נער הפלא

29/09/2010 1713 צפיות אין תגובות

פעם אחת, בבית קטן ונטוש, התגורר נער שלבש סחבות. משפחתו מתה בתאונה. הנער עשה דברים מוזרים:
הוא יכל להרים דברים בעזרת העיניים, הוא יכל לעוף כמו ציפור. אנשים שראו אותו חשבו שהם השתגעו או שהוא משוגע אבל בין כל האנשים היה איש אחד, פרופסור זקן וטוב, שידע בדיוק כיצד הנער מסוגל לכך.
יום אחד הפרופסור הזמין את הנער לביתו ואמר לו: "אתה נער מיוחד במינו. באותו היום שהתאונה התרחשה אני באתי ומצאתי אותך בין ההריסות. לקחתי אותך למעבדה שלי ואתה גססת (עמדת למות). נורא התפלאתי איך אתה מרפא את עצמך כל כך מהר. יש את הכוחות האלו רק לנערים שנועדו להם. אתה אחד הנערים האלה. כשהיית קטן הצלחת לעוף ממקום למקום וכשגדלת קצת אז עזבת. בינתיים התפתחת ונהיית נער חזק, אתה תופעה נדירה, אין הרבה תופעות דומות לשלך בכל העולם. כשמצאתי אותך ראיתי על היד שלך סימן משונה ומיד ידעתי שאתה נער הפלא. לפני הרבה זמן הייתה שמועה שיום אחד יקום נער הפלא, והנה הוא עומד מולי עכשיו. אמך ידעה עוד מהרגע שילדה אותך שאתה הוא נער הפלא ושיום אחד תוכל להחזיר אותם לחיים. כשאמך ילדה אותך אז איש רשע קינא בך וגרם לתאונה להתרחש, הוא גרם למות הוריך. אני ידעתי שאתה תצא לחפש אותו יום אחד, אבל רק רציתי להגיד לך שתיזהר, האיש הזה מסוכן מאוד. אתה צריך להסתיר את הסימן שעל ידך. אם האיש הרע יראה אותו הוא יהרוג אותך, אבל אם הוא לא יידע שאתה הוא נער הפלא אז יישנו סיכוי שתוכל להביסו, ולזה כל האנשים מחכים – שיום אחד תביס את האיש הרע ותשחרר אותם משליטתו. אני עצמי האמנתי שאתה תוכל להביס אותו, אבל זה תלוי רק בך. אתה צריך להאמין בכוחות שלך וכל הזמן לדעת שהוריך סומכים עליך ותומכים בך לאורך כל הדרך. לא משנה מה יקרה, אל תאבד את התקווה."
"בסדר, פרופסור, אני מוכן לצאת לדרך אבל אני רק רוצה שתדע שאם לא אחזור תגיד לכל האנשים שהאיש הרע מת, כדי שהם בעצמם לא יאבדו את התקווה. אם כולם יאבדו את התקווה ניאלץ להיכנע לאיש הרע, אבל אם נתמוך בתקווה כל הזמן אז נוכל לנצח את הרוע בעולם."
"להתראות נערי, אני מאחל לך בהצלחה ושתיזהר בדרך. הדרך מסוכנת מאוד, אבל עם כוחותיך תוכל להגיע עד לאיש הרע."
"להתראות פרופסור, ותודה שכל הזמן הזה שמרת עליי, ותודה לך על כל הדברים שאמרת לי. אני אתגעגע אליך מאוד."
"להתראות. אני יודע שתחזור בריא ושלם, ושתושיע את כל האנשים הללו אשר כל הזמן הזה תמכו בך."
"להתראות פרופסור, להתראות."

"מי אתה איש זר?"
"אני סתם נער שתעה בדרך."
"טוב, אז תלך מכאן."
"לא לפני שאביס אותך!"
"מה? חה חה חה…"
"אני נער הפלא ולא תוכל לנצח אותי."
"מה אתה אומר?"
היייאאאההה!!!
האיש הרע הובס.
"רואה? צריך רק להאמין בתקווה."
"לא!!! זה לא יכול להסתיים כך!!!"
"דווקא כן."
"לא!!!!!…"

הסוף.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך