מחבר סיפורים נהדרים
אבא של ארנבי לא רצה שארנבי יהיה משועמם ובודד אז ניסה לשפר את מצב הרוח שלו. בפרק הבא יש יום הולדת לדינו. כדי שתדעו: בפרק 96 הארנב הצעיר חוזר ליער. תחפשו את הסיפור הודעות לסיפור ארנבי פרק 50 והעונה השנייה ותעדכנו. מקוווה שאהבתם את הסיפור!

ארנבי פרק 93

אבא של ארנבי לא רצה שארנבי יהיה משועמם ובודד אז ניסה לשפר את מצב הרוח שלו. בפרק הבא יש יום הולדת לדינו. כדי שתדעו: בפרק 96 הארנב הצעיר חוזר ליער. תחפשו את הסיפור הודעות לסיפור ארנבי פרק 50 והעונה השנייה ותעדכנו. מקוווה שאהבתם את הסיפור!

לאחר שבוע מהעזיבה של המשפחה של הארנב הצעיר מהיער לחופשה למשך חודש, ארנבי נהיה משועמם ובודד. הוא שאל את אביו:"מה אני יכול לעשות כדי שלא יהיה בודד ומשועמם?" והוא ענה שהוא יכול לשחק אם חברים אחרים שיש לו. ארנבי הודה לו והלך לחדרה של אחותו לנה.
הוא שאל את לנה:"את יכולה לשחק איתי כדי שלא אהיה בודד ומשועמם כי הארנב הצעיר לא פה?" והיא הסכימה. ארנבי ספר לה שהוא רוצה שהם ישחקו במשחקים האהובים עליו שהארנב הצעיר נהנה לשחק בהם איתו אך היא לא רצתה מכיוון שהיא לא אהבה את המשחקים האלו.
ארנבי פנה לשאר החברים שלו אך הם לא רצו לשחק במשחקים שהוא רצה מכיוון שהם לא אהבו אותם או שהם היו עסוקים או שלא היה להם מרץ רב כמו לארנב הצעיר ואו שהם היו חולים. ארנבי חזר מאוכזב לביתו ואכל ארוחת צהריים. ארנבי התגעגע אל הארנב הצעיר והיה בודד ומשועמם בלעדיו.
אביו הציע לו להתעסק בדברים אחרים שיעסיקו אותו בזמן שהארנב הצעיר בחופשה כגון: הרכבת הלגו. ארנבי הודה לאביו והלך להרכיב את הלגו שלו. הוא התחיל להרכיב אותו וזה באמת עזר אך לאחר שבוע הוא סיים אותו ושוב היה משועמם ובודד.
בבוקר הוא היה בחדרו וחשב מה הוא יכול לעשות. אביו נכנס לבית וספר שהוא קנה בשבילו מתנה. ארנבי התרגש מאוד ואביו ספר לו שהוא התקשר לאבא של הארנב כדי לראות מה שלמו, אבא של הארנב הצעיר ספר לו שלמחשב בבית שהם גרים בו בחופשה יש תוכנה המאפשרת לדבר ולראות אנשים שנמצאים בכל רחבי העולם בתנאי שיש להם את התוכנה הזאת אז הוא קנה את התוכנה הזאת באינטרנט כדי שהארנב הצעיר יוכל לדבר ולראות את ארנבי וארנבי לא יהיה משועמם ובודד יותר.
ארנבי הודה לו ואביו ספר לו איך מפעילים את התוכנה. ארנבי הכל לדבר אם הארנב הצעיר שנמצא רחוק ממנו ולראות אותו במסך המחשב שלו. הוא כבר לא היה משועמם ובודד יותר עד שהארנב הצעיר יחזור.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך