מחבר סיפורים נהדרים
כולם התאמצו בשביל להכין את המסיבה הכי טובה לאבא של ארנבי, אך היא התבטלה מכיוון שאבא צריך להיות בעבודתו. השכן לא רצה שהמסיבה תבוטל אז הוא החליף אותו וכך אבא של ארנבי היה במסיבת יום ההולדת שלו. בפרק הבא ארנבי וכיתתו ישחקו כדורגל נגד כיתה מקרית ארנבור ו.... תחפשו את הסיפור הודעות לסיפור ארנבי פרק 50 והעונה השנייה ותעדכנו. מקווה שאהבתם את הסיפור!

ארנבי פרק 86

כולם התאמצו בשביל להכין את המסיבה הכי טובה לאבא של ארנבי, אך היא התבטלה מכיוון שאבא צריך להיות בעבודתו. השכן לא רצה שהמסיבה תבוטל אז הוא החליף אותו וכך אבא של ארנבי היה במסיבת יום ההולדת שלו. בפרק הבא ארנבי וכיתתו ישחקו כדורגל נגד כיתה מקרית ארנבור ו.... תחפשו את הסיפור הודעות לסיפור ארנבי פרק 50 והעונה השנייה ותעדכנו. מקווה שאהבתם את הסיפור!

היום יש יום הולדת לאבא של ארנבי. במפגש האחרון של המועדון של ארנבי שבו יש את תוכי, הדו, ארנבי, לנה, הארנב הצעיר ותכינו התעייצו בקשר למסיבת יום הולדתו של אבא של ארנבי. שם כולם החליטו שבשעה 3:00 ביום הולדתו של אבא של ארנבי תהיה המסיבה וארנבי החליט שמקום המסיבה תהיה בסמוך לנהר הסנאים שנמצא ביער הסנאים מכיוון שהוא המקום הכי יפה ביער.
הם לא רצו שאביו של ארנבי ידע על המסיבה לפני שהם יסיימו להכין אותו אז הם התחילו להכין אותו בשעה 2:00 בסודיות. ארנבי, לנה, הארנב הצעיר, תוכי, הדו, תוכינו, ההורים של אבא של ארנבי{הסבתים של ארנבי} ואמא של ארנבי הגיעו לנהר הסנאים והתחלו להכין את המסיבה. חלק מהם הכין את הקישוטים, חלק קשט את מקום המסיבה בקישוטים אלו, חלק מהם תכנן את האירועים במסיבה ובסוף שהמסיבה הייתה מוכנה בשעה 3:00, ארנבי הלך לאביו לגלות לו על המסיבה.
ארנבי התרגש לספר לאביו שהוא והאחרים הכינו לו מסיבת הפתעה אך כשהוא ספר לו, הוא לא היה מאושר כל כך. ארנבי שאל אותו:"מה קרה? למה אתא נראה עצוב?" והוא ענה שהוא צריך ללכת עכשיו למקצעותו החדשה:בנאי מנהרות לארנבים. ארנבי ואביו היו מאוכזבים וגם האחרים היו עצובים שישמעו את זה. ארנבי שאל את אביו:"האם אתא יכול לבקש מהבוס שלך שישחרר אותך?" והוא ענה שלא מכיוון שבלעדיו הבנאים לא יכלו לסיים לבנות את המנהרה בשביל המשפחה החדשה שתעבור לגור במערות הארנב שאמורה לעבור לגור בה עוד מחר!
ארנבי חזר מאוכזב לנהר הסנאים וכולם הרגישו כמוהו שהוא ספר להם את החדשות הרעות. לשכן היה רעיון שהוא שהוא יחליף את אבא של ארנבי בעבודתו מכיוון שהוא חבר טוב שלו ושהוא רוצה שהוא יהיה מאושר. הוא גם היה פעם בנאי מנהרת אז יש לו ניסיון ופנה לבוס של אבא של ארנבי.
הוא שכנא אותו שהוא יחליף את אבא של ארנבי בזמן שהוא במסיבת יום ההולדת שלו. כך היה היה וכולם חוגגו בנהר הסנאים את יום הולדתו של אבא של ארנבי בזמן שהשכן בנה מנהרה.
בסוף היום, השכן חזר וכולם הודו לו שאפשר לאבא של ארנבי להיות במסיבה ונתנו לו עוגה.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך