בת-אל77
אשמח לתגובות

אחי אדווארד

בת-אל77 06/02/2015 550 צפיות אין תגובות
אשמח לתגובות

אחי אדווארד, הלך למקום מסוכן אני מרגיש את זה, הוא גם התנהג מוזר. אני בטוח שהוא לא הלך לחבר שלו ג'ייק. אחרי כמה דקות שהוא יצא מהבית החלטתי לעקוב אחריו, הוא כל פעם הביט אחורה ואני תמיד הסתתרתי מאחורי בניין או איזה שיח. אחרי כמה דקות אחדות הגענו למקום מוזר, אחרי זה ראיתי אנשים באוויר ונוחתים על הקרקע. איזה מישהו עם צלקת פתח את הפה ונשבה רוח חזקה, אבל את הרוח לא הרגשתי כי אדווארד שלף את ידו עם הצמיד ופשוט כל הרוח חזרה אל האיש עם הצלקת.
"היי אתה" זעק לי האיש עם השרשרת המוזרה.
התחבאתי מאחורי העץ.
"אתה חושב שאני לא רואה אותך, כדי לך לצאת עכשיו" הוא אמר בקול מאיים.
יצאתי ממקום המחבוא, וראיתי את אחי אדווארד מסתכל עליי.
"לורנט"? הוא שאל במבט מופתע.
ההייתי לרגע חסר ביטחון, הפנתי את הפנים כלפי מטה כי לא יהיה לי מספיק אומץ להסתכל עליו.
אחי אדווארד ניגש אליי, הרים את פני והסתכל עליי במבט מודאג.
"אני רוצה להגיד לך שאתה תיהיה גדול, יהיו לך כוחות משלך, אתה צריך למצוא את האנשים הנכונים שאיתם את תפעל, רק שתדע שאני אוהב אותך" הוא אמר.
לפתע אישה ירדה אל הקרקע, והתקדמה לעברו של אדווארד, אדווארד הרים אותי ורץ, אחרי כמה שניות הוא העביר אותי אל הגב שלו ואמר:"תחזיק חזק". החזקתי חזק בכתפיו והרגשתי שאנחנו עולים למעלה, קלטתי שאדווארד עף, לפתע בא סוס לבן עם רק וכנפיים אדווארד שם אותי עליו, וחיבק אותי חזק. האישה כיוונה חץ לאדווארד , אדווארד לא הספיק לברוח והחץ פגע בו, והוא נפל ללמטה, הסוס עף מהר ואני ההייתי עליו.
"אני רוצה להגיד לך שאתה תיהיה גדול, יהיו לך כוחות משלך, אתה צריך למצוא את האנשים הנכונים שאיתם את תפעל, רק שתדע שאני אוהב אותך" נזכרתי במילים שהוא אמר לי, והחלטתי כאשר אני יגלה את הכוחות שלי אני ימצא אנשים טובים שיעזרו לי להילחם בהם.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך