הסיפור מיועד לגילאי 7-11

הסיפור המשוגע במדבר

26/10/2016 720 צפיות אין תגובות
הסיפור מיועד לגילאי 7-11

במדבר חשוך ואפל במדינה גוואטמלה גרו שני אנשים בודדים-בקצה הדרומי גר שלומי ובקצה הצפוני גרה איזבל .חוץ משלומי ואיזבל במדבר גוואטמלה היה ריק ושומם. שלומי ואיזבל שגרו במדבר גוואטמלה לא ידעו על קיומם אחד של השנייה.כל אחד מהם נשלח למשלחת חיפוש של מקומות ניסתרים וביניהם גם מדברות.המטרה שלהם הייתה לגלות מקום ניסתר בכדור הארץ שלא נחשף לציבור ולחשוף אותו לציבור.אם הם יצליחו הם יקבלו מראש ממשלת מדינתם סכום כסף רב. שלומי ואיזבל לא יצאו מאותה המשלחת. הם יצאו ממשלחות מתחרות. שלומי- ממשלחת מרוקו. איזבל-ממשלחת אנגלייה. שלומי לא ידע שאיזבל מהמשלחת המתחרה חוקרת את מדבר גוואטמלה. וגם איזבל לא ידעה ששלומי מהמשלחת המתחרה חוקר אף הוא את מדבר גוואטמלה. כל אחד מהם היה בטוח שהוא גילה את המדבר הנסתר של גוואטמלה-כל אחד היה בטוח שהוא יזכה בכבוד ובפרס.בדיוק היום שלומי יצא לחקור את הקצה הצפוני של מדבר גוואטמלה הרי עד היום הוא חקר רק את הקצה הדרומי (שם הוא בנה את המאהל בו גר.) למרבה הפלא בדיוק היום איזבל יצאה לחקור את הקצה הדרומי של מדבר גוואטמלה הרי עד היום היא חקרה רק את הקצה הצפוני (שם היא בנתה את המאהל בו גרה.) שלומי ואיזבל השכימו קום ויצאו לחקור את הקצה האחר של המדבר (שלומי- את הקצה הצפוני.איזבל -את הקצה הדרומי.) בשעה שש בבוקר שלומי היה מאורגן מחוץ למאהל ויצא לדרך. לאיזבל המפונקת לקח זמן להתארגן, היא ארזה את אוסף הקרמים שלה, היא ארזה אפילו רמקול גדול-כדי שתוכל לשמוע שירים תוך כדי צילום מדבר גוואטמלה וחקירת החיות שבו. בשעה 8:47 שלומי שמע מנגינה. הוא תהה- מהיכן מגיעה המנגינה? הרי אין אף אחד במדבר גוואטמלה. בדיוק באותו הרגע שמעה איזבל אף היא צעדים, איזבל חשבה לעצמה מאין מגיעים הצעדים? הרי אין אף אחד במדבר גוואטמלה. פתאום שלומי הבחין מרחוק באישה כבת 40 צועדת לה במדבר,מצלמת את הנוף המדברי, ומסתכלת בזכוכית מגדלת על נחש משונה שאספה בצנצנת. שלומי צעק אל עברה באנגלית:"גברתי, מה את עושה במדבר? חשבתי שאין אנשים במדבר גוואטמלה!" הגברת ( הלוא היא איזבל) ענתה לשלומי:"אני הגעתי מהמשלחת של אנגלייה לחקר מדברות ומקומות נסתרים. היום בדיוק סיימתי לצלם את נופי מדבר גוואטמלה! והיית מאמין?!? אפילו גיליתי חיה חדשה שאף אחד עוד לא גילה: זהו נחש מנומר בצבע תכלת."
שלומי ענה: "אני מהמשלחת של מרוקו לחקר מדברות ומקומות נסתרים! תאמיני או לא! אני גם גיליתי חיה מיוחדת שחיה רק במדבר גוואטמלה ואני גיליתי אותה זהו עכבר עם פסים ורודים!"
איזבל אמרה: "אני היום יצא למסע לאנגלייה,ארצי. כדי להראות לראש ממשלתי את התגליות שלי (מדבר גוואטמלה, והנחש המנומר בצבע תכלת.) ראש ממשלתי יהיה גאה בי על התגליות שלי ויביא לי סכום כסף רב!"
שלומי כעס:"אני בדיוק היום סיימתי לצלם את נופי מדבר גוואטמלה מדרום ועד צפון! גם אני התכוונתי בדיוק היום ללכת לראש ממשלתי ולהראות לו את תגליותיי (מדבר גוואטמלה,והעכבר עם הפסים הורודים!) אני אזכה בסכום כסף רב! אני הראשון שגילה את המדבר!"
איזבל התכעסה: "צריך למצוא פשרה! כל אחד מאיתנו אומר שהוא גילה את המדבר. אבל רק אחד יכול לזכות בפרס."
שלומי ענה:"יש לי רעיון! נלך יחד לראשי ממשלתנו ונאמר להם:אנחנו יחד גילינו את מדבר גוואטמלה! אך כל אחד מאיתנו גילה גם חיה משונה שאף אחד אחר עוד לא גילה:אני,שלומי גיליתי עכבר עם פסים ורודים!"
איזבל המשיכה אותו:"אני,איזבל גיליתי נחש מנומר בצבע תכלת"

שלומי ואיזבל שמחו ויצאו מיד למסע. קודם כל הם הלכו לראש ממשלת מרוקו וסיפרו לו על התגליות. ראש ממשלת מרוקו שמח כל כך ונתן לכל אחד מהחוקרים מיליון שקל!
לאחר מכן הם הלכו לראש ממשלת אנגלייה ששמח גם הוא ונתן לכל אחד מהחוקרים מיליון שקל!
שלומי ואיזבל שמחו כל כך ורצו להקדיש את הכסף למטרת צדקה יש להם יחד ארבע מיליון שקל! הם חשבו וחשבו והחליטו לתרום את הכסף לאגודה מיוחדת ששומרת על חיות בסכנת הכחדה!
שלומי ואיזבל התרגשו וכמובן היו להם הרבה סיבות: הם גילו מדבר וחיות חדשות שאף אחד אחר בעולם לא גילה! הם שיתפו פעולה והגיעו לעמק השווה! והם גם תרמו כסף לאגודה שמצילה חיות בסכנת הכחדה וכך הם עזרו לחיות!
איזה יום נפלא היה לשלומי ואיזבל!


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך