כתוב בצורה מעט מבלבלת, לא?

שבעה שערים לתופת

15/08/2012 920 צפיות אין תגובות
כתוב בצורה מעט מבלבלת, לא?

בשנת 5500 התחיל העידן השישי, בליל חילוף העונות רעשו כל הארצות ולעיני החוזים בקל נראה העידן החדש שחור כלילה. שבעה שערים לתופת נפתחו באותו הלילה ומהם יצאו השדים ושרי השדים, הם יצאו בהמוניהם מהשערים שחולקו לפי הערים בתופת. שער האדמה בהר קל, שער האש במדבר של קתול מורגוס, שער המים במפרץ חרק, שער הרוח ביערות אסטוריה, שער אופל בקורים, שער האור בריבא ושער המלך בהרי אולגו. העולם נראה אחרת מאז אותו הלילה, השדים הסתובבו בין בני האדם והשליטו פחד. ואם לא הספיקו הצרות האלו, האירוע יצר גם בעיות בין מדיניות, טולנדרה לא רצתה חלק בזה והליגיונות נשלחו מהקיסר ראן בורן ה-29 לכתר את גבולתיה של האימפריה, בכך הם פלשו ליער הדריאדות והחלה שם חזית מלחמה. נייסא בראשה של סלמיסרה הנחשית הנצחית גם פתחה חזית מול טולנדרה במטרה להגן על גבולותיה וחיילים נוספים נשלחו לריבא בטענה שהריבאנים נוקמים על רצח המלך גראן. ארנדיה מצאה בזה תירוץ לפתוח שוב במלחמה בין האסטוריאנים למימברטים בנוסף הכריז מלך ארנדיה מוו מימברה שממלכתו לא תרשה לשדים להסתובב בעולם וחיילים מימברטים נשלחו לכל אחד משבעת השערים. סנדריה הרגועה התהפכה לגמרי בין המלחמות ואנשיה, הסוגדים לשבעת האלים, נחלקו בנוגע לדעתם בנושא. אלגריה, חרק ודרזניה התאחדו בטענה שהמלוריאנים והמורגו עומדים מאחורי זה ויצאו ביחד לתקוף אותם. ריבא איבדה באותו לילה כל קשר עם העולם והיא במרכז שער האור אין בידי שום אדם להגיע אליה. בתוך ריבא נמצאו בלגאריון ופולגרה וכל שליחיו של אלדור, היחיד שהיה מחוץ לריבא הוא הנסיך. החוזים בקל ברחו מפני שער האדמה אבל הפעם הם אמרו את כל מה שידעו, את השערים ישמידו שבעה וכל אחד מהם בשיטתו ואלו השמות שנרשמו בכוכבים: הנסיך של הממלכה האבודה, איש הגורל, קרובת המלכה, הנחש, איש הצללים, העיוור שרואה ונכדו של הקיסר. בנוסף אמרו החוזים, השערים מדורגים לפי רמת קושי ולכן שער האור הוא יהיה השישי ושער המלך האחרון, שער המלך נוצר על ידי מלך התופת כדי לעבור לעולם שלנו.
כדי להרוס שער צריך להרוג את יוצר השער, כל אחד מהשבעה יהרוג אחד משבעת היוצרים. אך הם ילחמו יחד.
וכך יצאו שבעתם למשימה, הסיפור שתקראו עכשיו יגולל את מסעם של החיים, את חייהם של המתים ואת רוחם של החיים. מעולם לא תשכחו את עולמם שוב, כי הם הצילו אותכם.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך