neta663
אשמח שתרשמו

כנפיים צחורות-הקדמה והרשמה

neta663 19/08/2014 905 צפיות 14 תגובות
אשמח שתרשמו

מאז ימי קדם המלאכים, שומרי השמיים ומגני האדם, הוכר לכולם.
יופי קורן מהם ועוצמה גם היא.
בעולמם שלהם-המלאכים חיים חיי סבל, ידיהם מלוכלכות בדם קורבנותייהם,
עד להגיע הגורל, הוא צויר בתור דמות קטנה ומרוחקת, שהחלה להתקרב…

הרשמה:
כל מה שאתם צרכים לעשות זה לכתוב מלאך:
שם:
גיל(גיל הנעורים וגיל מלאכים):
אופי:
מראה:
נשק או כוח-יש אפשרות לבחור רק אחד מהם:

אני אשמח שתכתבו כמה שיותר דמויות- רק ארבע יתקבלו והשאר יהפכו לדמויות משניות.
neta663


תגובות (14)

שם: רפאל
גיל: 18 וגיל המלאכים: 132
אופי:נחמד, עוזר, מתנדב לכל דבר, שמח, רואה תמיד את חצי הכוח המלאה, איש שלום, שונא מלחמות ודם
מראה: שיער בלונדיני ועיניים ירוקות אזמרגד
כוח: יכול להיות לבקר בעולם של בני האדם למשך שבוע

19/08/2014 21:44

שם: ג'נה
גיל: 17 גיל מלאכים: 121
אופי: חצופה לא קטנה, מחפשת אקשן תמיד (לפעמים הכול קורה בגללה), כשהמלחמות ונהרות הדם מתחילות לזרום, אז היא זורמת. היא לעולם לא תוותר על משהו למישהו, שונאת שלום וחמדנות יתר. עם אנשים נחמדים, עוזרים וכל הזמן שמחים.
מראה: שיער שחור, עם קצוות אדומים+כתום (בהדרגה כזה), עיניים אפורות + גוונים אדמדמים, רזה, גובה ממוצע.
כוח: היא מיומנת במלחמה, היא תסתדר עם כל מיומנויות המלחמה.
(תסדרי לה מישהו, ושלא תיהיה הרעה בסיפור, פליז ^.^)

19/08/2014 21:53

שם: גבריאל
גיל: נעורים- 21, מלאכים- 268
אופי: נחמד, חכם, פיקח, חד הבחנה, חברותי, עוזר בעת צרה, לא משקר, לא מוותר בקלות, דובק במטרה.
מראה: שיער מלבין עד אמצע הגב, עיניים אפורות תכולות, גבוה, די חיוור, כנפיים לבנות ומסביב לכל נוצה יש קו תוחם שחור (אם יש כנפיים).
כוח: קריאת אנשים. במבט אחד במישהו גם מלאך, וגם איש הוא יכול לדעת עליו הכל. שם, גיל, רקע, מה הוא אוהב, משפחתו….

19/08/2014 21:53

שם:דניאלה
גיל:נעורים-20 מלאכי-115
אופי:אנרגטית, נחמדה, בעלת חוש הומור, אופטימית, מתחברת בקלות, רחמנית, אימהית, עוזרת לכולם, מנסה תמיד להרגיע קונפליקטים ומאד פתוחה.
מראה:שיער בלונדיני בהיר ומאד ארוך שתמיד אסוף בקוקו גבוה ומושלם, עיניים כחולות כמו אגם, שפתיים דקות ואדומות, עור בהיר ומושלם.
כוח:ריפוי, היא יכולה לרפא כל פצע או מחלה.

19/08/2014 21:54

שם: נתנאל
גיל: 20 גיל מלאכים: 142
אופי: קצת מתבודד, חכם מאוד, עקשן, דוגל במשפט כנה וצדק, מדריך את אובדי העצות ועוזר לנשמות שסטו ממסלולם
מראה: שיער חום שוקולדי, עיניים אפורות כמעט כסופות, גובה ממוצע, חסון, רזה ושפתיים מלאות
נשק: חרב ארוכה ורחבה שזוהרת בצבע צהוב בהיר כמו השמש

19/08/2014 21:55

    יש סיכוי את משנה את השם? יש יותר מדי אל בסוף של רוב השמות

    19/08/2014 22:08

    לא משנה זה בסדר

    19/08/2014 22:11

שם: איריס
גיל: 17 גיל מלאכי: 125
אופי: רגועה, שנונה, אמיצה, תהייה מוכנה להקריב הכל למען אנשים הקרובים אליה, מאוד חכמה, אם תרגיזו אותה (וזה בקושי קורה) היא לא תתחיל להילחם אלא רק תגיד כמה מילים ברוגע אך בו בזמן בטון מפחיד, יש לה טון דיבור רגיל שהוא שקט אך ארסי ולפעמים טיפה מפחיד למי שלא מכיר אותה אבל הכוונות שלה טובות.
מראה: עיניים בצבע כחול עמוק ושיער אדום-כתום מבריק חלק ומאוד ארוך, יותר מהגוף שלה עצמו, לרוב הוא מכוסה במטפחת, צבע עור רגיל לא בהיר ולא כהה, בסך הכל היא יחסית יפה.
נשק: זוג חרבות שחורות שזוהרות בצבע כחול כצבע עינייה המחוברות בנדנים מוצלבים מאחורי גבה.
מקווה שתיקחי
אני מקווה שהשם בסדר

19/08/2014 22:17

שם: מיכאל
גיל:17 גיל מלאכים: 600
אופי: קשוח, לא ציני אוהב לעזור
מראה: שרירי שער שחור עיניים ירוקות שזוף
כוח: שולט באש ומייצר אש

19/08/2014 22:23

שם: אלכסנדרה אבל היא קוראת לעצמה אלכס.
גיל: 16
גיל מלאכים: 67 (היא די צעירה)
אופי: מרדנית, מעצבנת לפעמים, לרוב תעשה ההפך ממה שיגידו לה דווקא, מזלזלת במבוגרים ושונאת שאומרים לה מה לעשות. היא מתבודדת, אוהבת לטייל בעולם ואוהבת שינויים, לא אוהבת להישאר הרבה במקום אחד. היא טובה עם כלי נשק, חכמה ויש לה חוש הומור מעולה.
מראה: שיער שחור עם פסים כחולים וורודים זוהרים, עיניים כחולות, עור חיוור, אף קטן עם נמשים כמעט בלתי נראים עליו. רזה וגבוהה אבל שרירית.
כלי נשק: בעיקרון יש לה כמעט כל כלי נשק שקיים והיא יודעת להשתמש בכל כלי שייתנו לה אבל הנשק שהיא לרוב נושאת עליה אלה שתי סכינים קטנות שלרוב היא יכולה להחביא בתוך השרוולים ולשלוף בשנייה בעת הצורך.
לפעמים, במשימות או באירועים מיוחדים, היא משתמשת בחרבות סמוראים.

19/08/2014 22:33

    שם: קריסטל
    גיל: 18
    גיל מלאכים: 112
    אופי:חשדנית, סקרנית, ילדותית, דעתנית, כנה מאוד ואומרת הכל בפרצוף, חסרת טקט, צינית, אמיצה מאוד, בוחרת את החברים שלה בפקידה, חכמה מאוד, שנונה, היא שילוב של ילדה קטנה ומרדנית לבין נערה רצינית וחכמה. קל להתאהב בה וקל להיפתח אלייה. היא כמעט ותמיד תרצה שכולם יעשו את מה שהיא אומרת, פלרטטנית.
    מראה:רזה מאוד ודי נמוכה, שתי גומות עמוקות ושיער שטני שנוטה לחום ארוך וחלק אבל בסוף הוא מתולתל, עיניים אפורות כמו קריסטל, עצמות לחיים גבוהות ועגיל באף הסולד שלה, שזופה.
    כוח: לקרוא ומחשבות ולשלוט במחשבות של אנשים.

    19/08/2014 22:44

שם: קריסטינה.
גיל: 22
גיל מלאכים: 202
אופי: לא סומכת על אף אחד לא על בני אדם ולא על מלאכים. תמיד ממשיכה קדימה לא משנה מי או מה פגע בה. המטרה חשובה לה יותר מהכל. היא לא מסוגלת להתמודד עם כישלון או נזק היקפי. גם אם כל העולם שלה יתמוטט סביבה היא תשאר יציבה ותחשוב על דרך להתמודד. אמיצה. חסרת רחמים ואם זאת מאוד אופטימית וצינית.
מראה: שזופה ורזה מאוד. נמוכה. שיער אדום, צהוב בקצוות. מרכיבה משקפיים עבים למרות שהיא לא צריכה אותם.
כוח: היא יודעת להשתמש בכל נשק רק בידי הנגיעה בו.

19/08/2014 22:45

תודה- אני אחשוב מי יכנס, אם לא אלו יהיו דמיות משניות

20/08/2014 14:04

    רק אני מורדיה לקריסטינה את המשקפיים

    20/08/2014 14:05
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך