nameless500
אני רוצה לציין שאני ממשיכה עם היומן של אנה אני רק לוקחת הפסקה קצת לדברים אחרים....

האחוזה

nameless500 16/10/2014 881 צפיות 11 תגובות
אני רוצה לציין שאני ממשיכה עם היומן של אנה אני רק לוקחת הפסקה קצת לדברים אחרים....

היי חברים
החלטתי לעשות משהו קצת שונה,
אני עושה סיפור בהמשכים שדי תזכיר את חיי
לפני השינוי על החיים שלי באחוזה אבל עם דמויות שלכם
אז תירשמו את שאתם רוצים: בתור לורדים, ליידי, נסיכות, משרתים וכו'
תרשמו :
שם-
ייחוס-
מראה-
התנהגות-
וכל מה שעולה בדעתכם תהיו יצירתיים
בנוסף אתם תבחרו אם העלילה תתרחש ברומניה (טרנסילבניה) או באנגליה.
מי ייתן והאור יהיה עמכם, אנה.


תגובות (11)

אהההההה ואו יש!
שם- אנבל נליאן
ייחוס- לורדית מבית נליאן עם סמל הפרפר
מראה- שיער גלי בצבע יין. עיניים בצבע חום משעמם ופה טיפה נטוי על הצד.
התנהגות- טיפה מרושלת אבל מנסה את הכי טוב שלה. אוהבת את הטבע. לא מאמינה ברוע שבאנשים.

16/10/2014 15:56

שם: ריק סאם- ביידי
ייחוס- משרת ושומר, כשהוא שומר הוא איש חשוב מאוד, כשהוא משרת הוא מקבל יחס פחות טוב.
מראה: שיער חלק בצבע חום, אף גדול, שפתיים ורדרדות, לובש בדרך כלל בגדים קצרים או: מכנסיים קצרים, חולצת טריקו. רק כשהוא בעבודה שלו הוא לובש בגדים קצרים, רזה וגבוה.
התנהגות: מקובל (בדרך כלל) חכם, אמיץ, גאוותן, עצלן, מחובר לבעלי חיים, בעל חוש הומור, הוא מוזר, עושה דברים מוזרים, כולם חושבים שהוא מטורף…

16/10/2014 16:10

נשמע קסום, אני ממש חולה על הדברים בסגנון. אם תחליטי בסוף על אנגליה, אני אעריץ את הספור אפילו יותר.

שם: ליאו אגניר
ייחוס-לורד, הוא בן למשפחה עשירה שמגלה כוח רב באזור בו הם חיים
מראה-שיערו בלונדיני ופרוע מעט, ועיניו בגוון ירוק-זהוב יפה, צורתן חתולית מעט. תווי פניו יפים. הוא קצת יותר נמוך מגברים אחרים, למרות שהוא רק נער, אז אולי הוא ייגדל. צבע עורו די בהיר, הוא חטוב (חסון, וואטאבר), אבל רק קצת. בכל זאת, עם המעמד שלו אין לו סיבה להתאמץ ולהיות בכושר מדהים.
התנהגות-הוא חצוף בצורה שמרגיזה את הוריו, מסרב להודות בתלותו (או טלותו?.-.) בהם, אך משתמש בכספם כרצונם. ישנן נערות רבות שהיו רוצות בקרבתו, לפעמים הוא משתשעשע בהן, אך לא חושב על משהו רציני איתן. הוא טוב בתחומים רבים, ולפעמים קצת שחצן. אך בעצם, הוא רק בודד מאוד וזקוק לחבר אמיתי, מה שקשה לו למצוא-מפני שהוא לא סומך על אף אחד. לפעמים הוא מגלה סימני דכאון, אך מסתיר הכל עם חיוך יפה אך יהיר.
בנוסף-עדיף שהוא יהיה נער, משהו כמו גיל 16, 17 או 18.

16/10/2014 16:25

    משתמש בכספם כרצונו****

    16/10/2014 16:26

אני מעדיפה שהסיפור יהיה באנגליה, אבל אנגליה של לפני כמה שנים, ימיי הביניים או משהו כזה (כמה שנים, קצת הרבה שנים אם לדייק)
שם: רבקה (Rebbeca ) טיילור
ייחוס: אופה במטבחים (כלומר, ענייה שגרה עם כל העובדים בארמון, או באחוזה)
מראה: שיער בלונדיני גלי ארוך שבזמן העבודה אסוף כקוקו גבוה ולא בזמן העבודה הוא פזור. עיניים כחולות, נמשים. גבוהה ורזה (לא ביקשת גיל אבל אני רוצה שתדעי שהיא רק נערה בת 16). שפתיים דקות ו-וורודות.
התנהגות: לא כל כך אוהבת להתבלט, בלי בעיה לעזור למי שצריך, מחייכת הרבה, קל לאהוב אותה. יכולה לגרום לבן אדם להרגיש מיוחד (אתה יכול לספר לה על דברים רגילים בשגרה שלך והיא תחשוב שאתה עושה דבר נפלא).
תחביבים: היא מציירת ממש טוב על קנבסים עם צבעי שמן, היא מציירת בעיקר את הפנטזיות והרגשות שלה.

16/10/2014 18:09

מסכימה עם נועה שמעליי, גם אני הייתי מעדיפה שזה יהיה באנגליה.
שם: אלכסנדרה/ קסנדרה/ סנדרה. (שם וכינויים, או אפשרויות לשמות בפניי עצמם)
ייחוס: משרתת, מגישת יין מלכותית. שוליית היינן (מומחה ליינות, לאיזה מצב כל סוג מתאים וכו')
מראה: שיער חום ערמוני, עיניים ירוקות. גובה ממוצע ומראה לא מאיים בשום צורה ואופן, אם כי יש משהו פראי באופי שלה, ולפעמים (אם תסתכל היטב בעיניה, במצבים מסוימים בלבד!) גם במבט.
התנהגות: בעיקרון עושה את כל העבודה החשובה של היינן, היות ויש לה כישרון גדול ליינות. אביה היה יינן ובעל כרם בדרום המדינה, אך נהרג (לא מסיבה טבעית, תחליטי את). מעבר לכישרון היא עושה רושם של נערה/אישה צעירה ממוצעת ביותר, לא מתבלטת ולא עושה צרות. כמובן שכל הרושם מכוון. (אני מתכוונת שאולי היא מרגלת אחרי מישהו, אולי מי שפגע והרג את אביה). אם ישאלו אותה, יגלו שיש לה דעה נחרצת וחכמה ביותר בהרבה נושאים. היא מצחיקה, עוזרת, נחמדה ביותר, אך גם חשדנית, חכמה וערמומית.

אני אוסיף דבר או שניים בקשר לרעיון ההרשמות בכללי:
זה בסדר לקחת מספר דמויות ולכתוב בסיפור בדיוק את מה שמצופה מכל אחת מהן, אבל החכמה האמיתית היא לשלב ביניהן, ליצור אהבות, ריבים וחברויות בדיוק במקום שאיש אינו מצפה להן. על הסופר מוטל התפקיד למצוא בדמויות את מה שממצאיהם לא ראו בהן.
בהצלחה! מיכל.

16/10/2014 20:57

    עוד משהו: זה קצת לא אפשרי שבסיפור תהיה יותר מנסיכה אחת (אלא אם יש כמה שהן אחיות או נסיכים אחים), אלא אם את מתכוונת "לייבא" נסיכות ונסיכים מארצות אחרות (ואז ישנה בעיית תקשורת).
    זה שביקשת (או שאפשרת, אם תרצי) לכתוב נסיכות, קצת לא אפשרי.

    16/10/2014 21:01

הסיפור שלי הולך להיות על האצולה באותה תקופה ועל הסודות שמסתתרים בכל אחד מהבתים ויש לי כבר רעיונות איך לשלב את המשפחות.
יש הרבה בתים שראש המשפחה הוא נסיך או נסיכה ואז כן אפשר לשלב את המלוכה וכן אם אחליט לשלב מלוכה זה יהיה משפחתי.

16/10/2014 21:05

אז..הנה הדמות הבת שליD:
שם-אליסון מלינס
יחוס-ביתו של רוזן (גראף), משמע גם היא כזו, או תהיה
מראה-לשיערה גוון חום שוקולדי, הוא גלי מעט ומגיע עד אמצע גבה. עיניה תכולות, אל לעיתים משנות את צבען לכחול או אפור. עורה רך וחסר כל פגם, אפה קטן וישר, שפתייה אדמדמות. היא נמוכה, ולגופה צורה נשית ויפה.
התנהגות- היא מגלה רחמנות וחיבת יתר כלפי אחרים, גם אם אלו משרתים בסה"ך. היא מנסה להתחשב בכולם, ולעזור כל עוד היא יכולה. היא שונאת כשמזכירים לה את גובהה, או כלועגים לה בגללו. בדרך כלל היא מאדימה קשות כשהיא כועסת, והבעתה הזעופה נראת מצחיקה אך חמודה לאחרים. היא ביישנית, ומקבלת סומק קל גם כשמחמיאים לה. כשהיא מתרגזת לאנשים יש דחף לחייך, וזה רק רק מרגיז אותה עוד יותר. זה מראה משעשע. בנוסף, היא רגשנית, וגם, יכולה לאהוב בכל ליבה.

טה.דה.

16/10/2014 21:11

מתי תכתבי פרק ראשון?

16/10/2014 23:30

מחר.

16/10/2014 23:42
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך