אשמח לשמוע מה אתם חושבים על הסיפור...תיהנו!

מעשה בקיץ וחורף

29/04/2016 6782 צפיות 2 תגובות
אשמח לשמוע מה אתם חושבים על הסיפור...תיהנו!

היו, היו שני חברים מאוד טובים קראו להם קיץ וחורף.
הם אהבו אחד את השני למרות היותם שונים זה מזה.
חורף אהב מאוד את הקור, הוא שמח כשירד גשם ואפילו שמח עוד יותר כשהברד והשלג כיסו את הכבישים.
הקיץ לאומתו אהב את החום ואת השרב הוא שמח לראות כול יום את השמש אבל רק שהיא ממש לוהטת.
למרות ההבדלים הרבים בניהם הם תמיד נשארו חברים מאוד טובים.
מידי שנה הם היו נפגשים כאשר עונת הקיץ נגמרה והתחילה עונת החורף או להפך, הם היו מדברים קצת ומספרים אחד לשני חוויות ממה שעבר עליהם.
השנה הקיץ נגמר והחורף התעורר משנתו כדי להחליף את הקיץ הם נפגשו ושמחו לראות אחד את השני.
"מה שלומך חורף?"
"אני בסדר ישנתי רוב הזמן, לא משהו מיוחד איך היה לך?"
"היה נפלא, מאוד חם השמש עשתה את עבודתה כמו שצריך, כולם בילו בים ובמקורות מים בהחלט נהדר!"
כאשר החורף הגיע כדי להחליף את הקיץ קרא דבר מוזר הקיץ לא רצה לפנות את מקומו.
"למה?" שאל החורף בתימהון
"בגלל שאני עוד לא עייף והיה כול כך כיף אני לא רוצה ללכת"
החורף כעס ביותר ואמר "אנחנו חברים אינך יכול להתנהג ככה, הגיע תורי ואתה צריך לפנות את מקומך!"
הקיץ כמובן התנגד בכול תוקף וטען כי החורף עקשן ולא ותרן.
הריב נמשך שעות ארוכות שבסופן החליטו השניים כי הם לא רוצים לראות אחד את השני יותר.
באותה השעה נדדה לה ציפור קטנה, היא הייתה ציפור מיוחדת במינה, בזמן שכול חברותיה היו עסוקות בליצור קנים לגוזלים שלהן, הציפור פיצי הייתה עוזרת לסביבה, מחפשת מי זקוק לעזרה ומושיטה לו יד.
יום אחד היא עזרה לחרגול שלא מצא בית בחורף וגם לנמלה שלא הצליחה להרים עלה גדול במיוחד.
הבוקר פיצי עפה בשמים וראתה שכולם מסתדרים מצוין "אולי אלך קצת לנוח" חשבה לעצמה ובדיוק שהחליטה לעשות זאת היא שמעה צעקות, מיד עפה לעבר הרעש ולהפתעתה היא ראתה את קיץ וחורף רבים בלי שום כוונה לעצור.
"מה קורה פה?" שאלה פיצי
מיד הסבירו לה השניים על מה כול המהומה.
"אני לא מוכנה לזה!" אמרה פיצי בנחרצות "אם תעשו בעיות כול מערכת מזג האוויר תיהרס, אתם חייבים לפתור את זה"
"אני לא רוצה לראות את הקיץ יותר בחיים" רטן לעצמו החורף.
"אני לא רוצה לפגוש את החורף אפילו לא יום אחד בחיי" לחש לעצמו הקיץ.
הבינה הציפור כי הם ממש לא מתכוונים להתפייס, זה רק מחמיר כי השניים כבר לא רוצים לראות אחד את השני אפילו לא כאשר יגיע תורם להתחלף.
חשבה הציפור מה היא יכולה לעשות ואז עלה במוחה רעיון, היא נזכרה בשני חבריה ולפתע אמרה
"קיץ וחורף אני מבינה ששניכם לא רוצים להתפייס ולא רוצים להתראות יותר לכן יש לי פתרון"
קיץ וחורף חיכו בקוצר רוח לשמוע את דבריה של הציפור וביקשו מימנה להמשיך…
"יש לי שני חברים טובים, קוראים להם אביב וסתיו, הם נורא משועממים ואין להם מה לעשות, אביב דומה לקיץ רק פחות חם וסתיו דומה לחורף רק פחות קר, הם יוכלו להיות עוד עונות בשנה ולהפריד בין שניכם אביב יבוא בין חורף לקיץ וסתיו בין קיץ לחורף וככה לא תתראו יותר לעולם!"
קיץ וחורף כול כך אהבו את הרעיון וביקשו לפגוש את סתיו ואביב, פיצי קראה להם וכולם היו שמחים מהמצב.
מאז קיץ לא פגש את חורף וחורף לא פגש את קיץ כי סתיו ואביב מפרידים בניהם.
פיצי הייתה מאושרת היא שמחה לראות שפתרה עוד בעיה.
לכן מיהרה ועפה למקום אחר שבו זקוקים לעזרתה.
כך נכנסו סתיו ואביב והפכו להיות עוד שתי עונות בשנה מאז יש ארבעה עונות קיץ, חורף, סתיו ואביב.
ואם במקרה הקיץ טופס לו כמה ימים מהסתיו זה רק בגלל שהוא מתגעגע לחורף ומנסה אולי לראות אותו שוב!!! סוף.


תגובות (2)

הסיפור חמוד מאוד, אבל אין בו מספיק סימני פיסוק וגם יש איזו שגיאת כתיב קטנה. אהבתי מאוד!

29/04/2016 11:12

    תודה על המחמאות ועל הביקורות, אקח לתשומת ליבי.

    30/04/2016 20:55
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך