MayWriter
הנקודה שעצרתי זאת הנקודה שבה התעוררתי...

הפיות טראמבלט 2- הגנה מפני האויבים

MayWriter 11/01/2013 804 צפיות אין תגובות
הנקודה שעצרתי זאת הנקודה שבה התעוררתי...

זה היה יום לימודים רגיל. הפיות התעופפו לקנדה, לנקות את האגם בשביל הדגים היפים… אחרי שנתיים הכרמל כבר ירוק ויפה.. חייכתי ובאתי לצאת החוצה, זה זמן ההפסקה. פתאום מחבלים באו! הם קפצו מעל גדרות בית הספר וזרקו אבנים לעבר התלמידים. כל התלמידים ברחו פנימה… ורק אני, מהמועטים שהצליחו להמלט. "נתקשר למשטרה!" הציעה חברתי הטובה, אבל הם לא האמינו לנו. כמה מחבלים היו בחוץ ושמרו. אני ואלו שהצליחו להמלט התחבאנו קרוב. אמרתי: "אין זמן לתכנן. הגיע הזמן לטפל בהם…" ופרצתי לבית הספר. קפצתי, והמחבלים זרקו לעברי אבנים. אחרי כמה דקות שנמלטתי, התחבאתי מאחור עמדת בית הספר, זחלתי מאחורי אולם הספורט ונכנסתי מהכניסה המערבית. לא יכול להיות! תוך 10 דקות כל בית הספר העליז שלי, הפך מבפנים לכלא עבדות אפור ומכוער. כל התלמידים היו מלוכלכים באפר, ובגדיהם הצבעוניים הפכו לחולצה קצרה ומכנס קרועים… אפורים ובלויים. חברותיי שעוד היו כלואות שמו לב שכמה מחבלים מסתובבים במקום. הם ראו אותי…….. ואז תפסתי ספרינט ורצתי החוצה. המנהלת לא ידעה מה לעשות. רותם נפגעה, היא לא מגיבה…. ואז הייתי לבד.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך