Someone Like You
הסוף (:

אם רפונזל הייתה קירחת..

Someone Like You 06/07/2013 1273 צפיות 5 תגובות
הסוף (:

"רפונזל! רפונזל! שלשלי את שיערך!"
יום אחד גבר נאה ורחב כתפיים צעק לעבר חלונה.
רפונזל ניגשה אל החלון.

האיש הצועק התמלא חרדה למראה ראשה החלק, וכתפיו התכווצו.
"רפונזל?" סינן משיניו הרועדות.
רפונזל התמלאה אושר וחיוכה היה רחב.
"מצטער… כנראה… טעיתי בטירה…", מלמל הבחור והלך לכיוון הערים.

רפונזל הסתכלה עליו חומק מעיניה והתאכזבה.
"למה לא יכולתי להיות הרפונזל שרצה? למה ניתן עליי העונש הזה? אם רק היה לי שיער ארוך וגלי עד מטה, בלונדיני זהוב, פלומה רכה ונעימה למגע שכל הרואה אותה יתמלא שמחה…
למה אני לא הרפונזל?"

היא הסתכלה בדמותה המשתקפת מן המראה במשך שעות. ניסתה לחוש עם ידיה על ראשה שבריר קטן של שורש שערה שאולי תצמח… אך גם זה לא.

"רפונזל! רפונזל! שלשלי את שיערך!"
עוד אביר בא לאחר יומיים לאותה טירה קירחת.
"אני לא רפונזל, יש בידך טעות." הפעם היא לא ניגשה לחלון, אלא נשארה בחדרה והשיבה מבפנים.
האביר הסתכל ימינה ושמאלה כמחפש מיקום ואמר:"איזה חוש הומור יש לך!" וצחק. "את יכולה לצאת, בואי!"
רפונזל כבר נמאסו השטויות. היא ניגשה לחלון וסגרה את התריס לפני שישים לב למראה שלה.
אך הוא נשאר שם.
"רפונזל? למה את כועסת עליי?"
"כי אני לא רפונזל!" היא יבבה.
"הבנתי." הוא אמר והתיישב על סלע שנקרה בדרכו. "זה בגלל המראה שלי. נכון?" הוא שאל בכנות.
רפונזל פתחה את התריס באיטיות ובחנה את האביר. הוא היה שרירי וחסון ושיערו הבלונדיני הסתיר את עיניו התכולות.
"מה רע במראה שלך? שהוא מושלם מדי מכדי שאישה תוכל לעכל?" היא גלגלה עיניים. ועדיין המשיכה להתחבאות.
"פשוט… האף שלי נראה מוזר. הוא גדול מדי ומגושם. הוא תמיד מסתיר לי חצי מהפנים ו…אני מבין שתמצאי בי את זה דוחה. אי אפשר לשפוט אותך. אבל… אני רק מחפש מישהי שתקבל אותי למרות המראה. מבינה? פחח… בטח אינך מבינה. הרי בכל הארץ מדברים על יופייך הנשגב. בטח את מקבלת קריאות רבות ממחזרים. אני מופתע שהצלחתי להגיע עד כה." הוא קם מהסלע. "שיהיו לך חיים נעימים רפונזל, לא אטריד אותך שנית."
"חכה!" רפונזל צעקה. היא עצמה את עיניה והתקרבה אט אט לחלון כדי שיראה אותה.
וכשפתחה את עיניה ראתה את התגובה שלו.
"את יפה יותר ממה שמסופר." ועיניו נצצו כשבהה בפרצופה.
רפונזל חייכה ושמה את ידה על ראשה.
לפתע היא הרגישה שיער צומח.
היא רצה למראה וראתה שאכן זה נכון! השיערות בצבצו ורפונזל הייתה מאושרת יותר מכפי שהייתה אי פעם.

וזהו הסיפור על רפונזל הקירחת.


תגובות (5)

סיפור חמוד חחח

06/07/2013 13:47

הסיפור ממש נחמד, רק שבסוף רפונזל כבר לא קירחת, אז השם כבר לא כל כך מתאים…

06/07/2013 14:32

יפה!
ובסוף היא תגלה שהוא סתם הגזים בקשר לאף שלו, והם יחיו באושר ועושר…

06/07/2013 15:14

חחח… קלאסי! סיפור יפה… (למרות הכתיבה הטיפה לא משופשפת והסוף הקיטשי).

17/07/2013 08:42

ואו אהבתייי מאוד!!
חח סיפור משעשע ודי מעניין

29/07/2013 15:51
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך