דרקונים ואבני החיים. פרק 2

מלאך ספיר 23/05/2014 1012 צפיות 20 תגובות

נפלנו לאנשהו.
סליחה, אני לילי אבל בואו נמשיך, אוקי?
הרגשתי איך הדם ממלא את פי אבל זו היתה תחושה, אבל בעצם ירד לי דם מהברך.
אני קמתי, ראשונה. כולם סביבי היו מעולפים ושכבו על העלים היבשים והענפים, סתיו…
אבל כשהינו בבית הספר היה קיץ!
חשבתי שאולי אנחנו במחנה אבל מיד הבנתי שזה מטופש.
בחנתי את כולם במבט מעוניין, לא רציתי להאיר אותם. בחנתי את לורה הגוטית, היא יפה, ואז את הילדה בעלת השער האדום. "אה!!!" צרחתי ומיהרתי להעיר את כולם. הילדה הזאת שכבה ללא תזוזה וכמעת לא נשמה. הזרוע הימנית שלה היתה מלאה בשריטות והקרסול… מעוקם לגמרי. עייניה היו פקוחות אבל לא היו בהן עישונים. קרעתי ברך לידה והתחלתי לבכות, היתי הרוסה. קודם היה הריתוק ופיספוס הטיול ואז הגענו לכאן והיא… זה לא הוגן.
הרגשתי יד נעימה על כתפי וראיתי את אלין ג'יין ולורה מחבקות אותי. ליאו ניגש במהירות לנערה וחיטא את הפצעים שלה ואז ישר לה את הרגל. "יש לה דופק היא תחייה." אמר. "אל תדאגו אני כבר מכין קבר." וחייך, אני רק הרבצתי לו וחיבקתי את הנערה החיוורת. "מי ידע שהיא יכלה להחוויר יותר ממה שהיא היתה עד עכשיו." אמר ליאו והפעם אלין התפוצצה מצחוק ואנה הקרצייה ניסתה להתחיל איתו, הוא דחף אותה.
מייקל וטים ניגשו בנתיים רועדים עלינו. "ליאו אין זמן… אנחנו לא יודעים איפה אנחנו וזה כבר נורא!" אמר טים ומייק גיחך ופנה לעברינו. "לא נורא." אמר וניסה להראות ביטחוני.
אנחנו זחלנו אחורה, גוררים את הנערה בעלת השער האדום גם. "מ… מייקל." אמרתי והצבעתי מאחוריו ורעדתי כל כולי, היה שם דרקון! מייקל התבונן מאחוריו בזהירות. "אמא." אמר והתעלף. אנה התפוצצה מצחוק ואני התחלתי לברוח. זה היה אגואיסטי.
רצתי המון זמן ויצא שאני וטים וגם אלין היינו יחד וכל השער קילומטר מאחורינו.

היי, אני ליאו והפעם תורי להמשיך למרות שלילי כמעת הרגה אותי מרוב מכות.
אני, ג'יין, הנערה עם השער האדום, מייקל וזהו. רק אנחנו.
נפלתי על גבי וכיסיתי עניים נראתי בטוח כמו קיפוד יחד עם כל הענפים שנידבקו לגבי המיוזע.
לבסוף קמתי ונזקרתי ששכחתי להזכיר את אנה אבל היא לא היתה בשום מקום, הקרצייה בעלת הפיגור הזאת!
ניערתי את העלים והענפים ממני וניגשתי למייקל הרועד וגררתי אותו ליד הנערה עם השער האדום (נמאס לי להגיד את זה! אני אקרא לה פשוט דם עד שאדע את השם שלה).
ג'יין היתה על הרגליים."הוא עף כמה דקות לפני שקמת." היא הסתובבה אלי."כמעת בלי רעש!" אני הייתי עייף אבל ניסיתי להצחיק."ממש, אפילו פילים מעופפיל לא יכולים ככה." אמרתי ונשכבתי על העלים כי גופי צרח לישון, וכי כשהגענו היתה השעה בערך שש ועכשיו שבע או שמונה. " אני יושן." החרזתי עדיין פוחד וסידרתי את השמיכה שהבעתי לטיול שלא היהוהתכסתי בשמחה, לא לפני שנתתי כזאת גם לדם הזאת כי היא לא היתה בשיכבה שלנו.
ג'יין נשכבה ליידי."אני פוחדת." היא אמרה ." אכפת לך ש-"
"לא" אמרתי כי אני גם פחדתי.
" מחר יום חדש…" היא אמרה ושעמתי שמץ של תקווה בקולה.


תגובות (20)

את יודעת מה עו שנייה יחריש לך את אוזן שמאל?

23/05/2014 13:39

הפרק מעניין. היו כמה שגיאות כתיב פה ושם, אבל זה לא מאוד קריטי. מה שכן די הפריע לי זה המעבר החד של החלפת דובר. במקום לכתוב "אגב, זאת לילי" או דמות אחרת, את יכולה לנסות לשלב את זה בפסקה עצמה, נגיד שאחת הדמויות קוראת לדובר ואז מדבר כאילו הוא פונה לדובר. אני מקווה שלא סבכתי אותך חחח אני מחכה להמשך ^.^

23/05/2014 13:41

ארוך יותרר ! חבה עליךך!
זה מעניין מידיי ^^

23/05/2014 13:47

ת מ ש י כ י מ י ד !

הממשך! ואת לוקחת את איירון או לא?

23/05/2014 14:14

וואווו זה מאודד מעניין, אני מתה להמשך וארוךךךך אבל בגלל שכתבת שני פרקים ביום אז מגיעה לך הפסקה.

23/05/2014 14:54

אוקיי אבל את איירון אני השנה קצת

23/05/2014 19:53

תגדירי קצת ואם אפשר פרק 3 עוד היום! בבקשה?

23/05/2014 20:08

היי, ניקומילי, למה את כבר לא קוראת את אמסטרדם?
אני הכנסתי את הדמות שלך ואת פשוט מתעלמת ממני.
את כועסת עלי שלא הגבתי לך?

23/05/2014 20:15

מילאך ספיר? את שם?

23/05/2014 20:25

לשניות כן

23/05/2014 20:27

אהה… למה? את כותבת את ההמשך (צפייה צפייה*)

23/05/2014 20:28

רייצ'ל אני לא כועסת ואני אני כן קוראת

23/05/2014 20:30

    את לא, את פספסת איזה שש פרקים.
    ועכשיו העליתי עוד פרק ואת לא קוראת.
    אני צריכה להיות כותבת נודניקית שדורשת ממך לקרוא כל פעם שעולה פרק כדי שתראי?!

    23/05/2014 20:31

לא אני אקרא אותם מחדש כתיהיה לי שעה פנויה יש לי לו'ז צפוף.

23/05/2014 21:19

הכל ממש יפה, מקווה שתמשיכי
נ.ב- מתי תמשיכי את גיבורי אולימפוס? גם לזה אני מחכה :)

24/05/2014 11:09

באמת? מישהו בכלל מחכה לזה?!

24/05/2014 12:44

    כן אני יודעת שאולימפוס מחכה אני מחכה ו NoAdar מחכה ונראה לי כל מי שנרשם והעוקבים שלך

    24/05/2014 12:50

לא ידעתי… אני העשה היום.

24/05/2014 12:54

יאללה המשך דחוףףףףףףףףףףףף

24/05/2014 16:27
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך