אלף שנים כי אלף נישקות מיכול השנים והזמנים

08/04/2012 1026 צפיות אין תגובות

הסיפור שלי מתחיל לפני כי 1000 שנים במקום של פינטזיה וחלומות עים המון נישקות מיתוקות. וקטנות .
ממהמקום הזה יש שם עולם של פיות .
וכול פיה אחרית על משהוא אחר ,
למשל יש פיית המשאלות .
ויש פיית המימתקים וההפתעות .
ויש פית הנישקות .
והיום בחרתי עליה לספר לכם ילדים וקוראים יקרים …
הפיה הזו היא בת ,1000 שנים כן ידידי הקטנים ..
הפיה הזו בת 1000 שנים
ויש לה אלף נישקות עים 1000 צבעים
למעשה , לפיה הזו יש חצים וי קשת וי על כול חץ יש צורה של נישקה ושהיא זורקת תחץ על אזה בחור או בחורה מיד נוצרת נישקה הכונה נוצרת לה אהבה בין ילד לי ילדה בין בחור לבחורה.
למעשה הפיה החמודה הזו היא כמו קופידון אחראית על אהבה ועל הנשקות .
היום טילתי בחנות של פיות עם ביתי הקטנה .
ביתי הקטנה תחגוג מחר את יום הולדתה 5 .
ולמתנה שהבתחתי לה נתתי לה כול שנה מתנה פיה אחרת של משאלות .
השנה אני אקנה לה את פית הנישקות .
ספרתי ליביתי על פית הנישקות והאהבה פיה בת 1000 שנה .
וביתי בקשה שלשנה הזו אקנה לה את פית הנישקות והאהבה. .
וכך עשיתי לקחתי את ביתי שרון הקטנה היום לחנות הפיות ושם ראינו גם תפית הנישקות והאהבה. .
אני חיב לספר לכם שהפיה הזו היתה הפיה הכי ה קראתי וקמתי לביתי .
היא היתה עשויה מזרוחית והיא היתה בתוך כדור בדולח גדול .
והמחיר שלה עלה גם יקר .
אך זה לא הכי חשוב.
חשוב שמצאתי את הפיה שספרתי לביתי וחשוב שקמתי לה אותה כמו שבקשה .
אתם צרכים לראות אזה אוסיף יפה יש לי ביתי שרון במדף שבחדרה
מונח לה במדף סדרה של פיות מכול מיני מידינות ומכול מיני גדלים ושהם מורכבים מכול מיני
חומרים שונים .
למשל פית הממתקים והאפתעות עשויה מי שנרכש ומימרצפן והיא ממש גדולה ועתופה בניר צלופן
את הפיה הזו קניתי לביתי בשנה שעברה מאופיה שהיתי בסיור מטעם העבודה .
אני עיתונאי .
ויוצא לי לסוע לחול הרבה פעמים אז הפעם בשנה שעברה היתי באטליה ומשם קניתי לביתי תפיה הזו. .
למעשה כול מדינה שיצא לי לבקר באה תמיד נכנסתי לחנות הפיות של אותה מישימה ושם היתי קונה פיה מאותה מידינה .
לפני שנתים היתי ביפן ושנה ני זה היתי בסין ומידם קניתי ביפן פית המשאלות ובסין קניתי את פית הקסם .
בלילה שכולם ישנים מתעוררת לה הפיה של אותה השנה וי נגשת לקרית של ביתי מרימה אותו ובמה לה הפתעה מין מתנה קטנה .
קוראים יקרים מה אתם חושבים שתסים פית הנשקות לביתי מתחת לקרית שלה אולי היא תסים לה את הקשת עים החצים שלה מה דעתכם ספרו לי וכתבו לי בבקשה אשמח לשמוע את תגובתכם .
ווב כמעט השעה 9 בלילה מאוחר כבר נכון צריך ללכת לישון חיש חש טיק טק שין שיין לחלה טוב לכם ילדי היקרים וחג פסח שמח ומלאה פיות ומשאלות


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך