המטבח של רינה

13/09/2010 1276 צפיות אין תגובות

לרינה יש מטבח. ביום שישי תמיד כל הנכדים באים אליה. רינה מכינה סלטים לאכול. סלט טונה, סלט ירקות, סלט גזר וסלט אפונה. ביום ראשון רינה מזמינה את אחיה. היא מכינה עופות לאכול. עוף בגריל, עוף בתנור ועוף אפוי. יום אחד היה זה יום רביעי, רינה ישבה בבית ושתתה כוס קפה. פתאום היה צלצול בדלת. שני הוריה נכנסו. מיד רינה ניגשה למטבח והכינה סלט ירקות, פרסה מפה והניחה על השולחן 2 צלחות. נשמע עוד צלצול בדלת ושני נכדיה הגיעו. מיד הכינה רינה עוף והניחה על השולחן עוד 2 צלחות. נשמעה דפיקה בדלת ואחיה ואחיותיה נכנסו מיד, רינה הכינה סלט ירקות, סלט גזר, עוף בגריל ועוף בתנור. פרסה רינה על השולחן עוד 5 צלחות. נשמעה עוד דפיקה בדלת והפעם בעלה של רינה נכנס.
"אין לי יותר מקום ואין לי יותר מה להכין."
"יש לי רעיון," אמר הנכד: "למה שלא תערבבי הכול יחד?"
"רעיון מצוין!"
מיד לקחה רינה סלט, סלט ירקות, סלט גזר, עוף, עוף בתנור ועוף בגריל. ערבבה הכול יחד, הוסיפה לימון ושמן זית, הוסיפה צלחת לשולחן וכולם ישבו יחדיו. מזגה רינה לכל אחד בצלחת, שני הנכדים אמרו: "מצוין!", האחים והאחיות אמרו: "טעם גן עדן!", האם והאב: "פרפקטו!", והבעל אמר: "את הכול הכנת בשבילי?"
כולם פרצו בצחוק, כל אחד אומר מחמאה ורק הבעל מתבדח ולא מבין כלום. פתאום דנה הבת נכנסה במצב רוח רע. שאלה אותה רינה: "את רוצה לאכול?"
"לא תודה, אני מעדיפה לסבול."
מיד ניגשו אליה כל האורחים ואמרו: "אנו יודעים איך לגרום לך לצחוק!" בבת אחת החלו כולם לדגדג אותה, בכל צד ובכל פינה, עד שהיא אמרה: "כואבת לי הבטן מרוב צחוק, אולי תפסיקו לירוק?"
רינה שאלה: "את עוד רוצה לאכול?"
"כן, בשמחה."
כאשר האורחים הלכו, שאלה רינה את דנה: "מה קרה לך היום בבית הספר?"
"שכחתי את ארוחת הצהריים בבית וכל הזמן הייתי רעבה."
"לא נורא, מעכשיו אני אכין לך רק סט וככה לא תשכחי את האוכל בבית." וכך היה.
במשך כל שבוע באו כל האורחים, והתעקשו לאכול את "סלטי רינה". רינה החליטה: "אם האורחים כל כך אוהבים את הסלטים שלי אז אולי כדאי שאפתח חנות."

"חנות פירות וירקות"
סלטי ירקות, סלטי פירות, סלטי טונה, סלטים בכל הטעמים.

וכך התחילה להכין רינה עוד סוגי סלטים שבכלל לא עלו בדעתה. העסק של רינה הצליח וכך כל שבוע בני משפחתה באו וטעמו את סוגי הסלטים החדשים, שרינה הכינה כל שבוע.
דנה שאלה את רינה: "אני יכולה לעזור לך למכור?"
"כן, אחרי בית הספר תלכי להתקלח ותרוצי לחנות שלי."
"אפילו אני אנסה לפתוח לך חנות משלך."
בעקבות העסק המצליח, אנשים רבים דפקו על דלתה של רינה במשך שבועות והתחננו לקבל סלט. ואפילו רינה הכניסה את האנשים לביתה כדי שיסעדו עימה. וכך מדי יום ביומו רינה החלה לחלק כמות רבה מאוד של סלטים לנזקקים. במשך כל העולם ניסו להכין סלטים כמו שלה אך לא הצליחו. אפילו באו אנשים ממקומות רחוקים כדי לקנות סלטים, בערך כל איש קנה 3 קופסאות של סלטים כדי שיהיה להם מספיק למשך חודש. רינה התפלאה איך ממטבח קטן נהיה לה מרכול שלם רק של פירות וירקות.
סלט זה בריא וגם הפרי.

הסוף.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך