no one power
תודה,תגיבו ותקראו

איש ללא שם ומדינה-פרק 3 החבורה

no one power 09/11/2015 599 צפיות תגובה אחת
תודה,תגיבו ותקראו

פרק 3- שג'ון וביין התקדמו בתוך השממה האינסופית שנקראת "ארצות הפרא הגרעיניות" ג'ון התחיל להתגעגע ללונדון, "חבל שהממשלה מחליטה לבחור כיוון כזה לשליטה שלה" ג'ון הסתכל אל ביין ושאל " ביין,איך אתה הצטרפת אל המורדים?" ביין הרכים את ראשו,התעלם מהשאלה,ואמר "הגענו! מחנה המורדים…" ג'ון ראה מרחוק עיר קטנה ומאוזנת שמראה נראה חברותי ונעים. שהם הגיעו לפתח העיר, ג'ון התמוטט על הרצפה. ביין הרים אותו ולחש"זה בסדר חבר,אתה רק עייף."

*************************

ג'ון התעורר על ספה חמימה באוהל מוזר,וראה אנשים מדברים סביב מדורה.אחד מהאנשים היה ביין. ג'ון קם מהספה לאט לאט והתקרב לעבר חבורת האנשים. אישה אחת מהמעגל הסתובבה ואמרה "ביין,חבר שלך בדיוק התעורר" היא צחקה והזמינה את ג'ון לשבת לידה. ג'ון התיישב בזהירות ליד האישה ושאל אותה לשמה " שמי טוריאל" אמרה האישה/טוריאל . היא הסתכלה לג'ון בעיינים ואמרה" טוב חברה, צריך לעשות לו היכרות!" 3 האנשים האחרים שישבו במעגל לא היו מוכרים לג'ון. אחד מהם,בנאדם עם ראסטות וחולצה חומה מרופטת קם ואמר: שמי קייל. הייתי חיל לפני עשר שנה בצבא האמריקאי. קייל התיישב חזרה והתחיל לאכול מסיר שהתחמם על האש. עוד איש לא מוכר אחד קם, ואז…


תגובות (1)

אשמח עם תשאירו תגובה

09/11/2015 14:15
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך