מתנות קטנות ಌ☆ פרק שני

28/08/2011 1040 צפיות תגובה אחת

אחרי שלושה חודשים, חגגה המשפחה יום הולדת עשר לליב הקטנה. היא קיבלה שלוש מתנות- אחת, מאמא: זוג מגפיים עמידים וטובים להליכה בבוץ ובשלג, צבועות באדום יפה ומבריק.
שנייה מאבא: משרוקית עץ מגולפת ויפה, עם שרשרת. הוא ענד לה אותה וביקש מימנה, לשרוק רק בפעמים שבהם היא בצרה, או שתלך לאיבוד. אבל הזהיר אותה, לעולם לא להסיר את המשרוקית, או לשרוק בעיתים חסרות בעיות.
ליב הבטיחה ומיששה את המשרוקית הנעימה באצבעותיה.
את המתנה השלישית מצאו אמא ואבא על סף דלת ביתם, ולא נוסף את שם השולח- רק היה כתוב "מזל טוב, ליב".
ליב המבולבלת פתחה את המתנה בהסתקרנות לא פחותה מהוריה, וכשהוסרה עטיפת הנייר- קופסת עץ קטנה נחשפה אליהם. היו עליה חריטות יפות של עצים, חיות ופרפרים; ובקודקודה, גולפה המילה:"vennskap" .
ליב התרגשה מאוד, ופתחה את הקופסא: בתוכה נצץ לו פרפר סגול בהיר, עטוף במעטפת דקיקה של
שרף עצים קשיח ומבריק, בעוד רגליו מלופפות ומחזיקות היטב סיכת שיער קטנה מעץ.
ליב הוציאה בעדינות את המתנה היפיפייה, ואמא הידקה אותה לקבוצת שערות על ראשה הקטן של ליב.
זאת הייתה מתנה נהדרת ומקסימה, וליב לא הייתה מאושרת יותר מתמיד.

אחרי שאכלו את העוגה ושתו מעט תה מתוק לסיום- פנו ההורים לנוח מעט בסלון בפרוותי, מול האח הדולקת, לקרוא מעט לפני השינה.
ליב בדרך כלל הייתה משחקת בבות האייל שלה באותו זמן, אך הפעם היא החליטה לעשות מעשה אדיב.
היא פתחה את קופסאת התכשיטים המבולגנת של אימה- שלא נפתחה כמעט אף פעם, ושלתה מימנו צמיד קרוע וטבעת שנפלה מימנה אבן האודם המזוייפת. היא לקחה את חישוק הטבעת והורידה את חרוזי העץ עד שהגיעה לחרוז עץ יפה במיוחד! היא ידעה שאימה לא תשים לב, ואם כן- לא יהיה לה אכפת כלל.
היא נכנסה לחדרה והחלה מפשפשת במגירות. היא מצאה דבק מגע עמיד וחזק, ויצרה טבעת חדשה שיכלה לשמש יופי של כתר לאחת מבובות הברבי שלה. אך זה לא נועד לברבי בכלל, וגם לא לאמא.
ליב חיכתה שהתכשיט הקטן יתייבש, ובינתיים תלשה מעט צמר גפן מהחבילה, שבארון העזרה ראשונה בחדר האמבטיה.
היא ריככה אותו בתוך קופסת העץ של השולח האלמוני, והניחה את המתנה הגמורה.
היא סגרה את הקופסא ונתנה לה נשיקה קטנה לפני שהניחה אותה על אדן החלון.
היא קיוותה שהשולח לא יהיה בן, אחרת המתנה שלה תהיה חסרת ערך. כך חשבה בזמן שצחצחה את שיניה, הברישה את שיערה והתכרבלה במיטתה, מנשקת את הוריה ללילה טוב.
אחרי שהלכו, היא הביטה בקופסא- צללית שחורה באורו של הירח, וממש לפני שנרדמה- חשבה שאולי השולח, אם יהיה בן; אולי תהיה לו איזה או חברה נחמדה שהוא יוכל לתת לה את זה במקום. כן.. גם זה יהיה נחמד.


תגובות (1)

סיפור ממש יפה!!

07/09/2011 16:33
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך