מחבר סיפורים נהדרים
ארנבי היה בצרה אך הוא ראה שהשעה כבר אחרי 4 באחר הצהריים אז הלך להביא לתנין את תרופתו. הוא השאיר את טרפו ללא שמירה ומגיני 3 הארנבים באו והצילו אותם. בפרק הבא יש יום הולדת לאבא של ארנבי! תחפשו את הסיפור הודעות לסיפור ארנבי פרק 50 והעונה השנייה ותעדכנו. מקווה שאהבתם את הסיפור!

ארנב פרק 85

ארנבי היה בצרה אך הוא ראה שהשעה כבר אחרי 4 באחר הצהריים אז הלך להביא לתנין את תרופתו. הוא השאיר את טרפו ללא שמירה ומגיני 3 הארנבים באו והצילו אותם. בפרק הבא יש יום הולדת לאבא של ארנבי! תחפשו את הסיפור הודעות לסיפור ארנבי פרק 50 והעונה השנייה ותעדכנו. מקווה שאהבתם את הסיפור!

היום תנין חלה במחלת הקרוקודילים שנפוצה אצל תנינים וזוחלים אחרים. זה התחיל בבוקר כשהוא ודינו עמדו לצאת לשחייה בביצתם ותנין לא הרגיש טוב והרגיש חולשה שמזה הוא לא יכל לשחות. הרופא ספר:"יש לבלוע את התרופה למחלת הקרוקודילים במשך שבוע בשעה 4:00, אחר הצהריים.
תנין נח במיטתו ובקש מדינו לצאת בשבילו לציד. דינו הסכים ויצא מהביצה והלך לכיוון מנהרות הארנב. הוא הגיע וחפש טרף.
לדינו יש ראייה חדה במיוחד והוא הצליח לראות בעזרתה את ראה הנמר, ראה הנמרה ואת הציידים של אריתו מתקרבים והתחיל לדאוג. הוא החליט לתקוף אותם ולהבריחם בעצמו. הוא רץ לכיווניהם והצליח להבריח אותם משטח הציד שלו.
הוא שמח וחזר לצוד. הוא ראה את ארנבי ואת אחותו לנה אוכלים בביתם אם משפחתם ותכנן לתפוס את ארנבי ואת לנה. הוא רץ למנהרה של ארנבי, עבר את כל המשפחה ותפס את ארנבי ואת לנה! אמא של ארנבי רצתה להתקשר למגיני 3 הארנבים: תוכי, תוכינו, השכן והדו אך דינו גילה זאת והחרים את טלפונה.
הוא מיהר לביצה של תנין, לבשל את הטרף ולאוכלו אם תנין. בינתיים, אבא של ארנבי התאושש והתקשר למגיני 3 הארנבים. הוא ספר להם:"דינו הופיע בהפתעה וחטף את ילדיו, בבקשה תצילו אותם, מהר!" והם מהרו להציל את ארנבי.
דינו עמד לחתוך את ארנבי אבל הוא גילה שהשעה היא 4:20 ותנין עדיין לא בלע את תרופתו למחלת הקרוקודילים. הוא הלך להביא את התרופה לתנין והשאיר את ארנבי ואת לנה לבדם. מגיני 3 הארנבים הגיעו וחפשו את ארנבי ואת לנה.
תוכי מצא אותם נעולים בכלוב במטבח וספר זאת לאחרים. הם נכנסו במהירות לבית תנין ותוכינו מצא את המפתח לכלוב ליד הכלים. השכן פתח את הכלוב וארנבי ולנה השמחים יצאו ממנו במהירות.
הדו ראה שדינו נתן לתנין את התרופה והוא עמד לחזור למטבח! הוא הזהיר את כולם והם ברחו מבית תנין. דינו הופתע כשראה שטרפו נעלמו והיה עצוב כי ידע שתנין ינזוף עליו שיגלה זאת ושהוא לא יאכל ארנב גם הפעם. ארנבי ולנה הודו למגיני 3 הארנבים וחוגגו אם כולם את ניצולם מהמלתעות של תנין ודינו.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך