היי

אהובת לבי

13/10/2014 763 צפיות 3 תגובות
היי

אני מאוהב. השד יודע מאיפה צצה לי הבעיה הזאת… אולי בעצם לא רק השד יודע, אולי גם אלוהים? או שאולי השטן? או שאולי אמא? או אבא? או סבא? או סבתא? קיצר, מה זה משנה מי? מה שחשוב שיש לי בעיה נוראית ואני חייב לעשות איתה משהו עוד עכשיו כדי שלא יהיה מאוחר יותר ואתחרט על כך. אוף, אלוהים, למה אני מאוהב? אוי רגע, אמרתי אלוהים? אופס, אני מצטער… זה נפלט לי. אני אתאיסט בכלל. לא יודע מאיפה הבאתי את זה, אבל מה זה משנה? מה שחשוב שיש לי בעיה נוראית ואני חייב לעשות איתה משהו עוד עכשיו כדי שלא יהיה מאוחר יותר ואתחרט על כך.
וזה כזה קשה, כי אני לצערי הרב נתקל רבות בכל יום ויום בדמות שאני מאוהב בה ונמשך אליה. זאת אכן בעיה קשה, איך מתגברים על זה?
עוד דבר, אני לא מבין למה חברים שלי אומרים שאני לא בסדר? מה לא בסדר בלהיות מאוהב? האין זה לגיטימי שבגיל כה טהור ונחשק אני אזכה לאהבה? אינני מבינם… מדוע חבריי אינם תומכים בי? זה קשה להיות מאוהב, אבל מה זה משנה? מה שחשוב שיש לי בעיה נוראית ואני חייב לעשות איתה משהו עוד עכשיו כדי שזה לא יהיה מאוחר יותר ואתחרט על כך.
והדמות הזאת, אוי הדמות הזאת… אם רק אצליח לגעת בה… מה אעשה לה!!! אבל אוי אלוהים היקר, אוי השד יודע למה, למה בכל פעם כשאני מסתכל בזכוכית המבריקה ומנסה לגעת בדמות שאני כה אוהב, ידי נתקעת בזכוכית ומונעת ממני לגעת בה?


תגובות (3)

אתה בסדר ?

13/10/2014 02:02

    כן מותק, זה רק סיפור.
    חוץ מזה, כנראה שלא הבנת את הרעיון של הסיפור.

    13/10/2014 02:34

וואו. זה היה סיפור פסיכולוגי שדי הדהים אותי. אתה כתבת את זה ממש לעומק ויכולתי להבין את המסר שלך. כל הכבוד לך, אחלה של סיפור.

13/10/2014 09:13
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך