סיפורי האנגרית
לדעתי זו הייתה הצגת דמויות ממש עלובה.
אני מקווה שזה בסדר ושכולן מרוצות (:
ואם לא יהיו נרשמים, אני אוסיף דמויות בעצמי.
מקווה שאהבתם!!!

**אתם מוזמנים לשאול שאלות בתגובות (:

זה הקסם, כל הקסם- סיפור שלכם, פרק 1 (עוד אפשר להירשם!!)

סיפורי האנגרית 12/02/2013 933 צפיות 14 תגובות
לדעתי זו הייתה הצגת דמויות ממש עלובה.
אני מקווה שזה בסדר ושכולן מרוצות (:
ואם לא יהיו נרשמים, אני אוסיף דמויות בעצמי.
מקווה שאהבתם!!!

**אתם מוזמנים לשאול שאלות בתגובות (:

״לא, את לא תנצחי אותי!״ צחקה ליליאן, ושערה הבלונדיני התעופף ברוח.
״אני כן!!״ צעקה אביה ועקפה את ליליאן. היא מגיעה לקו הסיום שסומן שם בכמה פרחים זוהרים. ״רואה?! אמרתי לך שאני יותר מהירה ממך!״ צחקה אביה וקשרה את שערה הארוך השחור בצמה שמגיעה עד גבה.
הן מחזיקות ידיים עפות משם עם הכנפיים שלהם, שעוד קטנות עדיין. של אביה היו בצבע לבן, ושל ליליאן היו בצבע כחול בהיר.
״כבר חושך. כדאי שנחזור. אימא שלי תהרוג אותי,״ אמרה ליליאן וחיבקה קלות את אביה. ״נתראה מחר!״ היא קוראת.
״גם מחר אני אנצח אותך!״ חייכה אביה ועפה משם בסחרור.
ליליאן צעדה על האבנים שמונחות על שביל הגישה בשכונה שלה, המכונה ״אגוז כתום״. זו השכונה שבה גרות ליליאן ואימה. הבתים פה מורכבים מאגוזים קלופים היטב. אגוזים שמכונים בארץ שבחוץ ״אגוזי מלך״. הפיות שחיות בפיירילנד נמוכות יותר מזרת של ילד קטן.
ליליאן נכנסת הביתה. ״אימא?״ היא שואלת.
אימא שלה פותחת את הדלת. קוראים לה שובל, והיא דומה כמעט לליליאן, מלבד שערה שהיה קצת יותר כהה. היא בדרך כלל שקטה מאוד.
״איפה היית?״ היא שואלת בדאגה ומחבקת אותה. ״יצאתי לשחק עם אביה..״ אומרת ליליאן ומגלגלת את עיניה. ״אין לך מה לדאוג, זה היה בסך הכל מירוץ נחמד.״
״זה נורא מסוכן לכנפיים שלך!״ אמרה שובל והחליקה עליהן בידה. ״הן יפהפיות ומיוחדות במינן, וחשובות מאוד לך בתור פי-״
אך ליליאן מושכת את כנפיה בהפגנתיות ומטפסת לחדר שלה. הווילונות היו ארוגים מקורי עכביש והמיטה הייתה מורכבת מבדים ישנים מחנות הבגדים. ליליאן התיישבה על קצה החלון שלה, שהיה באורך 5 סנטימטרים- 2 סנטימטרים יותר מלילי אל עצמה. היא הביטה אל פיירלנד, מדינת הפיות הקטנה שהיא גרה בה. בגמדים, בפיות, ביצורים השונים, בבתים בשכו שלה, בפנסי הרחוב שהיו בעצם גחליליות.
עד כמה שהמקום השה היה יפה, היה נמאס לליליאן לשהות בו כל כך הרבה, כשאימא שלה, שלקחה את מותו של אבא הרבה יותר קשה ממנה, משגיחה עליה בשבע עיניים אפילו כשהיא יוצאת לקנות ביצי שפיריות בסופר-פייר.
יש לה כאן את החברות שלה. אביה וקריסטל, חברותיה הטובות ביותר, וכמובן את שכנתה המוזרה מייבל, שעם עד כמה שהייתה משונה מאוד ושונאת כל יום שבו הייתה פייה (יחד עם שתיית מילקשייק ללא הרף, כמובן) היא בכל זאת הייתה מין חברה שלה, אף שהייתה בת 8 וחצי.
מעניין איך נראה העולם שבחוץ.


תגובות (14)

אניאני רוצה להרשם!

12/02/2013 06:46

תמשיכי(:
דרך אגב,אני לא בת שמונה וחצי בסיפור-_-

12/02/2013 06:54

יאאא מושלםם , תמשיכיי !! ^.^
ממש אהבתי , תודה שהוספת אותי נסיכה ❤

12/02/2013 06:56

להוסיף לדמות שלי(עוד משהוXD…):אני רוצה להיות Kawaii אם את יודעת למה אני מתכוונת,ואני יהיה..אחם…יפניתXD

12/02/2013 07:00

כשאמרתי 8 וחצי זה כמו בת 17.. כי זה כפול 2 בגיל של בני אדם!
ומה זה Kawaii???
אני לא רואה אנימות!
לוב יו אביה ♥
שניליש? תפרטי על הדמות שלך ואני אוסיף אותך בפרק הבא (:

12/02/2013 07:06

כל מי שרוצה להצטרף שיפרט פה בתגובות על הדמות שלו ואני אוסיף אותו (:

12/02/2013 07:07

אהה אז כאילו כבת אדם אני בת 17 ובזה אני בת שמונה?!אההXD.

אני לא יודעת איך להסביר את זה,זה סוג של יפניות\סניות ומשזה לא יהיה שמתלבשות במובן של"חמוד",אם את רוצה אני ישים את זה בתמונת הפרופיל ואוליי תביני,או שתכתבי בגוגל על מידע וזהו..

12/02/2013 07:12

אז זה קשור רק למראה? כי אם כן, תפרטי את סגנון הלבוש/ האופי/ מה שזה לא יהיה ואני אסדר לך את זה בצ׳יק (:

12/02/2013 07:17

כתבתי לך ת'אופיXD
שיער שחור אם גוון דק של זהב בשיער,אחמ…לובשת עגילים של פיקאצו וכל מני סיכות חמודות,ובחלה בחלה בחלה,קיצר אני יתן לך קישור של תמונה(על תתייחסי לשיער השיער שלי עדיין יהיה שחור אם גוון של זהב..)

12/02/2013 09:55

אוקיי (:

12/02/2013 10:00

עד עכשיו מהמם:-)
את יכולה לשים אותי???

12/02/2013 10:01

בטח שכן ! ❤ את צריכה לכתוב שם, גיל, מראה, אופי וכל מה שאת חושבת שצריך ^^

12/02/2013 10:02

תודה (: אני אכנס עוד מעט כי אני מהאייפד וזה, וזה לא עובד פה..
אבל זה נשמע די מגניב!

12/02/2013 10:14
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך