בקי
מצא חן בעיניכם ????

מה קורה בגן שלכם

בקי 12/10/2012 954 צפיות אין תגובות
מצא חן בעיניכם ????

אני רואה אתכם בקר בקר צועדים לעבר הגן ואתם שמחים וטובי לב. זה עושה הרגשה טובה כי אתם נהנים ללכת לגן שלכם.

יום אחד החלטתי גם אני ללכת לגן שלכם ולראות מקרוב כיצד אתם מבלים במשך כ-7 שעות לערך.

כשהגעתי לגן שמעתי את המנגנת באקורדיון מנגנת נעימות מאד יפות וכולכם רוקדים לפי הקצב.

זה עשה לי כל כך טוב לראות שכולכם מרוצים ונהנים.

רקדתם קרוב לשעה תמימה ולאחריה הסבתם מסביב לשולחן הנמוך עם הכיסאות היפים ואכלתם את הקינוח זאת בטרם יבואו ההורים לאסוף אתכם הביתה.

מישהו מכם אפילו לא רצה לחזור הביתה מרב שכייף לכם בגן נכון ?

ילדים רבים הקיפור אותו במעגל וביקשו ממני שאבוא גם מחר כי מחר יש יום הולדת לאביהו ואבא שלו יביא מלא להטוטים וליצן אז כדאי שתבואי.

הבטחתי להם כי אבוא ואף קניתי מתנה לאביהו ובבקר מיהרתי לעבר הגן.

הייתי בין הראשונים שהגיעו ואז רציתי לראות כיצד הילדים נפרדים מההורים ונכנסים לגן.

כולם בלי יוצא מן הכלל מיהרו להיכנס לגן ואמרו ביי כהם כבר כמעט בחצר הגן.

לאחר שכולם נכנסו נכנסתי אף אני וראיתי את הגן מסודר ממש בשביל חגיגה . כל השולחנות לבשו חג – מפות לבנות נפרשו על כל אחד מהם ושולחן גדול יותר נפרשה מפה צבענית ועליה מלוא הטנא מתנות ארוזות באריזות מתנה הכל עבור ילד היום הולדת.

התכנית הייתה מדהימה הליצן עשה מעשי קונדס לקול צחוקם הרם של הילדים.

לאחר מכן פתחה המנגנת את האקורדיון וניגנה תוך כדי שירה לאביהו יום הולדת והשמחה רבה ועוד כהנה וכהנה שירים כך שאביהו חש שהוא היום הכי חשוב בגן

בסיומה של התכנית כל ילד וילדה ברכו את אביהו ולא פעם שמעתי את הברכה "שיהיה לך יום כתום" מסתבר שהברכה הזה מבטאת שיהיה לך יום נפלא .

ואז הגיעו כל הממתקים כל העוגות כל המתנות הקטנות שהכין אביהו לכל ילדי הגן וראיתי כיצד הגננות ילד עם הסייעות עומדות זקופות גו – מגיע להן – העבודה שלהם נושאת פרי.

מזל טוב אביהו הגשתי לו את השי הצנוע שקניתי לו ומיהרתי לצאת מהגן כי עוד רגע הייתי נשארת עד השעה 16.00 כשהילדים מסיימים את הלימודים בגן הנפלא הזה.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך