סיפור פנטזיה על עולם של דרקונים ו2 דרקונים שיוצאים למסע מופלא. כרגע זה רק פרק ההקדמה, אבל מובטח שאני אעלה את הפרקים הבאים בהמשך

המסע של שוגי ולוש – הקדמה

24/08/2009 1835 צפיות 3 תגובות
סיפור פנטזיה על עולם של דרקונים ו2 דרקונים שיוצאים למסע מופלא. כרגע זה רק פרק ההקדמה, אבל מובטח שאני אעלה את הפרקים הבאים בהמשך

בעולם הדרקונים חיים להם בשלווה 3 סוגי דרקונים :
דרקון האדמה – דרקון שחיי באדמה אין לו כנפיים והוא ממש לא אוהב להיכנס למים , הוא יורק אש ויש לו חוש ריח מטורף שיכול להריח ולזהות כל בע"ח ממרחק של מאות מטרים.
דרקון המים – דרקון ש 90% מהזמן חיי בים, הוא שוחה , צולל ונושם מתחת למים, הוא מסוגל להשפריץ מים בעוצמה אדירה נגד אויביו.
דרקון השמיים – זה דרקון שיש לו כנפיים גדולות ומסוגל לעוף ולדהות שעות באוויר, הוא חיי בעיקר בצוקים והרים גבוהים, כמו דרקון האדמה גם דרקון השמיים מסוגל לירוק אש , לדרקון השמיים יש ראיה טובה כמו של נץ, בעצם הוא אחד מהדרקונים הכי חזקים שיש.

שוגי הוא דרקון בצבע אדום בוהק והוא דרקון אדמה , הוא אוהב לחיות באדמה אבל מקנא בחברו לוש שהוא דרקון שמיים. לא פעם שוגי מבקש מאלי השמיים שיצמיחו לו כנפיים, אך כמובן שום דבר לא קורה.

יום אחד שוגי פוגש בדרקון זקן שמספר לו שיש מעיין אי שם בארץ רחוקה שכל מי ששותה מן המעיין משאלתו מתגשמת, אבל בכדי להגיע למעיין צריך להשיג את המפה שנמצאת בצוק השחור שהוא הגבוה מכל הצוקים ושאפילו הדרקונים המעופפים לא יכולים להגיע לפסגה שלו.
שוגי מחליט באותו הרגע לצאת ולחפש את המפה , הוא מספר את הסיפור לחברו לוש וכמובן ש לוש מעקם את האף למשמע הסיפור אבל מחליט שאולי זה יהיה נחמד לצאת למסע של פעם בחיים, ממם הוא חושב לעצמו אולי אם הוא יצליח להגיע לסוף הפסגה כולם יעריכו אותו כהדרקון האמיץ בעולם.
"אני בא איתך" עונה בגאווה לוש לשוגי.
שוגי מעלה חיוך על פניו ועונה "מחר על הבוקר אנו יוצאים"

סוף פרק א'
ההמשך יבוא.


תגובות (3)

סיפור מגניב… חשבתי שזה מהסרטים הדביילים והנדושים של רוכבי הדרקון האלה ><
אהבתי… 3:

25/08/2009 08:45

פרק א' די מבטיח סיפור מעניין. נבדוק בפרקים הבאים.

נמרדי יוסף

24/11/2009 12:20

עברו 2 שנים מאז שהעלת את הסיפור ועדיין אין המשך. את יכולה להמשיך בבקשה??

08/10/2011 12:44
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך