אופוסומן
בבקשה לכתוב...

הבריחה | הקדמה+הרשמה

אופוסומן 19/01/2015 812 צפיות 12 תגובות
בבקשה לכתוב...

מלחמת העולם 3. היא נגמרה. לכדור הארץ אין יותר את היכולת לקיים חיים. המקום היחיד שאפשר עוד לחיות בו זה בצפון אמריקה. בהתחלה גם בדרום אמריקה היה אפשר לחיות, אבל אחרי כמה פצצות אטום, שרפות, ומרד היא פשוט שקעה.
אין יותר מ-10,000 בני אדם חיים בכדור הארץ.
אחרי כמה זמן, בני האדם מצאו כוכב שאפשר לקיים עליו חיים והחליטו לשלוח כמה אנשים לכוכב הזה בחללית. יש שלושה צוותים, בכל צוות ארבעה אנשים, כל צוות בחללית אחרת.

על הכוכב חיו חייזרים אינטליגנטים יותר מבני אדם, הם נראים כמונו, ונשמעים כמונו, הדבר היחיד שמבדיל בניהם לבנינו זה שהם יכולים להאריך את הציפורנים, להצמיח ניבים, ורק לאחדים יש את המיומנות להצמיח כנפיים. גם להם אין יותר מקום על הכוכב שלהם. כשהצוות הראשון (צוות 2) הגיע לכוכב החייזרים תפסו אותם ועינו אותם עד המוות. הם מצאו את החללית והיה בה את המיקום של כדור הארץ. אחרי זה התחילה פלישה וכל מי שנשאר חי בכדור הארץ עכשיו עבד. חלק מבני האדם הצליחו לברוח לאפריקה, יש שם אזור שאפשר לחיות בו. שם נמצאים המורדים. המורדים בקשר עם הצוותים. אך האם החייזרים ימצאו אותם?

נשארו עוד שני צוותים.
חייזרים רודפים אחריהם.

לזן החייזרים הזה קוראים – קריצ'
לקריצ'ים יש מפלצות גדולות בשם – ארק. הם ענקיים דמויי נשר עם ניבים.

הקריצ'ים גילו את שני הצוותים האחרונים. אני ג'יימס, המפקד של צוות שלוש. צוות אחד וצוות שלוש הם היחידים שנותרו. הם עוקבים אחרינו…

(אפשר לכתוב חייזרים, מישהו מצוות, או מישהו מהמורדים בכדור הארץ)
שם:
גיל:
מראה:
אופי:
משהו להוסיף (אם זה חייזר לכתוב אם הוא יכול להצמיח כנפיים, ניבים או ציפורניים חדות וארוכות.):


תגובות (12)

נמשע מגניב!
מורדת
גיל: מה שאתה רוצה, עדיף כמה שיותר צעיר
מראה: שיער בלונדיני עד האוזניים פרוע, עור לא בהיר ולא כהה, עיניים חומות בהירות.
אופי: חשדנית, אמיצה, מרדנית, ערמומית.
משהו להוסיף: יש לה זוג חרבות זהות שלא זזות מהידיים שלה, היא יכולה לעשות איתן הכל, מלהילחם עד לפרוץ למחשב או אפילו לכתוב אם היא תרצה, היא שולטת בהן במו בידיים שלה. חוץ מזה היא אתלטית מאוד וגמישה מאוד.
מקווה שהיא בסדר, הסיפור נשמע ממש יפה.

19/01/2015 18:21

מגניב
חברת צוות
שם: לונה
גיל: 16 אולי 17
מראה: שיער חום כהה ארוך וחלק ועיניים בהירות כחולות, העור שלה צבע קפה מוקה והיא נמוכה
אופי: זריזה, מתוחכמת מעט ערמומית לא בדרך טובה, חכמה מאוד, האקרית קטנה, אבל מצחיקה ומגניבה, הסיטואציות מסוכנות היא תמיד תגיד משהו מצחיק. היא מעולה במחשבים, היא יודעת להלחם בחץ וקשת, אבל גם עם רובה היא תסתדר ויש לה פגיון קטן.

19/01/2015 20:15

סיפור מעולה! מצפה להתחלה!
חבר צוות
שם: ארת'ס
גיל: 16
מראה: שיער שחור קצוץ, עיניים ירוקות, גבוה, צבע עור שזוף, וצלקת על העין.
אופי: מתוחכם, לא מדבר הרבה, לא חטן, צנוע, חזק, אמיץ, ומעולה בלחימה.
משהו להוסיף: בתוך הידיים שלו יש משהו שכשהוא רוצה יוצא ממנו סכין.
אף אחד לא יודע שום דבר עליו, והוא לא מופיע ברשימה של כל מי שחי אי פעם בכדור הארץ (לא קריצ'י)

20/01/2015 16:08

נכנסו שניהם :)
אשמח לעוד נרשמים

20/01/2015 16:23

מורדת
שם: אייבל
גיל:16
מראה: שיער מתולתל שחור וארוך ועייני חתול. גובה: ממוצעת
אופי: חכמה,חשדנית,קצת פחדנית,ויש לה לב רחב, עוזרת לכולם חייכנית.
כלי נשק: חץ וקשת, חנית

מקווה שהיא טובה

20/01/2015 18:46

רעיון יפה.

21/01/2015 17:23

לא צריך יותר חברי צוות

21/01/2015 17:24

שם: רוצ'רק
גיל: בערך 30
מראה: דמוי אדם, עור שחור לחלוטין, עיניים לבנות בוהקות עם אישונים אדומים. חצי מסכה בצד ימין של הפנים המאפשרת לו לראות כמו רובוט. לובש שריון חייזרי.
אופי: אפל, מסתורי, קשוח.
משהו להוסיף: קריצ'י שהתנגד להשתלטות על כדור הארץ, ועשה פיגוע התאבדות בשדה התעופה הצבאי, כל גופו נשרף והפך שחור והוא איבד את כל יכולותיו כקריצ'י, אך איכשהו שרד את הפיצוץ. הקריצ'ים מחקו לו את הזיכרון, הפכו אותו לסייבורג, והשתמשו בו כמתנקש. הוא נשלח כדי להרוג את שאר הצוותים.

25/01/2015 19:01

הנה מישהו קריצ'י:
שם: טיראנוס
גיל: 40-50
מראה: שיער לבן, לא מוריד אף פעם את הניבים, בעל עין מכנית, גבוה ומאוד חזק.
אופי: אדיש, מסתורי, קשוח, מפחיד.
משו להוסיף: המפקד של צבא הקריצ'ים.

26/01/2015 09:28

שניהם נכנסו :)
תודה רבה לכל מי שנרשם!
כבר לא צריך להירשם.

26/01/2015 17:11
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך