קטניסLOVE
ואוו קצת באיחור אבל שווה קריאה תהנווו

לא מהעולם הזה- פרק 5

קטניסLOVE 29/10/2013 727 צפיות תגובה אחת
ואוו קצת באיחור אבל שווה קריאה תהנווו

"אייה אתה דורך עליי" צועקת אליסון מבעד לגזע העץ "די נירדמו לי הרגלים אני בטוח שזה סתם תרוץ כדי להוציא אותנו מהמסיבה..שלך! אתה עד כדי כך שונא לחגוג יום הולדת לא הבנתי "תסתמו הם ישמעו אותנו" צועק טיילור ושון מגחך "כן אני בטוח שסנאי יכול להיראות לפעמים מפחיד,זה היצור היחידי שיכול לשמוע אותנו כרגע!!" ,"וואי שון עוד תזוזה אחת ואין לך רגל אתה לא מפסיק לידרוך עלי!" צועקת אליסון, החבורה מיסתתרת מבעד לגזע עץ כשהםם מחכים לאנשים שעליהם טיילור מדבר. "טוב טיילור הישתגעתה לגמרי הלכתי מפה." מכריז שון ומתחיל לדשדש את דרכו למסיבה "ככה אה? רק תיזכור למי חוגגים פה,לי ככה החבר הכי טוב שלי לא מאמין לי"צועק טילור,הרחוב היה שקט ולא היה שום זכר למשהוא זז,להפך,הכל היה שומם בחים לא היה בשעה הזאת ככה,טוב אולי זה מכיון שאף פעם לא מטיילים פה ואפשר להבין די למה. לפני שהקימו את המועדון בפינת הרחוב היו פה המון אנשים אבל ביגלל הרעש של המסיבות ,וגם ביגלל שיש כל יום רק נערים שיכורים מסתובבים פה אנשים מפחדים לטייל פה לבדם."טיילור מה עושים?" שואלת אנדריאנה ומנערת את רגלה ומנסה להחזיר לה את הדם שנעלם ממנה "מחכים"אומר טיילור ומיתרכז בנקודה מסויימת בפארק "טיילור על תעלב אבל אתה בטוח שהיו פה אנשים?" ,"אז גם את לא מאמינה לי מה?תחזרי אל השון הזה אם בא לך אני נישאר פה" היתעצבן טיילור וכיווץ את גבותיו בכעס. אליסון נישארה במקום כדי לא להעליב את טיילור,בכל זאת הם מכירים אותו מכיתה ד מאז שעבר לעיר החדשה והם יודעים כמה הוא תמיד עומד על שלו ומצידו גם עם הוא היה חושב שהירח הוא גבינה ומדענים הוכיחו שלא,הוא היה משכנע אפילו את הירח שהוא עשוי מגבינה. "וואי אני קופאת מה השעה כבר"אומרת אנדריאנה בקול קטנוני, עשרה לעשר כבר.. " אומר טילור וניקטע על ידי אליסון "אנשים,לא אנשים אני חוזרת למסיבה עדיף כבר להיות שם מאשר לאבד את הרגלים שלי" צועקת ועושה את דרכה אל המועדון. אליסון וטילור נישארו שניהם מיסתתרים מאחורי גזע לח ורטוב לבד. "אז איך הולך לך עם שון?" שואל טילור ומיסתכל על ידיה של אנדריאנה משחקות בעשב יבש באדמה. "הוא מתוק אתה יודע…" אנדריאנה אומרת ומיסתכלת במבטו של טילור שמעוות את פניו "כן מתוק שחוגג את היומולדת שלי בלעדי" שניהם צוחקים ונייתה שתיקה. הצחוק שלה,הצחוק של אנדיראנה הזכיר לו את התקופה שהיה מת לחזור עליה שהם היו חבוקים אחד עם השני והתקופה של הצחוקים ושל היציאה לקולנוע ושלשתיהם היה שבוע מיוחד שניקרא –שבוע המשימות הגדול- שהיו עושים שם משימות מצחיקות שרק הם היו אוהבים להמציא ביחד. המשימה האחרונה היתה שאנדיראנה תעבוד על שון בטלפון,ומשם לצערו הם הכירו וזה צובט לו בלב עד היום."תקשיב.." לוחשת אנדיראנה אבל היא ניקטעת ביגלל צעקת מקפיאה דם שמגיעה מהכיון של המועדון.


תגובות (1)

תמשיכייי :)

29/10/2013 12:45
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך