בובספוג-הטיול ליער האלמוגים הענק

לא כתבו

ביום שבת בובספוג קיבל הזמנה ליער שוניתיל היפה שנמצא מסביב לשונית המחסום האדירה. בהזמנה כתוב שהיום האוטובוס ליער יגיע בשעה 12:00 ושאפשר שעוד 2 יצטרפו. בובספוג ידע מראש שהשנים האלו אם 2 החברים שלו:פטריק וסקווידוויד.
בובספוג בקש מפטריק להיצטרף לטיול והוא מיד הסכים ובובספוג בקש גם מסקווידוויד והוא לא הסכים עד שבובספוג אמר שביער הזה אפשר לנוח, לצייר ולנגן. בשעה 12:00 האוטובוס הגיע וגארי רצה גם להיצטרף ובובספוג בדק בהזמנה אם אפשר וגילה שאפשר להביא גם חיות מחמד.
הם נסעו לכיוון השוניות הגדולות במחסום והתרגשו. שהם הגיעו סקווידוויד ניגן בקלרינט אבל בובספוג הציק לו בזה ששאל אותו אם הוא רוצה לשחק מחבואים ביער האלמוגים. סקווידוויד הבין שכל עוד שבובספוג ופטריק לידו הוא לא יוכל לענות בחופשה אז הוא חשב על רעיון. הוא בקש מבובספוג ומפטריק לשחק במחבואים ביער בלעדיו ורחוק כדי שרעש התושבים לא יפריע אבל הם אמרו שהרעש לא יפריע להם אז סקווידוויד אמר לפטריק שיש תוכן גלידה עמוק ביער ופטריק שכנע את בובספוג כן לשחק רחוק ביער בגלל שיש שם גלידה.
בגלל שהם רחוקים מסקווידוויד אז הוא יוכל לענות מהחופשה בשקט. בובספוג ופטריק התרחקו והחליטו שבובספוג הוא הסופר ופטריק המתחבא. שפטריק התחבא הוא חיפש את דוכן הגלידה שלא קיים באמת בזמן שחיפש מחבוא. הוא הלך רחוק יותר ומצא דוכן גלידה שכנראה שבאמת היה תוכן גלידה שסקווידוויד לא ידע עליו.
מרוב שמחה הוא צעק:"גלידה!" ובוספוג שמע אותו. בובספוג הלך בעקבות הצעקה ומצא את פטריק. בובספוג התגנב ותפס את פטריק וניצח במשחק. פטריק נתן לבובספוג גלידה על הניצחון.
הם נהנו עד שגילו שהם לא יודעים איפה סקווידוויד והשאר. הם דאגו ומיד אחרי כמה דקות התחילו להתנהג בפראיות. הם ניסו לאכול זה את זה בכל מיני דרכים ועשו אותם במשך שלוש שעות.
זמן החופשה נגמר וסקווידוויד התכוון לצאת עד שגילה שאסור לצאת בלי מי שיצא איתו לחופשה אז הוא חיפש את בובספוג ואת פטריק כדי שיוכל לחזור. הוא מצא אותם ובפעם הראשונה שמח בגלל זה עד שהם ניסו לאכול אותו.
גארי ראה את זה ועצר אותם בזה שנתן להם אוכל. הם חזרו לביקיני בוטום מותשים אבל עדיין החופשה הייתה 1 מהחופשות הכי טובות שהיה להם, לסקווידוויד ההתחלה ההיתה טובה{שבובספוג ופטריק לא היו}ולבובספוג ולפטריק הסוף היה טוב{שגארי נתן להם אוכל טעים כדי שיפסיקו להתנהג בפראיות}.


תגובות (2)

אני חושב שכדי לך לקצר את השם

25/10/2016 21:31
4 דקות
תגיות:
סיפורים נוספים שיעניינו אותך