בקי
הנשיקה הראשונה מאחורינו חחחחחחחחחחח נתאזר בסבלנות להמשך ♥♥♥

בין כתלי בית החולים פרק ל'

בקי 18/03/2012 719 צפיות אין תגובות
הנשיקה הראשונה מאחורינו חחחחחחחחחחח נתאזר בסבלנות להמשך ♥♥♥

גל שב ושאל אותה ד"ר גיל "האם את זוכרת היכן גרתם או היכן הייתה החנות של הורייך"???

"לצערי הרב לא"

"אוקי חמודה שלי התקדמת בזכות עצמך בצעדים פשוט מדהימים ובואי נשאיר לבעלי המקצוע שגם הם יעבדו קצת ☺☺☺"

"ד"ר גיל אולי אתה יכול לעשות לי טובה ולדחות את הפגישה היום בתחנה לבריאות הנפש, בא לי לצאת לטייל ברחובות ואם בא לך להצטרף אלי אהיה ממש מאושרת"

"טוב עם הזמנה כל כך מקסימה כיצד אוכל לסרב לך, אני אבטל את הפגישה הראשונה להיום אך מחר אנחנו חייבים להתחיל עם השיחות כאשר מצבך היום טוב מתמיד בעניין הזיכרון את פשוט עשית עבודה מדהימה גילי שלי ממש כך".

ד"ר גיל דיבר עם הפסיכיאטר הראשי במחלקה לבריאות הנפש והודה לו כי וויתר על הפגישה היום וביקש שלמחרת הוא ידאג לפציינטית שתגיע.

"אוקי הפגישה להיום בוטלה אז היכן את רוצה שנלך לבלות" כל מקום כל מקום שבא לך לקחת אותי אהיה אסירת תודה לך, העקר שלא לתחנה לבריאות הנפש".

שניהם התלבשו וד"ר גיל חשב שראשית לכל היא חייבת מספר פריטי לבוש וזו תהיה התחנה הראשונה.

הם ירדו לרחוב וגל נשמה אויר צח כשהיא שואפת לריאותיה את מלוא האוויר הנקי והצלול.

"בואי ניכנס לאוטו ומקום ראשית שאנו חייבים להגיע זה המשביר לצרכן שזה ממש קרוב לכאן".

"מה אתה רוצה לקנות משם חבל שנתעכב במשביר בא לי להיות באוויר הצח"

"גל אני מבטיח לך שנהיה גם באוויר הצח , יש סדר עדיפויות את כמובן מסכימה אתי"??

"אני מסכימה איתך ואם אתה צריך לקנות משהו במשביר אני אמתין לך בחוץ ואתענג על האוויר הצח"

"מה פתאום תישארי בחוץ אני רוצה להתייעץ איתך לגבי כמה פריטים שאני רוצה לקנות כך שאת חייבת להיכנס אתי"

הוא נהג לעבר המשביר ולמזלו מצא מקום חנייה עולמי, ד"ר גיל היה ממש מרוצה כך שלא הצטרך לעשות מלא רנדולים.

הוא חיבק את גל ושניהם נכנסו פנימה. הם התקדמו לעבר המודיעין וגיל שאל את איש המודיעין היכן נמצאת המחלקה עם בגדי נשים .

"קומה ראשונה במדרגות הנעות תמצא את כל מה שאתה מחפש וקרוב לודאי אתה רוצה לקנות שי לחברה שלך או לאשתך שאם יורשה לי לומר ליפהפייה הזו".

שניהם עלו במדרגות הנעות ואכן מחלקת הנשים התגלתה במלוא תפארתה.

"גל חמודה שלי תקשיבי לי, אני מתכוון לקנות לך מס' פריטי לבוש וזאת משני טעמים :האחד שממש אין לך מה ללבוש והשני שעשית כברת דרך ארוכה בחזרה לזיכרון ולכן אנא אל תתווכחי אתי כי זה לא יעזור"!!!!

"מוכרת חמודה ניגשה אליהם ושאלה באם אפשר לעזור ד"ר גיל אמר שאפשר לעזור ואנחנו מחפשים מכנסיים, חולצות, הלבשה תחתונה, נעלי סירה שכיודע לי הן הכי אופנתיות וסליחה שכחתי משהו 2 פיג'מות ביבי דול".

המוכרת חייכה וביקשה מגל להצטרף אליה והובילה אותה לעבר הפריטים שד"ר גיל הזכיר.

לאחר כמחצית השעה כשגיל יושב להנאתו הגיע גל אליו כשהיא לבושה טיפ טופ משהו משהו היא לבשה שמלת מיני מהממת אשר חשפה את רגליה הארוכות וכל כך חטובות ונעלה נעלי סירה בצבע אדום יפהפה אשר תאם בול לשמלה הקצרצרה בצבע אדום כמובן.

המשך יבוא


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך