ארכאולוגית / חלק א׳

20/08/2012 577 צפיות אין תגובות

״טומי קום כבר !! אתה תאחר ואני לא יכולה לסבול את מספר האיחורים שיש לי בגללך, אז תרים את עצמך ובוא כבר ״
״אני בא, אני בא !״
וכך אני מתעוררת מתוך חלום בלהות, מתריקת דלת אחת של טומי אחי הקטן, כל בוקר הוא ואחותי החורגת רבים ובסוף הריב שלהם אני מתעוררת מתריקת דלת, צרחה ואפילו שבירת צלחת.. ( למעשה זה קרה רק פעם אחת ).
אני קמה אל יומי הראשון בתור מנהלת.
אתמול הוזמנתי להצעת עבודה, להיות ארכאולוגית, המקצוע שחלמתי לעסוק בו וכאת הודיעו לי שהתקבלתי לתפקיד, למעשה התקבלתי לתפקיד המנהלת, זאת שמנהלת את אתר החפירות, אחראית לאנשים ולמקומות ובקיצור הכל. אני ממש נרגשת מפני שזה חלומי מאז היותי בת 11.

התלבשתי בהתאם לתפקידי עם קובע רחב שוליים, נעלי הליכה נוכות ויצאתי לדרך חדשה.
כאשר הגעתי למקום עבודתי ראיתי את האנשים חופרים במקומות מסוימים ואני התיישבתי והבטתי בהם. ולפתע עיני זיהו נקודה מסויימת, נקודה שבה הייתי בטוחה שיש משהו מפתיע, עיני נעוצות באותו מקום, מחכה שמישהו יתפנה לחפור שם וכעבור זמן מה איבדתי את סבלנותי לקחתי אט חפירה והתחלתי לחפור בנקודה.
כעבור שעה של חפירה חשתי במשהו עצום, גדול קראתי לכולם וכולם היו מלאי תקווה למצוא משהו מפתיע במיוחד ולפתע הוצאתי משם גופה של אישה, אישה החובקת משהו המגולגל בסמיכה עבה. כעבור שעות של ניסיון להוציא את הדבר שהיא חובקת לו הצלחנו , הוצאנו את הדבר והתחלנו לפתוח בזהירות את הסמיכה ומתוך הסמיכה הייתה ילדה קטנה חסרת נשמת חיים, לקחנו את הגופות והמשחנו לחפור באזור.
חשתי צורך חזק לגשת לגופות ולחקור אותם ממבטי, וכך התחלתי ולפתע הבחנתי בדבר מה בתוך פיהם של החשודות, נמצאות..

בתוך פיהם היו שיניים חדות ולאחר הבחנה בפה עברתי לידיים והם היו שעירות מעוד ואני חשדתי שהן לא אנושיות וכך התחיל הסיפור..


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך