סיפור חדש שעלה במוחי , עוד שאני כותבת את דיימונד .
אני חושבת שיצא נהדר , מה אתם חושבים ?
אשמח לתגובות בונות .

למי שהתקשה להבין איך אני מבטאת את השמות , כמו " אמרון " :
AMAROON
ALAKADA
SARA

שאלות ? מחשבות ?
תגיבו :)
אוהבת מאוד , יויו .. :):):)

הפגיון | פרק 1 – סיפור חדש : אלאכדה .

12/12/2012 1089 צפיות 9 תגובות
סיפור חדש שעלה במוחי , עוד שאני כותבת את דיימונד .
אני חושבת שיצא נהדר , מה אתם חושבים ?
אשמח לתגובות בונות .

למי שהתקשה להבין איך אני מבטאת את השמות , כמו " אמרון " :
AMAROON
ALAKADA
SARA

שאלות ? מחשבות ?
תגיבו :)
אוהבת מאוד , יויו .. :):):)

נעצרתי . הדרקון הענקי הביט בי , גדול וגבוהה כ'כ .
" שלום ." אמר בקול עמוק ומתנגן , כאילו לועג לי .
הרגשת היריאה התפוצצה בכל גופי ולא ידעתי מה לעשות בכלל. כהתחלה שמטתי את הארנבת שצדתי , " את יודעת שזה אסור , נכון ?" שאל אותי , כמעט צוחק . הוא התיישב , מקפל לאיטו את כנפיו הסגולות , כל מיני כרומים סגולים וורוידים כחולים התקפלו יחד איתן . מדהימים .
" כ – כן .. " מילמלתי , או לפחות ניסיתי להוציא קול נורמלי מפי הרועד .
" את מצחיקה אותי , יצורה בעלת שתי רגליים . " קרא , בעוד שפתיו נמתחות אחורנת בחיוך מבחיל , חושף ניבים , אבל אכשיהו , כל דבר שעשה נראה מכובד ואלגנתי . כמעט חינני .
" סל – סליחה ." גמגמתי . שנית , בצורה שממש לא מתאימה לי .
" למה את לבושה כמו זכר ?" שאל בתמימות מזויפת . " ולמה את כאן ? עוברת על החוק ?"
הדרקון הסגול הרים את כפתו ושלף אחת מציפורניו השחורות , העבות והארוכות , מכניס אותה לפיו וכמו בני אדם , פשוטים , כוסס אותה ברעשנות . מעשיו גרמו לי להירגע במקצת .
" אני .. אני .. אני לבושה ככה , כי אני רוצה . לדעתי זה יפה . " התחצפתי , העזתי .
" את לא תמצאי זכר ככה . לפחות תחזרי אחריהם .. " מלמל , מתפוצץ מבפנים בצחוק לגלגני שהצליח להחניק . חיוכו חושף הניבים נשאר עומד על שפתיו . " עכשיו , אולי תעני לי על שאלתי הקודמת ? על תדאגי , אני לא עובד בשביל הדוכס . " אמר , מזכיר את שמו של הדוכס בשלווה .
דרקון אינו עובד אצל הדוכס ? מוזר . כמעט הזוי .
הרגשתי את הרצון לספר לו הכל משתלט עלי כמעט לגמרי . בהפתעה גמורה פתחתי את פי , " אתה מנסה לקרוא את מחשבותי ?!" שאלתי מיד .
" תעני לי על שאלותי ?" שאל קודם , בקול עמוק , מקסים וחינני ואפילו אלגנטי .
החנקתי את הכעס שלי וריסנתי את פי , " אני כאן , כי אין למשפחתי אוכל , וכמובן שהבת הבחורה צריכה לנסות לפרנס אותם . " עניתי , וניסיתי בכל כוחי למצוא את שמץ ההתחצפות שתמיד נמצא . בלעתי את רוקי , " ואם אפשר לדעת , דרקוני , מה איתך ?"
הוא התרומם , מניד בראשו בכוח . כפותיו הסגולות , מחוסות קשקשים עבים ובוהקים , רוקעות בכעס על האדמה . הפחד ממוות מתקרב כמעט הכניע אותי מיד .
" איני רוצה לעבוד אצלו . הוא משעמם אותי ." אמר . הוא הפתיע אותי , דבריו נאמרו בנימה כ'כ ילדותית , מפתיעה . " חוצפנית , את ." הוסיף , מרתק את מבטי המופתע לשלו .
הוא סקר את לבושי הצבאי , " מאיפה השגת את הבגדים הללו ?" שאל . ידעתי למה הוא מתכוון – מאיפה יש לי בגדי צבא ? זה לא רק לבנים ? ואם כבר , איך יש לי את האומץ ללבוש אותם ? אין לי יחוס מיוחד כלשהו . התגובה המידית שלי הייתה חיוך , חיוך גדול .
הוא הביט בי בסקרנות , מחייך אליי בחזרה . " אבי שירת בצבא , לפני מותו . ואני , כדי לרכוש לו כבוד , החלטתי ללבוש אותם . " השבתי לשאלתו , ממעיטה בפרטים ככל הניתן .
" הממ .. " המהמם הדרקון הסגול , " אם כבר מדברים על כבוד .. את אינך מתנהגת כראוי . איפה הקידה ? הנימוסים ? " שאל , שאלה רלוונטית מאוד .
" אני איני קדה , אבל אני מרסנת את שפתי . תקח את זה כ.. כהצגת כבוד ראויה . " ניסיתי . קיוויתי מאוד שדברי לא יובילו למותי , כמעט מוזר ככל שזה נשמע , הוא יכול להרוג אותי בהבזק מהיר אחד של מבט רצחני . דרקונים הם חיות מדהימות ואלגנטיות , רובם עובדים אצל הדוכס , מרצונם . אי אפשר להכריח דרקונים , אף פעם . אפילו לא הדוכס . אבל הוא משתמש בהם כדי לשלוט בנו , תושבי אלאכדה – הארץ שלנו . מעל לדוכס כמובן , יש את מועצת הדרקונים .
מועצת הדרקונים הלו הם שלושה דרקונים זקנים .. מאוד , תפקידם הוא פשוט לשלוט . הם אכזרים ומכוערים . פ'חח , הלוואי שאפגוש אחד מהם כדי להחטיף לו איזו מכה הגונה .
מעליהם , ניצב השליט של הכל , יותר נכון שני שליטים . דרקון עתיק יומין , אמרון , ובת לוויתו , אלפית , שרה . הם שליטים נהדרים , בילתי ניתנים לערעור . אך כוחם אינו הגיע אלינו , תושבי אלאכדה , חבל . הדוכס שופך את כוחו פה , מחליט על שפיכות דמים רבות .
הדרקון הביט בי , החיוך הישן עדיין ניצב על שפתיו . " את מוצאת חן בעיני ." קרא , ונשכב על האדמה , מביט בי ישירות . עכשיו גובהו היה כשלי .
" אני שמחה ."
" וגם אני ."


תגובות (9)

וואו ממש אהבתי את הרעיון של הסיפור ואת הכתיבה יהיה המשך?

12/12/2012 04:44

הסיפור שכתבת הוא פשוט מדהים נהניתי לקרוא אותו אפילו פעמיים – המשך מבוקש לאלתר באהבה בקי ♥♥♥

12/12/2012 04:47

תודה רבה אנג'לינה ! ברור שיהיה המשך !
אלא , לא כתוב : " .. פרק 1 .. "

ובקי , אני שמחה שנהנת ! אני מקווה שנהנת לקרוא כמו שאני נהנתי לכתוב ,
כי ככה שתינו נהננו הנאה צרופה ומענגת ..
חח , כמה פעמים הזכרתי את המילה " הנאה " ואת שורושיה .. חח !

12/12/2012 04:49

תקראו את הסיפור שלי יש פרק חדששששששש !!!!

12/12/2012 05:05

בשנייה שראיתי "סיפורי דרקונים" נכנסתי!
זה סיפור פשוט מושלם!!! D:
הדרקון הסגול נשמע מדהים! ואיך שתיארת אותו.. הצלחתי לראות את שניהם מדברים בראש. זה באמת סיפור טוב!
אני מחכה להמשך! :)

12/12/2012 05:19

נשמע סיפור מדהים!
יש לך דרך לתאר דברים (כמו הדרקון בפרק הזה) באופן יוצא מן הכלל ולהתאים לדמויות אופי מקובע שנשאר נאמן לעצמו לאורך העלילה כולה!
לא יותר משיחה קטנה אחת ואני כבר מחבבת את הדרקון הסגול!
מדהים! אין לי מילים, אני ממשיכה לפרק הבא! =)
3>

19/12/2012 05:37

אוקיי, דבר ראשון, נעים להכיר אני הנסיכה E (אני יודעת, שם מוזר…) ואני קוראת חדשה שלך!! את כותבת מדהים ואני ממש מצליחה לדמיין בתוך הראש שלי מה קורה!! זה שיא המגניב *~* אז קודם כל מגיע לך כ-ל ה-כ-ב-ו-ד D;
טוב, ועכשיו לגבי הסיפור, אני יודעת שהסיפור הזה ממש ישן… אבל הוא נשמע ממש חמוווווד:) אהבתי את הדרקון הסגול, הוא נשמע סטלן,מרדן ובעייתי… כמו שאני אוהבת;) בקיצור, אני לא הולכת להגיד לך "תמשיכי" כי אני יודעת שכבר המשכת… אבל אני כן אגיד לך שאני עכשיו עוברת לקרוא את פרק 2!! חחחח אוקיי עכשיו אני סתם חופרת לך:>
בברכה ורצינות גמורה, אני ^^

19/12/2012 11:29

חחח אוקיי אל תשימי לב לתגובה הקודמת כי יצאתי מפגרת לגמרי o_O
משום מה התבלבלתי בין הפגיון לדיימונד וחשבתי שבפגיון את כבר בפרק 88 או מה שזה לא יהיה… אל תשאלי ><
בכל אופן, רק הרגע קלטתי שרק עכשיו העלית את פרק 3 בפגיון אז יצאתי הכי אידיוטית בעולם…
חחחח אז אני אקצר ואומר אחלה סיפור תמשיכיייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייי ;)))

19/12/2012 11:36

חח , בכל זאת אני שמחה שהגבת !
לכי לקרוא !

חח , סתאאםם ..
את לא חייבת P:

19/12/2012 11:38
8 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך