למה? – למה הדם אדום?

Estonian 16/10/2011 2013 צפיות 5 תגובות

בעבר, הדם של האנשים היה שקוף. למה היה שקוף? מכיוון שהיה בצבע החמצן שאותו הוביל הדם. הדבר הזה היה מסוכן כיוון שאנשים נפצעו היו בטוחים שאלו רק מים ולא באמת ייחסו חשיבות לכך ופעמים רבות הפצע הזדהם. החליטו האנשים שזה לא יכול להימשך כך. הם עשו "אודישן" לצבעי הדם.
הם חשבו על צהוב כיוון שהיה דומה לשמש ובולט. היו שהציעו שחור אך טענו שזה יהיה מפחיד. לבסוף הוחלט לבחור את הצבע החזק ביותר שימצאו שיבלוט ויזהיר. האנשים לא ידעו מה לבחור.
אחרי כמה זמן גילו שהצבע הירוק מרגיע. החליטו האנשים לצבוע את הדם בירוק על מנת שזה ירגיע את הנפצעים אך הנפצעים היו רגועים ולא פחדו מהזיהום. החליטו האנשים לתת את הצבע ההפוך של הירוק שיזהיר וכך בחרו את האדום שיתריע ומאז צבע הדם – אדום.


תגובות (5)

אתה מלחיץ אותי אם הרעיונות האלה.
זה ממש מדהים!!!

16/10/2011 12:35

למה מצאתי את זה רק עכשיו? בכל אופן – מדהים !!!

17/10/2011 15:35

דרך אגב – גם אני פרסמתי היום סיפור 'למה' משלי.
ואל תדאגו, אור הסכים לי וכבר יש לי המון רעיונות נחמדים.
אני אהיה מאוד שמח אם תקדישו קצת זמן לקרוא אותם, גם שלי יהיו קצרים :)
פרסמתי כבר את אחד מהם: "למה לכל אחד יש רק יום-הולדת אחת", אחרי הבדיקה – הוא יהיה זמין לקריאה.
אז אני שוב מודה למי שיסכים לקרוא אותם ו… תודה :)

17/10/2011 15:38

אני חייב להודות שמראה דם שחור אינו היה מרנין עין, (מרנין- מילה שמזכירה בצורה חשודה את "מרלין" מ"שוליית המכשף…")
וכן, אני רוצה לברך אותך (אתה בת או בן, שאלה מרנינה בהחלט!!!)
ולהזהיר אותך שבחיים אבל בחיים אל תעשה רק 2 סימני קריאה!!!
זה מראה אינו מרנין בהחלט,
כמו כן הייתי חושבת ששחר צודק, זהו בהחלט סיפור מרנין!!1

—-התערבות עם חברה, מי תצליח להכניס את המילה "מרנין" יותר פעמים בתגובה… עשר שקלים לכיס שלי!!!———-

17/10/2011 15:42
n

אוף…..למה לא הסכימו לבחון ת'כחול….
חוץ מזה,אני הייתי באודישן,וישר כשראו אותי
צעקו הבא בתור….אור,מה זה?!

20/10/2011 14:47
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך