מחבר סיפורים נהדרים
היריבות בין תנין לאריתו עוד מגדילה את הלחץ אל הארנבים ואל מגיני 3 הארנבים והלחץ עוד יגדל כשמדענים של אריתו יסיימו לתקן את הרובוט שבנו שתנין ודינו הרסו. בפרק הבא יש תחרות עוגות במנהרות הארנב ואמא של ארנבי משתתפת בה.... תחפשו את הסיפור הודעות לסיפור ארנבי פרק 50 והעונה השנייה ותעדכנו. מקווה שאהבתם את הסיפור!

ארנבי פרק 88

היריבות בין תנין לאריתו עוד מגדילה את הלחץ אל הארנבים ואל מגיני 3 הארנבים והלחץ עוד יגדל כשמדענים של אריתו יסיימו לתקן את הרובוט שבנו שתנין ודינו הרסו. בפרק הבא יש תחרות עוגות במנהרות הארנב ואמא של ארנבי משתתפת בה.... תחפשו את הסיפור הודעות לסיפור ארנבי פרק 50 והעונה השנייה ותעדכנו. מקווה שאהבתם את הסיפור!

היום ארנבי שוב מבקר את ברוזה, הסבתא שלו שגרה ביער ויקוס. הוא הלך לכיוון יער ויקוס אם מגיני 3 הארנבים שהגנו עליו מהטורפים. תנין ודינו ארבו להם במשך דרכיהם ותכננו תוכנית לתפיסת ארנבי.
בסמוך להם הציידים של אריתו, זוג הנמרים חיפשו טרף בשביל אריתו. ראה הנמרה ראתה את תנין ודינו מסתתרים בשיחים וסיפרה זאת לראה הנמר. הם שערו שתנין ודינו אורבים לאיזה טרף שהם יכלו לגנוב מהם אותו, לתת לאריתו שיטרוף אותו ובזה ינקום בתנין.
ראה הנמר פנה אל תנין ושאל אותו:"מה אתא עושה, תנין?" ותנין ענה:"תסתלק מפה, אנחנו רק מטיילים ליד יער ויקוס!". ראה שאל אותו:" אז בשביל מה השק?, האם אתא מתכנן לתפוס בעזרתו טרף?" ותנין נלחץ וענה:" אנו אוספים פרחים לקישוט ביתנו ושמים אותם בשק.".
דינו היה בטוח שהשקר של תנין לא עבד עליו והוא צדק. ראה התעצבן וקפץ אל תנין. הוא שאל אותו איפה הטרף שאתם אורבים לו ודינו הכחיש שהטרף מתקדם לכיוון ההר אך תנין התבלבל וספר שהטרף אינו מתקדם להר אלה הוא מתקדם ליער ויקוס! תנין היה מאוכזב ממנו וראה והאחרים הלכו ליער ויקוס, לצוד את הטרף שתנין ודינו התכוונו לצוד.
תנין ודינו חששו שהם יתפסו את ארנבי אבל לדינו היה רעיון. הם התקדמו מאוחרי ראה והאחרים. ראה הנמר ראה את ארנבי ואת מגיני 3 הארנבים נכנסים לבית של סבתא של ארנבי. והתכוונן לתקוף אותם אם ראה הנמרה והציידים של אריתו אך תנין צעק לארנבי ולאחרים שזוג הנמרים והציידים של אריתו מתכננים לתפוס את ארנבי!
ארנבי והאחרים שמעו זאת וראו מהחלון שהוא צודק. תוכי בקש מארנבי להתרחק מהבית בזמן שהוא ושאר מגיני 3 הארנבים ילחמו בטורפים. הם נלחמו וארנבי התרחק ככל יכולתו מהקרב.
תנין ודינו תכננו לתפוס את ארנבי בזמן שזוג הנמרים והציידים נלחמים במגיני 3 הארנבים ורצו אחרי ארנבי.
סבתא של ארנבי ראתה את זה וספרה זאת לתוכי. תוכי עף וניסה לעצור את תנין ודינו. הוא הפיל עליהם עץ זקן וחלש ואפשר לארנבי לברוח.
הציידים של אריתו וזוג הנמרים גילו שארנבי ברח כבר ונכנעו ואותו דבר אל תנין ודינו. ארנבי שמח והודה למגיני 3 הארנבים ולסבתו שיצילו אותו. סבתו כיבדה אותו בארוחה טעימה שהכינה וכולם שם שמחו שהכל הסתדר.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך