אין מחיר לחופש

"לקחת סוללה ולהפעיל …. זה קל כמו לאכול שוקולד!!" אמרתי אחרי שיעור מדעים . הרמתי את ספריי שנפלו כשהרמתי את ידי . עבר לידי אושרי , ילד שמציק לי כל הזמן . הוא אמר: "נו סינדרלה תמשיכי להרים חחחח!" אמרתי לו: "למה אתה תמיד מציק לי?" הוא לא ענה ורץ למגרש . הרגשתי דחיפות ואז ראיתי את ליאור . ליאור היא חברה מאוד טובה שלי! אבל רק היא נמוכה מימני ברבע מטר אולי .. (לא להגזים) .. בכל מקרה שאלתי אותה: "ליאור איך היה השיעור ?" ליאור ענתה: "אחלה, איך אצלך?" עניתי: "סיוט שעבר בשלום .. הנה קחי וביי !" אמרתי לה ונתתי לה להחזיק את ספריי . שמעתי שהיא אומרת לי: "חכי שכחת את הספרים אצלי!!!" "קחי אותם הם שלך במתנה , ואת הסנדוויץ' תאכלי .!" אמרתי.
אחרי השיעור האחרון שמעתי את המנהלת קוראת לי . ניגשתי למשרד ואמרתי: "המנהלת אני לא שברתי לך את השרשרת נשבעת זה אושרי !!" המנהלתשילבה ידיים והסתכלה עליי בשקט . אמרתי: "אה , זה לא קשור לזה נכון ?!" המנהלת אמרה: "כן . את יודעת למה את כאן בכלל?" "לא ממש …….. " אמרתי .
"את נמצאת כאן כי אני שוקלת להעביר אותך בית ספר ." נבהלתי ואמרתי: "מה כבר עשיתי המנהלת באמת !!" "על תדאגי מתוקה . אני מעבירה אותך לבית שבו ילדים חכמים לומדים שם . שמעתי שקיבלת 112 במבחן האחרון .. שברת את השיא של טום חיון ." אמרה המנהלת בחיוך רחב . "למה כמה הוא קיבל במבחן האחרון ?" המנהלת השיבה: "111 כמובן ." "אני לא יכולה לעבור בית ספר יש לי כאן כמה חברים ו.. " אמרתי . המנהלת אמרה לי : " עם ממש קשה לך אני רק יעביר אותך לבית ספר שנקרא מעוף (אני לא יודעת איך רושמים את זה, זה או מעוף או מהוף או מאוף .. אקיצור מה שזה לא יהיה זה בית ספר לילדים חכמים שיש להם טיולים וכיף להם והם יכולים ללמוד שם . והם באים לבית ספר רק פעם בשבוע לא כל השבוע . ) אז אמרתי: "טוב המנהלת .." והלכתי עצובה לבית .
"היי אמא ." אמרתי לאמא כשחזרתי הביתה .
אמא שלי שאלה למה אני עצובה ולא עניתי לה ..
פשוט ישבתי ודמיינתי איך החיים שלי יראו במעוף או מאוף או מהוף .. דמיינתי שיש לי משקפיים כזה וכולם יצחקו עליי שאני חנונית ויזרקו עליי ביצים ודבק ……………….. אז החלטתי להתייעץ עם ליאור . הרמתי טלפון וצילצלתי . הסברתי לה מה שקרה וככה השיחה נראתה:
ליאור: אז למה שלא תלכי למנהלת ותגידי לה שאת לא רוצה ללכת לבית ספר למחוננים !!
אני: הלוואי ויכולתי לעשות את זה ): !!
ליאור: אבל רגע , אולי אנחנו נתחזה לאמא שלך ונגיד לה!
אמרתי לה שזה רעיון נהדר וניתקתי . הלכנו לבית הספר והבאתי פאה ומשקפי שמש .. ליאור הביאה שמלה של אמא שלה וצעיף וגם נעלי עקב וכה' ..
היינו מוכנות . רק חסר לנו מי תהיה אמא שלי . המנהלת יודעת שאמא שלי היא גבוהה והרי ליאור היא נמוכה ..
הילד הכי גבוה בבית ספר והוא אפילו בגודל קופיי של אמא שלי זה אושרי . הוא לא יסכים אאם אני אשאל אותו.
עלה לי ולליאור רעיון . למה שליאור לא תשאל אותו ?!
ליאור הלכה ושאלה אותו:
"אושרי אתה יכול להשים את הבגדים האלו ?! "
אושרי: בכיף ."
————–
אז באנו למשרד של המנהלת והתחלנו בדיון . "שלום כבוד המנהלת ."
המנהלת: "שלום אמא של נועה . למה באתם לפה?"
אושרי: "נועה אמרה לי שהיא לא רוצה ללכת לשום בית ספר !! "
המנהלת: אוקי לא ידעתי שהיא לא רוצה .."
אני: "ביי המנהלת !!"
אמרתי ואני ואושרי ברחנו מי שם …………………
=============================================

רק אני מקווה שהמנהלת לא תגלה את זה ):
כל הלילה ניסיתי להרדם ולא הצלחתי . ספרתי כבשים והתבלבלתי בספירה כשהגתעי לכבשה החמישים..
אז התקשרתי לליאור והיא אמרה: "ביי נועה אני לא יכולה לדבר …"
ונתקה .
קמתי מאוחר מוד ובאתי לבית ספר ב- עשר ……..
המנהלת אמרה לי : "נועה את יכולה להביא לי את אמא שלך ?"
לא יכלתי להתחמק מהמנהלת אז נתתי לה את המספר ואז האמת התגלתה ואני ?!
אני קיבלתי עונש ))))))))))))))))))))): !!!!!!!!!
הייתי צריכה לנקות את הבית ספר ולהרים מסטיקים מהשולחנות של הקפיטריה כל הזמן עם ליאור ואושרי !!! ):

וזה המוסר ההשכל : "אין מחיר לחופש .. "


תגובות (1)

אויי סיפור מקסים!!!!!!!
ממש הייתי במתח פשוט מעולה!!!!!!!
כל הכבוד לך!!!!!!!!!!!
תקראי בבקשה אם תוכלי את הסיפור שלי לילה קסום כתבו כרוכית וג'וליה.

15/06/2011 13:44
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך