למה? – למה יש חילופי עונות?

Estonian 12/10/2011 1186 צפיות 2 תגובות

בעבר הרחוק, הייתה ילדה צעירה עם שיער שחור גולש ועיני תכלת כמו השמיים ושמה היה ווינטר
(Winter). היא נהגה לרדת לשדה ליד ביתה ולעזור לאביה החקלאי אך לצערו תמיד הייתה הורסת את היבולים, ממיתה אותו ומורידה עליו צינה.
הייתה לחקלאי בת שנייה – סאמר (Summer), היא הייתה ג'ינג'ית עם עיניים חומות אדמדמות. היא לעמות ווינטר שרפה את היבול, ייבשה אותו והרגה אותו.
שתי הבנות היו ידועות בארץ כיפות ביותר, יפות יותר מכל בת אדם אחרת.
החקלאי היה כל כך מיואש מווינטר וסאמר שהחליט לכלוא אותן במגדל ולא לתת להן לצאת. אחרי שהופצה השמועה נהרו מכל רחבי הארץ אנשים בשביל לשחרר אותן. שני אנשים הצליחו לחדור את הבניין. שני הבנים התאהבו ביניהם ולבסוף נולדו לכל ילדה ילדה נוספת. לווינטר נולדה אוטום (Autumn) ולסאמר נולדה ספרינג (Spring). כאשר הדבר נודע לחקלאי דרש להרוג אותן. כאשר הרג אותן החליט הטבע שאין יעלה על הדעת שאב ירצח את בנותיו ונכדותיו ולכן החליט להפוך את ווינטר, ספרינג, סאמר ואוטום לחלק ממנו. כאשר הגיע הזמן של ווינטר – הוריד צינה והקפיא את היבול. כאשר בא זמנה של סאמר הוא ייבש וחימם את היבול. הטבע אף ריחם על החקלאי ונתן זמן גם לאוטום וספרינג שבהם יש התחלפות בין ווינטר לסאמר ולחקלאי יהיה סיכוי להציל את יבולו.
מאז יש 4 עונות בשנה.


תגובות (2)

מאוד אהבתי, אתה מרשה לעצמך לחשוב ממש מחוץ לקופסא.
תמשיך !!! אני מתחנן !!! אני אומר את זה על כל אחד מסיפורי ה'למה' !!!!!

13/10/2011 12:04

מ-ו-ש-ל-ם
הסיפורים האלה ממש טובים.
אתה צריך לעשות מזה ספר!
(אני מדברת ברצינות)

16/10/2011 02:47
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך