אליזבת- הקדמה

Scarlett 30/07/2016 768 צפיות 6 תגובות

נתראה מחר" ג´פני חיבקה אותי ורצה אל ההסעה.
"מזלי שאני גרה קרוב אל בית הספר" חשבתי לעצמי ופתחתי בהליכה מהירה לכיוון ביתי.
הרחובות היו מוארים, כמובן, וריח פריחה נשב באוויר. רוח קרירה ליטפה את פני והעניקה לי שלווה והנאה.
כמו בכל יום, וכפי שכבר ציינתי, הליכתי היתה שקטה ומהנאה, עד שהגעתי לבית הגבוה והאפל ביותר בעיר, שלושה בניינים ליד הבית שלי.
בבית גרה אישה זקנה ומקומטת. איש לא ידע מה שמה, מה גילה. לא היו לה חברים, ולא משפחה. איש לא אהב אותה, מפני שאיש לא הכיר אותה.
כשהיא נסעה ברכב שלה, שהיה חלוד ומיושן כמוה, איש לא העז לצעוק אליה בכביש. מכוניות היו סוטות ממסלולן רק כדי שרכבה יעבור והיא לא תביט בהם.
כל יום, בשעה חמש חמישים ושש אחר הצהרים, היתה יוצאת האיש אל חצרה, יושבת על כיסא הנוח שלה עם כוס תה ביד, ולאחר בדיוק שעה, בשש חמישים ושש אחר הצהריים, היא היתה נכנסת אל ביתה, נועלת את הדלת, ולא נראת עד ליום למחרת.
אז שוב, תחושת פחד מצמררת שהתחילה מכפות רגלי ובמהרה התפשטה עד ראשי תקפה אותי כשעברתי ליד הבניין. הרגשתי כי כל שערה קטנה בגופי נעמדה. לאת לאט, בצעדים אטיים וקטנים עברתי ליד בניינה, ממש במרחק נגיעה מגדר העץ השחוקה והבלויה, שהצבע מתקלף ממנה בכל נגיעה ונגיעה.
ברגע שעשיתי את הצעד האחרון, ועברתי את הבית הארור, פרצתי בריצה מהירה אל ביתי, טיפסתי במדרגות, רצתי במסדרון הארוך במהירות הבזק, נכנסתי אל חדרי וטרקתי את הדלת מאחורי. ברגע שהדלת היתה נעולה תחושת הפחד המצמרר שהבית הזה השרה אלי צנח בליבי וחזרתי להיות רגועה ושלווה כמו תמיד.
הלכתי באטיות אל חלוני, ממנו ראו את הבית של הזקנה המסתורית. חולנה היה פתוח, ודרך חלונה היה אפשר לראות אותה מתנדנדת על כיסא העץ החורק שלה. הבטתי בה, בדמותה הקטנה שנשקפה מחלוני, אבל כבר לא הרגשתי פחד, מפני שידעתי שאין לה דרך להגיע אלי, ולא לפגוע בי. וגם אם היתה צופה בי, עם עיניה הכמעט עצומות, לא הייתי מפחדת. בבית שלי אני מוגנת.


תגובות (6)

הערות קטנות-
יש לך טעות מקלדת בסוף שכתבת רגוע ושלווה מתמיד, במקום "רגועה" ושלווה מתמיד. כתבתם גם האיש אל חצרה, במקום האישה* אל חצרה. כתבת חולנה במקום חלונה.
אמ… שש חמישים ושש זה כבר לא אחה"צ זה כבר ערב… ואני די בטוח שגם חמש חמישים ושש אבל על זה אני לא בטוח… אני לפחות קורא לזה ערב.
גם, שכתבת הרשמה וביקשת דמות נשית אני די בטוח שאת צריכה לפרט מי את רוצה שהיא תהיה. גיל, מהי, במה היא עוסקת וכדומה.
מקווה שלא נעלבת או משהו הכל מרצון לעזרה :) נשמע חמוד, בהצלחה בהמשך :)

30/07/2016 21:31

נשמע מעניין

30/07/2016 22:20

אשמח אם תירשמי לסיפור שלי!

30/07/2016 23:33

נ.ר, בהרשמה כל הקטע זה שמי שרושם מחליט מה הוא רוצה שתהיה הדמות. אני לא הייתי באתר כמעט בכלל בשנה האחרונה ככה שאני לא ממש מנוסה בהרשמות. אני אנסה לשים לב לטעויות מקלדת=)
Just_Another_Bad_Girl או איך שאני לא אמורה לקרוא לך, ברצינות אין לך מה להגיב? אם אין מה להגיב, אל-תגיבי

30/07/2016 23:50

הקטע בהרשמה הוא לכתוב מה הכותב צריך למלא, ואז זו תהיה דמות שהוא יכול להחליט. אם אין את הגבולות האלו הוא יכול לכתוב על אישה עם מאתיים עיניים כנפיים של פרפר וגוף של חמור – ולכן צריך לשים גבולות להרשמות ודיי להסביר מה את רוצה.
דמות נשית יכולה להיות מה שאמרתי. תוכלי לכתוב "אני צריכה נערה אחת." ואז יהיו גבולות.
שם:
גיל:
מראה:
אופי:
רקע:
משהו להוסיף:
את זה תוכלי לראות בכל הרשמה. וגם אם את צריכה דמות אחת, לא צריך לפתוח לזה הרשמה, לדעתי :)
תוסיפי עוד דמויות שיהיה ניתן להירשם אליהם וזה יהיה מעולה.
מלבד זה, הרעיון נשמע מגניב ^^

31/07/2016 12:33

תודהXD יצאתי מטומטמת XD

31/07/2016 15:54
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך