ירחמיאל קלונימוס
אני אשמח לדירוגים, הערות, תגובות ותיקונים.

חייו של מתנקש 2

אני אשמח לדירוגים, הערות, תגובות ותיקונים.

כשיש גופה אבל אין רוצח בנמצא, כשיש רק חשוד אחד ואין כל שמץ של ספק שהוא הרוצח, כשלאדם קרתה פתאום תאונה מצערת ובמפתיע הוא נפטר, כשאדם בריא וחזק לפתע חלה והרופאים אומרים שאין תקווה, אז אתה יודע שזו עבודתו של המתנקש – מלאכה שקטה וחשאית, שאינה משאירה עקבות מלבד אותם סימנים שחפץ המתנקש שיראו.

מתנקש הורג באמצעות המוח, בדרכים נפתלות וחסויות. אם אדם הורג באמצעות הכוח, סימן שהוא לא מתנקש אלא שכיר חרב או אולי חייל – אחד שההתמחות המרכזית שלו היא לא לרצוח אלא להילחם. ללמד מתנקש להילחם זה חסר תועלת, מתנקש צריך לדעת להרוג, להמית, לרצוח, לקטול ולחסל.
כמובן שחינוך זה כולל גם את לימודי רפואה וגוף האדם, פיזיקה, בוטניקה, טכנולוגיה, והכי חשוב – פוליטיקה.

הסיכויים לתפיסת מתנקש הם קלושים ביותר, אך אם בכל זאת אדם תופס מתנקש – אין טעם לחקור ולענות אותו כדי לגלות את מעסיקו, שום מתנקש לא ישבר ואין מתנקש אשר יגלה זאת. הצעד הנכון ביותר ששוביו של המתנקש יכול לעשות זה להציע לאותו מתנקש הצעה טובה יותר מאשר הצעתו של מעסיקו המקורי, ורצוי לעשות זאת עוד לפני שהמתנקש ישתחרר ויברח – כי כאשר המתנקש יצא מכבליו הוא ידאג לכך שלא ישאר איש אחד אשר ראה את המתנקש וזוכר אותו. לסיכום: אם תפסת מתנקש ואותו אחד ברח, כדאי שתכתוב את צוואתך…


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך