בקי
כתבתי סיפור זה בהתרגשות עצומה כי אכן זה מקרה אמיתי שהייתי מודעת אליו ואני כה נפעמת מחדש על שתי הבנות הללו "כי הצליחו" בתור צוות.
תודה רבה לכן בנות יקרות ורק "בריאות" לכן ולכולנו אמן !!!!!!

המשך מעשה נפלא ראוי לשבח

בקי 18/05/2011 1152 צפיות תגובה אחת
כתבתי סיפור זה בהתרגשות עצומה כי אכן זה מקרה אמיתי שהייתי מודעת אליו ואני כה נפעמת מחדש על שתי הבנות הללו "כי הצליחו" בתור צוות.
תודה רבה לכן בנות יקרות ורק "בריאות" לכן ולכולנו אמן !!!!!!

רונה לימדה את נוגה מכל הלב והנשמה והילדה ממש פרחה וחשה את הבטחון שכל כך היה חסר לה במהלך כל השנה כולה וכל כל מה שעבר עליה בבית החולים., כאילו נשכח לחלוטין.

המורה ורד עקבה במיוחד אחרי שיעורי הבית של נוגה והתרשמה שהילדה הולכת ומשתפרת.

אך יחד עם זה היה משהו מוזר אצל הילדה הזאת את שיעורי הבית היא הכינה למופת אך בבחינות היא נכשלה שוב ושוב.

המורה לא רצתה לשבש את המשך ההחלמה והמשך הלמידה של נוגה ע"י רונה ולכן ציפתה לבאות לראות מה ילד יום.

כשהמבחנים כולם קיבלו "נכשל" והמורה כמובן לא החזירה לה את המבחנים לבל תתיאש אך מצאה לנכון להזמין את רונה ולשאול אותה לפשר הענין.

רונה הגיע למורה ורד ונשארה המומה מהכשלונות שלה בבחינות. אני לא מבינה אמרה רונה בעצב היא ממש שולטת במצב ואיך זה שהיא נכשלה בכל הבחינות ?????? רונה אמרה למורה שהיא תנסה לגשש כשתהיה אצלה בבית ואולי תבין מה קורה.

ואכן כעבור יומיים בלבד שבה רונה למורה ואמרה לה שהיא לא הייתה צריכה לשאול את נוגה אלא נוגה פנתה אליה בעצמה ואמרה לה שיש לה בעייה בבחינות מאחר וכל הכאב הצער שחוותה בבית החולים עולים מיד בראשה ואז היא מתנתקת ולא מסוגלת לענות כהלכה בשום מקצוע.

רונה ניחמה אותה ואמרה לה שזה יחלוף ואולי הציונים שלך בבחינות אינם עד כדי כך גרועים? ! הלוואי אמרה הילדה אך המורה לא מחזירה לנו מבחנים ולכן אני לא יודעת למרות שאין מצב כי הצלחתי ולו בבחינה אחת .

למחרת מגיע רונה לבית הספר ומיד הולכת לחדר המורים למורה ורד מספרת לה הכל ומציעה לה כי ההבראה בכל המצב שחוותה נוגה ועכשיו היא מבינה את כל החמרים בכל המקצועות ואז החלו מורים לזרום לחדר המורים ורונה לחשה על אזנה של המורה והיא התחייכה טפחה על שכמה של הנערה הכל כך נבונה, אחראית ונפלאה.

בסוף שנת הלימודים כשנערך טקס הסיום של כתות ב' בהשתתפות כל תלמידי בית הספר וכן הורי התלמידים של כתה ב' המורה ורד עלתה לבמה וסיפרה בהתרגשות רבה על שתי בנות אשר חייבות
לקבל צל"ש בשל מסירות, התמדה ואהבת הזולת. היא התחילה לספר על נוגה שלמרות כל מה שעבר עליה אני שמחה לבשר לכולכם וכמובן לנוגה כי כל המבחנים שנבחנת הצלחת ובכולם קיבלת ציון "יפה מאד" אבל המורה נתנה נוגה צעקה ממקום מושבה בין התלמידים – אבל נוגה ענתה לה ורד – אבל אין – אבל נגמר את תלמידה טובה מאד ואני מאושרת. כל הנוכחים מחאו כפיים ללא סוף.

המורה ביקשה את המנהלת הגב' רובין כי תואיל לעלות לבמה לומר כמה מילות לקראת סוף השנה.

המנהלת עלתה בשמחה לבמה והחלה לברך את כל התלמידים כי תהיה לכולם חופשה נעימה וכמובן גם להורים שידאגו להעסיק את ילדיהם לבל יסתובבו ברחוב והדובדבן שבקצפת אמרה המנהלת בהתרגשות אני מתכבדת להזמין אל הבמה לקול מחיאות הכפיים שלכם את התלמידה רונה .

רונה הסמיקה ובפיק ברכיים עלתה לבמה. המנהלת נישקה לה וסיפרה לכל הנוכחים על התלמידה המצטיינת הזו בעלת לב הזהב שמוצאת תמיד זמן לעזור ככל יכולתה ומגיעה לה מחיאות כפיים ואכן כולם מחאו כפיים וחשו את הדימעה הנושרת על לחיים והמנהלת ביקשה גם מהילדה נוגה לעלות לבמה ורונה כמובן רצה לקראתה חיבקה אותה חזק חזק והמנהלת אמרה לכל הנוכחים הנה זו נגה הילדה המהממת שהדביקה את הפער ו = אז נוגה אמרה אבל אם לא הייתה לי את רונה הייתי ממשיכה להיות חולה כי היא נתנה לי את הרצון לחיות למרות הטיפולים הקשים ותמיד לחשה לי את חזקה את גבורה את תצליחי והייתה נשכבת לידי במיטה ומחבקת אותי אילולא החברה שלי רונה לא הייתי מצליחה בבית הספר. כמובן הקהל מחא כפיים סוערות ואז המנהלת ניגשה לפינה בבמה ובידה היו 2 גביעים יפהפים כשלכל אחד מהם צמודה דיסקית ובה כתוב "כל הכבוד" גאה ואוהבת מאד מנהלת בית הספר.

לא אסיים מבלי להסביר לכם קוראי החביבים שלדעתי כבר הבינותם כי ההצעה של רונה הייתה לתת ציונים של "יפה מאד" וזה אכן חיזק את הילדה וכמו שנאמר ובא לציון הגואל. אם זה לא מעשה נפלא מעשה אצילי מעשה לעזרת הזולת אז מה זה ?????? תחליטו אתם !!!!!

תודה שקראתם את סיפורי
באהבה בקי


תגובות (1)

היי בקר טוב לכולכם

אני אשמח מאד מאד אם אכן יפורסם הסיפור שכתבתי לעיל כדי שתהיה מודעות גדולה יותר ל"עזרה לזולת" עשייה ללא מטרת רווח" ואחרון חביב "ואהבת לרעך כמוך"

תודה רבה מאד מאד כי אתם קיימיים (האתר הנפלא הזה) שבו אני יכולה להביע, לכתוב, לעודד פשוט להגשים את אהבתי הבלתי נדלית לכתוב לכתוב ועוד פעם לכתוב.

בברכה בקי

18/05/2011 08:06
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך