צללית12
ההמשך בקרוב
תגיבו!

ויקינגים מול דרקונים- -מפגש עם דרקון

צללית12 14/10/2013 2128 צפיות 3 תגובות
ההמשך בקרוב
תגיבו!

רינג רינג נשמע הפעמון שתלוי מעל מכלאת הדרקונים שנראים שבורים ומיואשים.
כשידי הגיע ללטף אותם הם ישר ברחו ממני בכעס.
אף פעם אני לא מבין למה צריך להרוג אותם שאלתי הם יצורים רעים שהורסים את הכפרים שלנו ולוקחים את כל הבקר ענה אבי מזל שאנחנו תופסים אותם הוסיף אבי.
שאני ימות אתה תמשיך אותי קייל אמר אבי ראש השבט "קלאון" אתה תמשיך את דורי אתה תנהיג את הויקינגים כמוני! אמר אבי בהטלהבות ואני עניתי בבוז.
חוץ מזה הדרקונים האלה לא עושים שום דבר שעוזר לנו צריך רק להרוג אותם אמר קלאון אבא שלי כשאני באתי ללטף דרקון שחור שפחד ממני. אל תתקרב אליהם אמר קלאון בכעס.
קלאון נשמע צרחה מתקיפים אותנו! מה אמר קלאון ונקח את הפטיש שלו ואני את החרב שהיה גדול פי מאה ממני. בחוץ מליוני דרקונים תקפו אותנו והשתוללה סערה של אש מפיהם של הדרקונים.
התקפה נשמע צרחה חזקה ביותר מליוני פטישים נשלחו על האוויר ופגעו בדרקונים וחלקם נשרפו.
הדרקונים השיבו מלחמה ותקפו בחזרה בתים עלו באש ובהם ויקינגים כל השדות בהם היה בקר נגנבו.
עלה במוחי רעיון אם אני יצוד דרקון אחד אני היה אלוף ואבא יתגע בי ורצתי להביא את רובה הרשת.
היו הרבה דרקונים שהיה קשה לכוון, יריה חזקה נשמעה מהרובה ואם אני לא טועה פגעתי באחד.
רצתי מהר לכיוון הדרקון עברתי את היער בריצה וכשהגעתי לאגם היה שם דרקון שחור כשהתקרבתי אליו הוא ברח ממני והתחיל לעוף. משהוא היה שונה הוא עף במעגלים וישר התרסק על הרצפה.
התרקרבתי לדרקון שהיה קשור ברשת הוצאתי סכין כשליבי פעם פעימות חזקות מאוד.
חתכתי לו את הרשת בזהירות וכשגמרתי הוא עף ועוד פעם נפל.
מה קורה לו? שאלתי התקרבתי אליו וראיתי שזנבו חתוכה.
כשנגעתי בזנבו הוא קם והפיל אותי על הרצפה עיניו היו כחולות בוהקות.
הוא התחיל ללקק אותי אבל פתאום נשמעו צעדים של ויקינגים מתקרבים.
התחלתי לרוץ ואמרתי תתחבא הם ימצאו אותך.
איפו היית? שאל אותי קלאון נפצאת? בוא הביתה מהר.

הסתכלתי לאחור וראיתי את הדרקון מתחבא ועיניו היו בוהקות יפות קהות תודה.


תגובות (3)

1. צריך להקפיד יותר על סימני פיסוק ומרכאות.
2. זה ממש כמו הדרקון הראשון שלי.
3. המשך!

14/10/2013 09:32

זה בכוונה!
אני מת עלל הסרט הזה!

14/10/2013 09:39

גם אני!

14/10/2013 10:30
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך