שיר "מרד" –2 .

06/09/2022 172 צפיות אין תגובות

שיר "מרד" –2 .

בעוד שלושה שבועות 18.01.2002 ילדה תהיה בת 9. זה לא הרשומה הראשונה שלי עליה. אבל, כל משהיה הקודם, נמצאים בפתקים קצרים, שמחכים לרגע שלהם כבר זמן רב.
כיום, 28.12.2001, כשגיליתי שמה שכתבתי על יינון, בעת העברה מהמחשב הישן למחשב החדש, נעלם, שחזרתי את זה והגעה זמן לסדר רישומים גם על שיר.
עד כה, אנו נכתוב שהיא השתתפה ב"המרד".
מלבד לימודים בב"ס, היא לומדת בלט, לנגן בחליל, עסוקה בחוג המתמטי במכון ויצמן ולמדת אנגלית אצל מורה פרטית. לפני כשבוע, בבית הספר בוצע ניסיון כושל לעביר אותה לכיתת דוברי אנגלית. למרות שהיא הרבה לפני חבריהם לכיתה – הם לומדים רק אותיות, היא עדיין לא מדברת אנגלית והיא התבקשה להמתין. זו הייתה מכה לאגו ושאיפות אישיות, אבל לא היה ניתן לעשות דבר – עובדות הן דברים עקשנים.
סוף הסמסטר בב"ס למוסיקה מסתיים בהצגת הישגים על העבודה שנעשתה. היא, כמו רבים אחרים, לא קבלה סולו. זאת, למרות העובדה שהיא השתדלה מאוד והתכוננה, הייתה המכה השנייה לאגו.
אתמול בערב היא חזרה נסערת מבית הספר למוסיקה עם נקודות אדומות על פניה ואמרה שיש לה כאב ראש. ואכן, הטמפרטורה הייתה 37,4. לא פלא – עכשיו הוא הזמן השפעות, קטנים כבר היו חולים – הגיע, הנראה, והתור שלה.
הסיבה הייתה אחרת – כל הקבוצה חלילנים, דרשה סולו לעצמו, אבל כאשר התברר שאין כל כך הרבה סולו, שהיה מספיק לכולם שהם דרשו מהמורה – יצחק עצום, להיות שווים – או כלל אחד סולו, או לאף אחד. מורה הטיל מטבע והתברר כי סולו לא יהיה לאף אחד. כולם נרגעו, אבל התסכול נשאר.
שעה מאוחר יותר, הטמפרטורה אצל שיר החלה לרדת. בדקנו – 37.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך