה את ארנבי. בפרסומת ספרו:"יש צעצוע מדהים של לגו בחנות "החנות של יאלי" שנמצאת ביער הסנאים של ספינת קרב. הוא בעל 500 חלקים וכיף להרכיב אותו אז תמהרו לקנות אותו מכיוון שהמכירה שלו מוגבלת. מחיר:1,000 ש"ח."
ארנבי התחנן לאביו שיקנה לו את הצעצוע, אך הוא לא הסכים מכיוון שהלגו יקר למדי והוא לא יכול לפספס 1,000 ש"ח! ארנבי התאכזב ולאביו היה רעיון. הוא התקשר לשכן וביקש ממנו עזרה.
אבא של ארנבי ספר מארנבי שהוא יכול לחסוך כסף ובקש ממנו שילך לבית השכן ושם השכן יתן לו משימה שאם השכן יאהב את הביצוע שלו- הוא יתן לו 250 ש"ח שזה רבע ממחיר הלגו. ארנבי התרגש והלך לבית השכן.
השכן נתן לו משימה שהיא לנקות את ביתו וארנבי התחיל לנקות במרץ כי ידע שהכסף שהוא הולך להרוויח, יקרב אותו ללגו. הוא ניקה ביסודיות את בית השכן וכשסיים, השכן נתן לו את ה-250 ש"ח.
ארנבי חזר לביתו, מותש ועייף ורצה לנוח. ממש לפני שהוא נכנס אל ביתו, אביו נתן לו עוד משימה בבית של הדו הסנאי וארנבי הסכים עליה והלך אל בית הדו אחרי שנח 2 דקות במיטתו. הוא הגיע לבית הדו והדו נתן לו משימה שהיא לרחוץ את החלונות שאם הוא יאהב את הביצוע- הוא יתן לו עוד 250 ש"ח. הוא סיים לרחוץ והדו נתן לו 250 ש"ח ששימח את ארנבי מאוד מכיוון שיש לו כבר חצי ממחיר הלגו.
ארנבי חזר הביתה, מותש ועייף ועוד פעם כשחזר, אביו נתן לו משימה נוספת בביתו של תוכינו והוא הלך אליה כבר בלי רצון אחרי שנח עוד פעם 2 דקות במיטתו. הוא הגיע לבית תוכינו, בצע את משימתו, קיבל 250 ש"ח מתוכינו שהבטיח שהוא יקבל אם הוא יאהב את ביצוע המשימה, שמח מכיוון שיש לו כבר 3 רבעים ממחיר הלגו וחזר הביתה, מותש ועייף.
הפעם הוא היה ממש מותש והדבר הראשון שהוא רצה לעשות- זה לנוח. ארנבי נח במיטתו ואביו נכנס לחדרו לתת לו עוד משימה בבית של תוכי. כשמע ארנבי את המשימה של אביו, הוא התעצבן וצעק:"אבא, בבקשה תדחה את המשימה למחר, הרי הפסיקו את מכירת הלגו רק בעוד יומיים!". אבא הסכים אך כשצפה בפרסומות, הזהירו שם שגמר המלאי של הלגו הולך להגימר תוך שעה!
הוא ספר זאת לארנבי שנבהל למדי. ארנבי רצה ללכת לתוכינו ולבצע את משימתו אך לא היה זמן לזה! אבא לא רצה שארנבי יהיה עצוב אז הוא נתן לו 250 ש"ח וארנבי התעודד מיד. הוא ואביו מהרו ליער הסנאים, לחנות של יאלי והצליחו להגיע בזמן לחנות. הם קנו את הלגו וארנבי מאוד שמח והתרגש!
פתאום הארנב הצעיר הגיע לחנות מכיוון שגם הוא רצה את הלגו אך ארנבי ואביו קנו את הדגם האחרון! הארנב הצעיר התאכזב ובכה. ארנבי מאוד ריחם עליו, ויתר על הלגו החדש שלו ונתן לארנב הצעיר כדי לעודדו. הארנב הצעיר שמח והתרגש ומזה גם ארנבי שמח שמזה גם אביו שמח.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך