הפגיון | פרק 3 : פראוס

19/12/2012 877 צפיות 4 תגובות

הסתובבתי במהירות , כמה שירכי הפצועים אישרו לי .
" פראוס !" צעק קתנת' בזעם , " לך מכאן !"
הנימה הכועסת שלו הבהילה אותי , במשך הזמן הקצר שהכרנו , לא שמעתי אותו כך .
לא נתתתי בו אמון מלא , והדרך בה איים על הדרקון , שאני מניחה ששמו הוא פראוס , המעיטה קצת חצי אמון שנתתי בו .
הדרקון בשם פראוס , נסג אחורה . פורש את כנפיו למעלה וחושף את ניביו .
הוא היה דרקון כחול , גוונים אחרים של מים מטיילים בפסים על גופו הגדול . טפריו היו לבנים , כולל את כל ה"אקססוריז" האחרים שהיו לו . עיניו היו זהובות נוקבות , והכל הצלחתי לראות ממרחק די רב – או קתנת' , כי מאיזו שהיא סיבה יש לי מין תחושת בטן כזו , ולמדתי לסמוך על הבטן שלי , בדרך הקשה . כל הפרטים שראיתי , או קתנת' , היו מדוייקים מאוד , וזה דבר שגרם לבטן שלי לחשוב ככה , לפחות ככה נראה לי .
פראוס דאה באוויר , נשאר באותו מקום בערך . " הו , שלום ידידי הוותיק ! מה מביא אותך לכאן ?" שאל , קולו מתחספס בכל מילה . כאילו ממש לועג לקתנת' ! פראוס התעגל באוויר , מהדק את כנפיו פנימה ליד כתפיו ומקפל את גופו פנימה , נופל למטה במהירות שגרמה לי לחשוב שיתרסק .
ככל שההבנה שהוא יגיע לכאן נקבה בי יותר , ככה נצמדתי יותר לקתנת' . השניות היו מועטות , והקרבה שלי גדלה אליו . הגעתי למצב שאני כמעט ומתחבאת מתחת לבטנו .
" זה הבית שלי , פרחח . " נהם קתנת' . מקפל את כנפו אל גופי בעדינות ועוטף אותי .
אני לא בטוחה שפראוס שמע משהו , אבל הוא פרש את כנפיו , מאיט את הקצב שלו ונחת על המדף . יחד איתנו . גופו היה פרוש בגלים למעלה , זנבו למעלה , ראשו למעלה ונקודה בגבו למעלה . רגליו היו כמעט מעופפות וחיוך זדוני נמרח על שפתיו .
הרגשת יריאה שונה תקתקה באיברי , דומה כמעט לאימה . שונה מאוד מהתחושה הראשונית שקיבלתי נוגע לקתנת' .
נגעתי ברגלו הקדמית של קתנת' בחשש , והתזוזה שלי , ושל החזה הנע שלי כשנשמתי , גרמה לעיניו של פראוס להביט בי מידית . החיוך נמחק מפניו של פראוס , והוא הביט בקתנת' שלא הגיב . " זה .. זו בת אנוש ?" שאל בהיסוס . מביט בי בעיניו הנוקבות , ניבים קטנטנים מבצבצים מקצוות שפתיו .
ברור שאני בת אנוש ! רציתי לצווח . אבל הסקרנות לדעת איך יגיב קתנת' בערה בי .
הבחנתי בפסים כחולים כהים מאד בעיניו של פראוס , שביינתים התקרב אליי צעד-שניים .
" שלא .. תעיז .. להתקרב . " התחמק קתנת' , נוהם למחצה . העויינות שבינהם לא הייתה ניתנת לפיספוס , המתח ששרר האוויר כמעט והכניע אותי . כ'כ רציתי לדעת איך יגיב !


תגובות (4)

את את את את חייבת פשוט חייבת להמשיך לא אכפת לי עם יש לך מבחן סופר דופר חשוב מחר את חייבת!!!!!!!!!!!!!
חחח שוב את כותבת כול כך מדהים שכואב לי הלב!!!!
אז בבקשה תמשיכיייי??? ~פאפיפייס~
ראשונה >

19/12/2012 11:03

חחח , תודה .
אני אמשיך :)

19/12/2012 11:08

איזה מתחחח!! בטח קתנת' מגן עליה כי פראוס ירצה לאכול אותה או משהו…
אני צודקת? אני צודקת?? (חחח סתם, אל תעני, אני יחכה לפרק הבא כדי לגלות XD)
אני חושבת שאת כבר יודעת מה אני חושבת על הכתיבה שלך…חח
אז כל שנותר לי להגיד הוא:
את חייבת להמשיך!! אני רוצה המשך! תמשיכי!! =))
~מחכה~

19/12/2012 12:51

איזה כיף !
ההמשך יבוא בקרוב :)
שיהיה לי את הכח ..

19/12/2012 13:19
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך