מחבר סיפורים נהדרים
ארנבי לא רצה שהארנב הצעיר יעזוב עד שהוא ראה שהוא מאוד רצה לטוס לחופשה הזאת ועשה כך שהם יספיקו לטיסה. בפרק הבא מסופר איך ארנבי הרגיש בחודש שהארנב הצעיר היה בחופשה. תחפשו את הסיפור הודעות לסיפור ארנבי פרק 50 והעונה השנייה ותעדכנו. מקווה שאהבתם את הסיפור!

ארנבי פרק 92

ארנבי לא רצה שהארנב הצעיר יעזוב עד שהוא ראה שהוא מאוד רצה לטוס לחופשה הזאת ועשה כך שהם יספיקו לטיסה. בפרק הבא מסופר איך ארנבי הרגיש בחודש שהארנב הצעיר היה בחופשה. תחפשו את הסיפור הודעות לסיפור ארנבי פרק 50 והעונה השנייה ותעדכנו. מקווה שאהבתם את הסיפור!

ארנבי אכל ארוחת בוקר אם משפחתו עד שהוא שמע דפיקה בדלת. אבא של ארנבי הלך לפתוח את הדלת וכשפתח, הוא גילה שמי שדפק על הדלת הוא הארנב הצעיר. הארנב הצעיר נראה עצוב וארנבי שאל אותו:"למה אתא נראה עצוב?" והארנב הצעיר ענה שהוא ומשפחתו טסים בסוף היום לחופשה במקום מרוחק במשך חודש!
ארנבי היה עצוב מכיוון שהוא לא יראה את הארנב הצעיר במשך חודש וכבר לא היה לא תיאבון. ארנבי אמר לו:"שתהנה בחופשתך" והארנב הצעיר חזר לביתו. הגיע הזמן ללכת לבית הספר וארנבי ואחותו לנה התלבשו ויצאו לכיוון בית הספר.
הם הגיעו וכשארנבי נכנס לכיתתו, הוא ראה את הארנב הצעיר מדבר אם המורה. הוא שמע שהמורה הבטיחה לארנב הצעיר שבסוף יום הלימודים, הכיתה תעשה מסיבת פרידה ממנו והוא כבר ידע מה הארנב הצעיר ספר לה.
בסוף יום הלימודים, כמו שהמורה הבטיחה הכיתה עשתה מסיבת פרידה מהארנב הצעיר וכולם איחלו לארנב הצעיר שיהנה בחופשתו. הם ספרו לו שהם התגעגעו עליו ועוד. היה צלצול וכולם חזרו לביתיהם.
הערב הגיע וכולם התפרדו מהמשפחה של הארנב הצעיר. המשפחה של הארנב הצעיר התקדמו לכיוון תחנת האוטובוס וכשהגיעו, חכו לאוטובוס שיסיע אותם למקום החופשה. ארנבי הסתכל עליהם במשקפתו וידע שהוא יהיה בודד בחודש הקרוב.
המשפחה שלהארנב הצעיר לא ידעה שעושים עליה מארב. זוג הנמרים, הציידים של אריתו והרובוט של אריתו תכננו לתפוס את הארנב הצעיר ולטרופם! הרובוט ניסה לתפוס את הארנב הצעיר ארז המשפחה של הארנב הצעיר נסתה לברוח אך הציידים וזוג הנמרים סגרו עליהם! הרובוט תפס את ארנבי ועף לכיוון האחוזה של אריתו אבל ארנבי ראה זאת ודיווח זאת למגיני 3 הארנבים.
תוכי ותוכינו עפו להציל את הארנב הצעיר והם זרקו אל הרובוט אבנים. אריתו בא במטוסו בשביל לבדוק אם הרובוט שלו מצליח והוא גילה שתוכי ותכינו מנסים לעצור אותו. הוא ניסה לעצור אותם אך תוכינו זרק אל המטוס אבן וגרם לו להתרסק.
בינתיים תוכי ניסה להגיע אל הרובוט אך הרובוט היה מהיר מדי אז הוא ניסה להפיל אותו. הוא זרק אבנים עליו אז לא הצילח לפגוע בו ועוד מעט הוא יגיע לאחוזה של אריתו. תוכי לא רצה לוותר, התרכז, זרק אבן לכיוון המדחף של הרובוט ופגע בו!
הרובוט התרסק אבל הארנב הצעיר היה בסדר ותוכי ותוכינו הובילו אותו חזרה למשפחתו. המשפחה של הארנב הצעיר דאגה מכיוון שהם מאחרים למטוס אך ארנבי ההפך מכיוון שהארנב הצעיר אולי לא יספיק לעלות למטוס והוא ישאר עד שראה שהארנב הצעיר בכלל לא שמח מזה. הוא רצה שהוא יהיה שמח אז הוא בקש מהדו שהוא יסיע את המשפחה של הארנב הצעיר לנמל התעופה במכוניתו ועשה זאת. הם הספיקו להגיע לנמל וטסו הרחק אך ארנבי לא היה עצוב מזה כי ידע שהארנב הצעיר מאושר.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך