פילי-חמלי
תהנו מהסיפור ההזוי שלי (מקווה) אני כנראה אכתוב כמה סיפורים מוזרים על העולם האחר ולאו דווקא על עמק עורב-רקדקר. תגיבו בבקשה שאני אדע מה לשפר\לשמר\לשנות לקראת הסיפורים הבאים שלי

העולם האחר | מלחמת השכנים חלק אחד

פילי-חמלי 17/06/2015 739 צפיות אין תגובות
תהנו מהסיפור ההזוי שלי (מקווה) אני כנראה אכתוב כמה סיפורים מוזרים על העולם האחר ולאו דווקא על עמק עורב-רקדקר. תגיבו בבקשה שאני אדע מה לשפר\לשמר\לשנות לקראת הסיפורים הבאים שלי

"היזהרו והישמרו לכם, לפני שיאכלו את נשמותיכם כלבי הגיהנום רופוס וסקווישי" כך כתוב בסלע המחלוקת שבכפר איגני שבעמק עורב-רקדקר. שוכנת שם מלחמת שכנים, הכל התחיל ממצקת (כך הכל התחיל, מצקת. אפילו יוצר העולם הודה כשכתבו את הביוגרפיה של העולם, שהשתמש במצקת כדי לקחת מרק עולם ולשפוך אותו על שטח נד"לני גדול שקנה לעולם שלו, וכך יוצא שהעולם נוצר משלושה דברים: בורא, מצקת וסוכן נד"לן קוסמו-גלקטי טוב) הסכסוך החל בארוחת החג החודשית שנועדה {ולא הצליחה} לאחד בין החלק המזרחי של הכפר לחלק המערבי צפונדרומי של העיר. בתחילת הטקס רקדו המנהיגים את הריקוד פאו-פאנג המסורתי. הארוחה התנהלה כצפוי, אף אחד מהצדדים לא דיבר אחד עם השני. אבל אז בעת הטלת המרק של האזור המערבי צפונדרומי נשפך המרק על התלבושת של ראש האיזור המזרחי אוכלקר, שהלך אכול נקמה ושפך אצבעות דורבנים לריפוד הכיסא של הראש איזור המערבי צפונדרומי אגסשמן, וכשאכל את הריפוד וטעם את האצבעות… צעקות וצרחות. ומיד התחיל קרב האוכל הגדול ביותר בזמנים של עורב-רקדקר מאז תקופת החלמוצים (חלוצי החמוצים האגדיים, שגילו את עמק עורב-רקדקר. בזמן הזה עבד האלכימיץ שלהם גונדור על יין חמוצים, התוצאות היו הרסניות ומאוד חמוצות. המקרה הזה חיסל סופית את התקופה החלמוצית שהלכה לה והתחבאה בפינת ההיסטוריה עד שסופר היסטוריה אחד שאב אותה לתוך הספר שלו) למחרת הלכו המנהיגים לשאמאן הגדול שחי באמצע העיר ונקרא האיזורמרכז (זהו שמו) ודרשו מלחמת שכנים "אדוני איזורמרכז. אני אוכלקר, מבקש את נוסח הקללה שלנו, הצד המזרחי והעשיר יותר" "ואני אגסשמן רוצה את הנוסח שלנו לקללה, הצד המערבי צפונדרומי, הצד המחובר יותר לטבע ולא לכסף עלוב" "הפרצוף של העורב שלך עלוב" אמר אוכלקר "האף שלך עורב" אמר אגסשמן "לא" "כן" מטומטם" "אוכל צבים מהוקצע ליד הר הגעש וואקאנאמולינס בעת התפרצותו השבע עשרה" הייתה שתיקה למשך שניה ואז "אידיו!טע!טואדי!עד!!" "די!!!!" צעק איזורמרכז "קחו את הקללה קללו אחד את השני לחצו ידיים ולכו לכם!" "אהם, אני אוכלקר מייחל שתלכו לגיהנום הסנאים של רופוס, ושיירדוף אחריכם לנצח! מקוללים בקללת מלחמת השכנים" "מי ייתן וסקווישי יהפוך אותך לצעצוע לעיסה שלו, מקוללים!" וכך התחילה המלחמה.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
סיפורים נוספים שיעניינו אותך