שירן פוחדת ללכת לגן

29/06/2012 1701 צפיות 3 תגובות

בוקר טוב שירן לחש אבא זה היום הראשון שלך בגן , אבל אבא השיבה שירן בחשש מה יהיה אם אני לא אצליח בגן? הילדים שונים והמשחקים חדשים ואולי הגננת לא תאהב אותי? חייך אבא את ילדה גדולה ובוגרת שירן, אבל אם את דואגת אבוא איתך היום לגן קפצה שירן מאושר ורצה לחבק את אביה. איזו יפה את שירן חייכה אליה אמא, את פשוט מתוקה כן אמא אבא בא איתי לגן היום. שירן אני לא אוכל להגיע איתך לגן, אבל אל דאגה אתן לך דבר מה בלון כחול עם פרצוף גדול שיגרש כל חצוף וישמור עלייך כאילו אני איתך. שירן לקחה את הבלון וקראה לו ירון קשרה אותו על ידה והלכה. בוקר טוב ומי את אני שירן אל דאגה יפתי אמרה רותי את תהיי חביבתי. שירן נכנסה ובלונה איתה בודק שאין מפריע מי את אמר ילד אני שירן הקשיבי אני פה שולט על הגן כל המשחקים שלי וכל הדברים הכפיים שמורים רק לי הבנת ילדה חדשה? שירן חששה, קצת נרתעה אבל לא ויתרה אמרה אין בעיה ירון יטפל בך צחק אותו ילד ומה בלון ועוד כחול יוכל לעשות חכה ותראה ירון הבלון החל לנשום ולנשום עד שנהיה כמו כדור פורח אותו הילד נבהל וביקש סליחה מירון שחזר להיות בלון איך היה בגן נפלא שירן אמרה וקרצה לירון וכך המשיך היום יום עד שפתאום לקראת הצהריים ילדים שיחקו עם מספריים ובטעות פגעו בירון שהשמיע הד גדול והתפוצץ .שירן בכתה והייתה כה עצובה ולא הבינה איך זה לה קרה זה בלונה האהוב ששומר עליה.כשאמא באה לקחת את שירן היא ניסתה אך לא הצליחה להרגיעה וגם אבא שקנה המון ממתקים לא הצליח להחלים את ליבה הכואב, אני לא הולכת היום לגן אמרה שירן אין לי בשביל מה .שירן את חייבת ללכת אמרה אמא לא לא לא והתייפחה בצעקות תשארי היום אמר אבא ושירן העצובה ישבה בחדרה ובלי הפסקה חשבה רק על ירון שכה אהבה ובכתה ובכתה עד שנרדמה ובחלומה רואה היא את ירון חי שם בעמק הבלון במקום שמגיעים אליהם כל הבלונים ושירן צעקה לו ירון ירון ורצה לעברו חיבקה אותו ובכתה משמחה וירון אמר כל כך התגעגעתי אלייך ילדה, אני רוצה שתידעי שאת כבר גדולה בואי ונלך יחד לטייל ושוב ירון נשף ונשף ונהיה כמו כדור ענק ושירן עלתה על גבו ועפה איתו למקומות מדהימים ששם הקשת והשמיים לא נגמרים והיא הכירה את כל הבלונים האחרים ואט אט הגיע הערב וירון אמר לשירן שירן, כעת את צריכה לחזור הביתה אבל, לא אחזור בלעדיך ירון אין לי בשביל מה .שירן את ילדה מתוקה אבל מה יהיה עם הילד הגדול שרוצה הכל? ועם כל הילדים שאהבו אותי רק בגללך? שירן שלי, את עשית את הכל את הילד ניצחת בזכות אומץ ליבך והילדים אהבו אותך בזכות חיוכך. אל תשכחי שתמיד אני שם ואת עושה אותי כל כך מאושר, אבל כעת עלינו להיפרד ואל תשכחי שאני נמצא איתך תמיד ולפעמים שתרגישי לבד תקראי לי ואגיע ואולי אביא איתי את הפיות כדי שישירו שיר שמח. שירן חיבקה בחוזקה את ירון בעודה אומרת אני כבר גדולה והתעוררה הלכה אל אמה ואמרה מחר אלך אל הגן אמא ואבא כה שמחו וגם שירן שכבר ידעה שהיא יכולה ולמחרת בדרכה אל הגן עפו מעליה 3 פיות ושרו ,שירן האמיצה ניצחה את כל פחדה וכעת היא כה חזקה יכולה לעשות הכל ולחיות באושר גדול. וששירן הגיעה לגן כולם חיבקו אותה ושיחקו איתה והנה הגיעה אופניים עם פדלים זה הילד הגדול שביקש משירן לנסוע עימו ברחבי הגן. אז בזכות אומץ ליבה ואושרה הפיות ממציאות כל יום ניגון חדש שאותו שרות לשירן בדרכה לגן…


תגובות (3)

ממש קשה לקרוא את זה.. הייתי ממליצה לשים מרכאות (") כל פעם שמישהו מדבר, ולרדת שורה כשמישהו אחר מדבר,
לדוגמה: "בוקר טוב שירן," לחש אבא, "זה היום הראשון שלך בגן."
"אבל אבא," השיבה שירן בחשש, "מה יהיה אם אני לא אצליח בגן?"…..

29/06/2012 09:23

וחוץ מזה? יש גם משהו טוב?

01/07/2012 04:23

וואו!!!!!!!!!!!!!! אחותי הקטנה התלהבה כל כך שהיא רוצה עוד סיפור כזה ונרדמה עם חיוך על הפרצוף…. אני לא צוחק!!!!!!!!!!

18/07/2012 14:43
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך