למה שלא נהנה מהחיים

05/09/2023 317 צפיות אין תגובות

שיר ילדה רגילה, כמו כולם, אבל יש לה כמה שיטות שעוזרות לה להנות מהחיים.
שיר עונדת משקפיים, בהתחלה היא התביישה מאוד אבל עם הזמן למדה שהם יכולים להיות כמו קישוט כמו שרשרת או צעיף. יש לה משקפיים ליום יום וגם משקפיים שמתאימים לבגדים חגיגיים.
שיר לא תמיד אוהבת את הגוף שלה, אבל יש לה שיטה שהופכת את הבעיה למשחק. היא מתאימה בגדים שבהם הגוף שלה נראה מצוין וכך היא נהנת פעמיים , גם מהמשחק וגם מאיך שהיא נראת.
שיר לפעמים לא אוהבת להיות בחברה של ילדים חדשים, למשל כשהיא הולכת לחוג שאימא רשמה אותה או בראשון לספטמבר בגן חדש, או כשחברה מזמינה אותה ליום הולדת והיא לא מכירה שם אף אחד. גם כאן יש לה שיטה מיוחדת.
במקום לדאוג היא מתעניינת מה הילדים האלה אוהבים, מה אפשר ללמוד מהם וכך לאט לאט הם הופכים להיות החברים שלה.
עוד שיטה שיש לשיר היא לדחות דברים האהובים עלייה לזמנים מיוחדים ולהפוך אותם לטקסים. למשל שיר אוהבת מאוד אוכל מתוק אבל היא למדה שיותר כיף לאכול אוכל מתוק רק פעם בשבוע בארוחת שישי ולהתחלק עם כל המשפחה.
תנסו גם אתם הדברים שמפריעים לכם להפוך מבעיה ליתרון, משחק, משהו כיפי,
טקס מיוחד.
הנה עוד כמה דוגמאות: לא בא לכם ללכת לישון, תקנו פיג'מה מיוחדת. לא בא לכם לקום בבוקר, תכינו בערב ארוחת בוקר מיוחדת שתוכלו לצפות לה.גם את ההורים שלי לימדתי לשחק במשחק הזה -אמא שוטפת כלים ותוך כדי מתבוננת ביוטייוב בתמונות טבע שהיא אהבת .כשאבא יוצא לטיול עם הכלב הוא מקשיב
לחדשות.אמא לא אוהבת לחכות לי בחוג המוסיקה שנמשך נצח בשבילה אז חלק מן הזמן היא מבלה בקניון שליד החוג וקונה משהו קטן בשביל ובשבילי.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך