.
אני לא יודעת אם כדאי לי להפוך את זה לסיפור כי זה באמת רעיון טוב אבל אני די גרועה עם סיפורים ארוכים..
אז אני עדיין חושבת על זה. אבל תגידו לי מה אתם חושבים על הסיפור D:

ילדת הגורל.

. 07/04/2013 691 צפיות 4 תגובות
אני לא יודעת אם כדאי לי להפוך את זה לסיפור כי זה באמת רעיון טוב אבל אני די גרועה עם סיפורים ארוכים..
אז אני עדיין חושבת על זה. אבל תגידו לי מה אתם חושבים על הסיפור D:

הילדה שנולדה. בלי משפחה. בלי שם. בלי ידע. חיה בחושך. בלי בית. "מי אני?" שואלת את עצמה. "מאיפה באתי?" שואלת את עצמה. "איפה אני עכשיו?" שואלת את עצמה. "איפה אתה?" שואלת מסביבה. הילדה הלא אנושית. שהעולם הוליד. את מי היא מחפשת. לאן היא הולכת. אפילו היא לא יודעת. הייעוד והגורל שנקבע לה. המקום אליו היא שייכת. שמה. האם היא תגלה אותם?. אך היא רק מהלכת בחושך. מחפשת אחר איש שמעולם לא פגשה. ולא מכירה. "איפה הוא?" שואלת את עצמה. עיניה עיוורות. "הוא לא כאן" אומר לה קול אחר. "אז היכן הוא?" היא שאלה את הדמות שמולה. "אני לא יודעת" אמרה הדמות. "אבל איך אוכל לדעת. אני היא את" אמרה הדמות מחייכת. והופיעה עוד דמות לידה. "אנחנו לא יודעות" ודמעות הופיעו על הדמות השנייה שהופיעה. אבל הילדה צרחה והתחילה לרוץ. אבל סביבה רק חושך. היא לא תגיע לשום מקום. ככל שתרוץ. היא לא תראה כלום. אבל היא ממשיכה לרוץ. מחפשת אחר תקווה. אבל ברגע. העולם שלה מתנפץ. החושך נשבר. והילדה כבר לא ילדה. אבל אין אור. מה שמתחת לחושך עדיין לא יודע. ועיניה נפתחות לאור שמש. דבר שמעולם לא ראתה. וזוג עיניים כחולות. "את בסדר?" הקול נשמע מסביבה. אבל פחד ממלא אותה. מסביבה עולם שמעולם לא ראתה. החושך שחייתה בו נעלם. וסביבה עולם מלא צבעים. צרחת הפתעה נפלטת מהפה שלה. והנער שמולה נפתע. היא הסתכלה סביב. אבל העולם הכל כך לא מוכר סביבה הפחיד אותה. "למה את כל כך פוחדת? אל תדאגי אני לא אפגע בך" הוא חייך אליה. והיא רק הביטה בו. היה זה התחלת המסע של בת אדם. לא אנושית.


תגובות (4)

כן ברור תמשיכיי זה נישמע מאוד מעניין אל תדברי שתויות את מאוד מוכשרת והכתיבה שלך מאוד יפה
אני רוצה שתמשיכיי
אוהבת שרית

07/04/2013 10:15

כןן!!תעשי את זה לסיפור!!!
זה מושלםם!!!!!:)))))):):):)

07/04/2013 10:43

סיפור מדהים!
אהבתי את הכתיבה ואת הרעיון המקורי D:
וכדאי לך מאוד להמשיך את זה,גם אם את גרועה בלכתוב סיפורים ארוכים,כי קודם כל-אחרי שקראתי את הסיפור הזה,אני די בטוחה שיצליח לך מאוד בלכתוב סיפורים ארוכים.
דבר שני-בגלל שהבסיס שלך הוא לסיפור הוא שהיא בת אדם ממוצעת,את יכולה בהתחלה לכתוב על דברים רגילים שעושים בחיי יום-יום,אפילו על פעולות שאת עושה מדי יום,או סתם לפעמים.אפשר אפילו לתאר כמה דברים שהיא מתקשה בהם,מפני שהיא עוד לא התרגלה לחייה כבת אדם.כדי להכניס קצת עניין לסיפור,את יכולה לפתח רומן בינה לבין הבחור שהיא ראתה כשעיניה נפקחו,ולשלב זכרונות,סיוטים,מראות,אנשים וכ'ו של מה שהיא ראתה כשהיא הייתה לא-אנושית,אפשר אפילו להכניס דמויות מהעבר הלא אנושי שלה אל תוך הסיפור,שהגיעו מהעבר הלא אנושי אל ההוה האנושי (כמה "לא אנושי" XD). את לא חייבת לעשות את מה שאמרתי,פשוט נתתי לך קצת בסיס לסיפור (אם תרצי לעשות אותו ככה,כמובן XD).
אני ממש ממש מקווה שתמשיכי הסיפור נשמע לי מהמם ואני ממש אשמח לעקוב אחרי הסיפור אם יהיה המשך :)
וסליחה על החפירה,פשוט הרגע היה לי רעיון ישר כשקראתי…

07/04/2013 11:36
. .

וואו תודה ממש על התגובות (:
יש לי בעיה בלכתוב סיפורים מבחינה שבהתחלה הכול בסדר וזה אבל אז אחר כך או שאני פשוט נוטשת את הסיפור או שאין לי רעיונות לאיך להמשיך מאיפה שאני. וזה מעצבן T^T אבל אני אנסה לכתוב אתזה כסיפור <: כנראה אני בימים הבאים אתחיל לכתוב את זה.

07/04/2013 11:59
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך